Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Gelderland: Aalten: Camping Boomans  (gelezen 4013 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.279
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
NL: Gelderland: Aalten: Camping Boomans
« Gepost op: april 03, 2009, 10:50:55 pm »

verhaal van de eigenaar(s)

Wij hebben de camping 7 jaar geleden overgenomen.
De vorige eigenaresse was op dat moment 80 jaar en had camping was zwaar verwaarloosd.
Overal stonden hoge dennen en daardoor was het terrein was erg donker.
De vaste plaatsen waren allemaal bezet, maar de caravans waren oud en vies.
Wij hebben direct een deel van de camping ontruimd (huidige toeristisch veld, waar jullie met het klapweekend hebben gestaan) en de andere gasten met een vaste plaats gevraagd of ze hun plaatsen wilden opknappen.
Wij zijn nu op het vaste gedeelte begonnen met het plaatsen van chalets. De bedoeling is dat deze chalets de oude caravans langzaam gaan vervangen.
Wij jagen echter niemand weg van de camping. Alle gasten die we nu hebben mogen blijven, zo lang ze willen.
Het toeristische gedeelte willen we ook graag uit breiden. Er ligt nog een stukje grond, links naast de camping, dat we er graag bij willen kopen voor kampeerplekken.  
Het ligt er echter een beetje aan hoe onze bezetting de komende tijd is. Wanneer we uit gaan breiden moeten er natuurlijk ook meer gasten komen. Tot op heden kunnen we net het huidige veldje volledig bezet krijgen. Reclame maken is ook erg duur.
Maar misschien hebben we volgend jaar wel een groter toeristisch veld.
Wanneer we dit veld erbij kopen dan willen we het op dezelfde manier inrichten als het huidige veld.
Hierbij bedoelen we een veld met midden in een grote speeltuin voor kleine kinderen.
Dit is dan ook de doelgroep war we ons op willen richten. In het voor en naseizoen zijn deze plaatsen dan uiteraard ook geschikt voor senioren.



  • Vriendelijkheid personeel:9 (Ze hadden zelfs voor een schuilplek gezorgd.)
  • Sanitair:8
Alleen overdag soms donker.
  • Schoonheid van de camping zelf:Geen klagen alles netjes.
  • Animatie team:Was er niet
  • Voorzieningen:8.5 Meer dan genoeg voor de kinderen speelgoed,water,zand wat wil je nog meer als kind
  • Eet gelegenheden op de camping:Niet gezien


Het is zeker een aanrader.
Zo groot kan een kleine camping zijn.
Ze komen zelf met oplossingen voor een geslaagde vakantie.
Top

« Laatst bewerkt op: januari 01, 2011, 08:35:10 pm door Klavertjes »
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

mr4hughz

  • Gast
Camping Boomans
« Reactie #1 Gepost op: juni 04, 2009, 09:22:38 pm »

Camping Boomans is een echt gezellige familie camping

voor vouwwagens een bijzonder geschikte locatie.. goed verzorgd grasveld, water tap in de buurt.
speelveldje voor de kinderen
Wifi internet voor de ouders.

Aalten is op paar km zeker de moeite waard om eens doorheen te rijden, mooie stenen bouwwerken (geen kunst )  
Winterswijk(obelink) en doetichem(zweden vrijetijdsmarkt) zijn in de buurt.
wasmachine (muntjes), douchen (5 min voor 1 muntje) en 20ct voor warm(afwas?) water.
sanitair is schoon en alles is goed verzorgd !

in de buurt is er ook een zwemband en er is veel te doen voor jong en oud ..


Er zijn maar 1 kleine minpuntjes rood grind  bij de speeltuin (kans dat je ronde strepen hebt in de vouwwagen) gezien dat je hier overheen moet naar de sanitair.

Enige nadeel van de camping is dat er niet meer vouwwagens op kwijt kunnen  (of andere campeerders) want voor de uitstraling en de gastvrijheid hoeft u niet weg te blijven !
« Laatst bewerkt op: juni 04, 2009, 10:09:19 pm door mr4hughz »
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:(Aalten)camping boomans
« Reactie #2 Gepost op: juni 04, 2009, 09:53:16 pm »

Dan mag ik de aftrap doen


Vriendelijkheid personeel:                   Een 10 hier is niks te gek.
Sanitair :                                              Een 8   schoon,warm gebouw ,voldoende waterdruk, minpunt verlichting en minder
                                                            geschikt voor kleine kids (geen kleine plasbak en wasbak)
Schoonheid van de camping zelf :        Een 7 veldje is prima,  jammer van de vaste plaatsen tis meestal
                                                            een zooitje bijeengeraapt materialen. )persoonlijk mening)
Animatie team:                                     niet aanwezig wel leuk speelveldje voor de kleine kids
Voorzieningen:                                     alleen internet
Eet gelegenheden op de camping:       dan moet ik mijn vrouw gaan beoordelen.( dus niet van toepassing) je kunt wel
                                                             broodjes bestellen  vam een Duitse bakker ( erg lekker) voor de broodjes een 9
                                                             
Al met al een top camping waar je met kinderen leuk kunt kamperen.
een zwembad op 1 km afstand en een superde luxe op 11 km afstand in duitsland www.bahia.de

Gelogd

mr4hughz

  • Gast
Re:(Aalten)camping boomans
« Reactie #3 Gepost op: juni 04, 2009, 10:11:12 pm »

ik moet zeggen dat de speelplek voor deze kleine camping zeer groot is (2 trampolines, schommels, wipwap dingen .. grote zandbak met gliijbaan  en een water/modder zand speelding en veel speelgoed voor in de zandbak + wat los speeltuig)
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.279
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:(Aalten)camping boomans
« Reactie #4 Gepost op: juni 04, 2009, 10:15:04 pm »

Even wat leesbaarder neergezet voor Richard.

  • Vriendelijkheid personeel:Een 10 hier is niks te gek.)
  • Sanitair:Een 8  schoon,warm gebouw ,voldoende waterdruk, minpunt verlichting en minder geschikt voor kleine kids (geen kleine plasbak en wasbak)
  • Schoonheid van de camping zelf:Een 7 veldje is prima,  jammer van de vaste plaatsen tis meestal een zooitje bijeengeraapt materialen. )persoonlijk mening)
  • Animatie team:niet aanwezig wel leuk speelveldje voor de kleine kids
  • Voorzieningen:alleen internet
  • Eet gelegenheden op de camping:dan moet ik mijn vrouw gaan beoordelen.( dus niet van toepassing) je kunt we broodjes bestellen  vam een Duitse bakker ( erg lekker) voor de broodjes een 9


Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

marcel.s

  • Gast
Re:(Aalten)camping boomans
« Reactie #5 Gepost op: juni 10, 2009, 08:56:52 pm »

petra en marcel :

wij vonden het een fijne camping, alleen jammer van de naast gelegen(snel)weg

verders prima, en al het bovenstaande

oja, volgende keer zouden wij graag wat meer zon wilen, dat was ook in gebreke gebleven,
en dat maakt een camping nou juist zo compleet. W:
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re:(Aalten)camping boomans
« Reactie #6 Gepost op: juni 10, 2009, 08:57:47 pm »

Vriendelijkheid scoort inderdaad een 10.
De ligging naast het kruispunt was niet optimaal. Iets te onrustig.
Sanitair vond ik erg goed. Netjes en schoon. Ik vond alleen de douchemuntjes wat aan de prijs.
Voorzieningen heb ik niet gezien, op een gemeenschapsruimte, met koelkast en kachel, na.
De broodbezorging is 'onorthodox' ... Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze de broodzak bij je tent komen brengen! Erg luxueus.
Voorzieningen voor kinderen scoort bij mij ook een 10! Waar vind je 2 trampolines, een glijbaan, speelgoed, fietsjes en een overdekte zandbak met watervoorziening!

Samengevat: Een camping waar je jezelf moet vermaken. Heel simpel voor volwassenen en oude jeugd, helemaal het einde voor kleine kinderen. De prijs is heel laag, wat de prijs van de muntjes voor mij goed maakt. Simpel maar goed! Wat heeft een kampeerder meer nodig. Niets toch.
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

lucienne

  • Gast
Re:(Aalten)camping boomans
« Reactie #7 Gepost op: juni 10, 2009, 09:54:51 pm »

Vriendelijkheid/ klantvriendelijkheid: een dikke 10
Sanitair: netjes en schoon
Ligging: in de avond/nacht ietwat onrustig, verkeer reed erg hard
Voorzieningen: basic zou er niet 2 weken kunnen/willen staan maar, voor een weekend prima
minpunt: betalen voor douche en warm(afwas)water. Ik vind 0,75 eurocent veel voor 5 min douchen
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal