Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: twinnyload op de dissel  (gelezen 4718 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chocoboy

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 29
twinnyload op de dissel
« Gepost op: mei 14, 2009, 03:18:17 pm »

Hoi Allemaal,

Wij hebben voor onze Jamet Arrizona een steun gekocht (op marktplaats) zodat we de twinnyload op de dissel kunnen monteren.
Nu vraag ik me af of ik de twinnyload nu met de kentekenplaat in de richting van de auto moet monteren of richting de tent.
Dit inverband met het kantelen bij noodstop oid.

Heeft iemand er uberhaubt ervaring mee? Het gewicht op de dissel loopt mi. nogal op wat ik moet compenseren met de keuken.

Afijn, dat weeg ik allemaal wer weer tot het juiste gewicht.

Als iemand in de buurt van de Zaanstreek nog zijn vouwwagen wil wegen, ik stel mijn weegapparaat daarvoor wel ter beschikking! (3 punt weging)
Gelogd

screech

  • Gast
Re:twinnyload op de dissel
« Reactie #1 Gepost op: mei 14, 2009, 03:23:39 pm »

Als iemand in de buurt van de Zaanstreek nog zijn vouwwagen wil wegen, ik stel mijn weegapparaat daarvoor wel ter beschikking! (3 punt weging)

Hmmm, wat voor weegschaal heb jij? Ik woon in Hoorn, dus wie weet dat ik nog wel even contact met je zoek hierover. Zeker omdat het de eerste keer is dat ik dat ding volgooi. Is dan misschien wel eens handig om het totale gewicht ook te weten.

Schiet me nu te binnen  ::) Kan je het ook wegen, door je vouwwagen op drie personen-weegschalen te plaatsen.  :#
Gelogd

Risama

  • Gast
Re:twinnyload op de dissel
« Reactie #2 Gepost op: mei 14, 2009, 03:31:55 pm »

Wij wonen in de zaanstreek en zullen op korte termijn een vouwwagen hebben. Ik denk dat we straks wel gebruik willen maken van je aanbod te komen wegen.
Verder kan ik je echt niet helpen wat betreft je vraag over de twinnyload, dus aan mij heb je ook niets.....

Risama
Gelogd

mubo

  • Gast
Re:twinnyload op de dissel
« Reactie #3 Gepost op: mei 14, 2009, 06:27:46 pm »


Wij hebben voor onze Jamet Arrizona een steun gekocht (op marktplaats) zodat we de twinnyload op de dissel kunnen monteren.
Nu vraag ik me af of ik de twinnyload nu met de kentekenplaat in de richting van de auto moet monteren of richting de tent.
Dit inverband met het kantelen bij noodstop oid.

Heeft iemand er uberhaubt ervaring mee? Het gewicht op de dissel loopt mi. nogal op wat ik moet compenseren met de keuken.


Het oplopen van het gewicht viel bij ons nog al mee, na het monteren van de drager en het plaatsen van een kinderfiets(!) steeg de kogeldruk met ca. 15kg.
Wij hebben hem met het kenteken naar de bak toe gemonteerd. Ervaring met een noodstop heb ik gelukkig niet :)
« Laatst bewerkt op: mei 14, 2009, 06:32:31 pm door mubo »
Gelogd

screech

  • Gast
Re:twinnyload op de dissel
« Reactie #4 Gepost op: mei 14, 2009, 10:24:56 pm »

Het oplopen van het gewicht viel bij ons nog al mee, na het monteren van de drager en het plaatsen van een kinderfiets(!) steeg de kogeldruk met ca. 15kg.

op een maximale kogeldruk van 50 kg vind ik dat nog best veel.
Maar met goed beladen moet dat wel op te vangen zijn.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal