Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: winter kamperen  (gelezen 5184 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marcel.s

  • Gast
winter kamperen
« Gepost op: juli 31, 2009, 10:40:09 am »

wij gaan tijdens de kerst naar portugal, met de Jeep en 3 honden.

dat gaan we niet in 1 dag redden, en we moeten overnachten.

nou hoop ik dat we pas in zuid frankrijk hoefen te stoppen.

maar waar zetten we dan ons kleine 3 persoons tentje op, leker warm met de honden :)

we vertekken van heerhugowaard,18 december naar arroteia-espariz  3420-105 tabua in portugal
www.vakantieboerderij-in-portugal.com

dus weet iemand  bekende campings op de route waar we een nachtje terecht kunnen ,of een goedkoop hotelletje waar huisdieren zijn toegestaan.
alvast bedankt.
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Gelogd

muis

  • Gast
Re:winter kamperen
« Reactie #2 Gepost op: juli 31, 2009, 10:51:50 am »

ik krijg een error bij de link
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re:winter kamperen
« Reactie #3 Gepost op: juli 31, 2009, 10:53:47 am »

800km per dag is een mooie afstand om mee te gaan rekenen.

Ik ben ook eens naar Portugal gereden en ben toen gestopt in Bretagne en in Baskenland.
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

Paulus

  • Gast
Re:winter kamperen
« Reactie #4 Gepost op: juli 31, 2009, 10:58:52 am »

Marcel, ga jij echt met je honden in 1 tentje liggen?  ???

Maar het topic is interessant, zijn er mensen die ook het najaar/winter gaan kamperen. En dan bedoel ik natuurlijk bij wat lagere temperaturen? Zelf ben ik toch wel een mooi weer kampeerder hoor.
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:winter kamperen
« Reactie #5 Gepost op: juli 31, 2009, 11:01:56 am »

Marcel, ga jij echt met je honden in 1 tentje liggen?  ???


voor een nachtje, ja, lekker warm :)
alleen er moeten wel campings open zijn
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:winter kamperen
« Reactie #6 Gepost op: juli 31, 2009, 11:03:49 am »

ik krijg een error bij de link
http://route.anwb.nl/routeplanner/?action=4&x=952269&y=1369300&width=454&height=454&zoom=8

tja ik niet, probeer het anders zelf bij route planner, ik krijg de kaart er niet op denk ik, beetje jammer van de anwb. ;)
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:winter kamperen
« Reactie #7 Gepost op: juli 31, 2009, 01:01:33 pm »

ik moet er wel bij zeggen voor de duidelijk heid, mijn ouders overwinteren daar, en we logeren in een appartament,we gaan alleen 2 x of 3 x overnachten onderweg heen en terug  :)
in een heel klein tentje
Gelogd

GilianChantal

  • Gast
Re:winter kamperen
« Reactie #8 Gepost op: juli 31, 2009, 01:11:06 pm »

Als je op tijd weggaat, redt je het om (alleen met de auto) om 16.00 uur in Biarritz te zijn. Daar zit je tegen de Spaanse grens aan, en valt de laatste dag nog enigszins mee.
Gelogd

Joseppe

  • Gast
Re:winter kamperen
« Reactie #9 Gepost op: juli 31, 2009, 01:40:25 pm »

Marcel, ga jij echt met je honden in 1 tentje liggen?  ???

Maar het topic is interessant, zijn er mensen die ook het najaar/winter gaan kamperen. En dan bedoel ik natuurlijk bij wat lagere temperaturen? Zelf ben ik toch wel een mooi weer kampeerder hoor.


hehehe een collega van me ded niks nders, had dan ook een Moskoselkatan tipi tent hierbij(http://www.moskoselkatan.se/ ) kan je een houtkachel bij kopen.Toen de kampingbeheerder uit meelij bij haar aan het doek klopte deed ze open in haar boxershort en t-shirt :). Ben 1 keer binnengeweest, was inderdaad lekker warm. Maar als je maar goed voorbereid bent is er niks aan de hand hoor :)
Gelogd

Paulus

  • Gast
Re:winter kamperen
« Reactie #10 Gepost op: juli 31, 2009, 01:58:58 pm »


hehehe een collega van me ded niks nders, had dan ook een Moskoselkatan tipi tent hierbij(http://www.moskoselkatan.se/ ) kan je een houtkachel bij kopen.Toen de kampingbeheerder uit meelij bij haar aan het doek klopte deed ze open in haar boxershort en t-shirt :). Ben 1 keer binnengeweest, was inderdaad lekker warm. Maar als je maar goed voorbereid bent is er niks aan de hand hoor :)

Ik zag .se in de link. Die Zweden zijn sowieso typische lui....  :J Van de bloedhete sauna in een wak springen en elkaar dan ook met takken afrossen voor de bloeddoorstroming. Gaan ze ook nog in een tipi zitten.  :? Veel gekker moet het niet worden.

Gelogd

muis

  • Gast
Re:winter kamperen
« Reactie #11 Gepost op: juli 31, 2009, 02:25:31 pm »

 :H :H

Marcel, ziet er wel leuk uit die camping.
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal