Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Foto's Jamet Rondo XL  (gelezen 22367 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hobbes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
Re:Foto's Jamet Rondo XL
« Reactie #30 Gepost op: augustus 16, 2010, 09:21:45 pm »

Hoi Pw,

Gisteren met de Rondo terug uit Frankrijk en ik kan je vragen wel beantwoorden

1. Die van ons was kleddernat toen we hem inpakten, hebben voor de zekerheid maar wat handdoeken op de matrassen gelegd. Viel vanmorgen erg mee. Gedeeltelijk uitgevouwen en hij was snel opgedroogd.

2. Keuken is zwaar maar te hanteren. En zoveel verplaats je hem in de praktijk niet.

3. Goed half uur, drie kwartier staat hij. De luifel klap je in een keer uit, zit bij de wagen ingevouwen. Wij hebben nog een extra luifel die je er zo aan ritst. Verder nog wel veel haringen slaan, maar het gaat allemaal lekker vlot.

4. Idem voor het inpakken. Hebben wel een dag van te voren kuipzeil uitgeritst en schoongemaakt.

5. Makkelijk te doen zelfs met keuken er aan. Rolde hem zo naar en van ijn plekje.

Wij zijn dus ook jaren met twee kinderen in een tent weggeweest, maar wat een is een vouwwagen dan een luxe. Heerlijk geslapen, 1 kind in de ondertent (zijn eigen holletje ;-) ) en de andere op de andere lattenbodem, helemaal prima. Lekker veel ruimte, makkelijk netjes te houden (in principe dan, want wel 2 kinderen mee). Wij hebben er zeker geen spijt van de Rondo, t is een aanrader!
Gelogd

klapbak

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
Re:Foto's Jamet Rondo XL
« Reactie #31 Gepost op: augustus 23, 2010, 12:15:07 pm »

Als alles goed gaat dan kan ik morgen de Rondo XL ophalen. :nl

En dan inpakken en wegwezen
Op naar het zwarte woud. ::)

Groeten klapbak

We zijn weer thuis.
Wat een makkelijke en super ruime vouwwagen.
Wij zijn super enthousiast.
De eerste keer opzetten is altijd een beetje zoeken maar erg snel opzetbaar.
Vooral zonder grondzeil en luifel.
Een paar kleine dingetjes tegen gekomen maar die worden opgelost

Groeten Klapbak
Gelogd

janeway

  • Gast
Re:Foto's Jamet Rondo XL
« Reactie #32 Gepost op: oktober 16, 2010, 03:26:04 pm »

Hallo

Zijn er nog meer foto's die iemand kan plaatsen van de Rondo in gebruik.. Ik vind het een hele leuke wagen, we hebben nu een montana en dat is natuurlijk net een balzaal. Wel lekker hoor maar onder tussen slapen er 2 van de 3 kinderen niet meer in de vw. Maar de leefruimte vinden we van de montana wel prettig..Maar dat opzetten is altijd wel een hele onderneming..
Vandaar onze interesse in de Rondo en dan de xl versie. Ik ben benieuwd..
groetjes
Gelogd

anet

  • Gast
Re:Foto's Jamet Rondo XL
« Reactie #33 Gepost op: oktober 24, 2010, 03:52:51 pm »

Wij hebben ook een Rondo xl. De eerste keer tijdens het opzetten hadden we problemen met het raam bij de keuken. Contact gezocht met de dealer. Om aan te geven waar we tegen aan liepen.In de vakantie kwamen we er achter dat het raam er scheef in zat.
Na de vakantie de dealer gebeld .Ik wilde graag een goede wagen zien. Over een week had hij het model 2011 staan .Wij eind augustus met de vouwwagen er heen. We gingen de wagen bij de dealer opzetten en dan kon de dealer het zien of vertellenwat wij fout deden, want dat kon natuurlijk ook.Hij snapte het niet zo goed namelijk. Vrijdagavond aangekomen wilde ik graag de goede wagen zien. dat kon niet.Hij snapte nu het probleem De rondo xl die hij daar had staan had het zelfde probleem. We hebben de tent er af gehaald en het is opgestuurd naar Jamet Frankrijk.
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen. Er zullen meer van deze tenten zijn gemaakt omdat het meestal per 20 of nog meer wordt geknipt. Ons raam van de keuken loopt scheef waar door de tent ook niet helemaal goed is op te zetten. Als wij de tent uittrekken staat de poot bij de keuken wel 30 centimeter van de grond. Zijn er mensen die het probleem herkennen.Het zal 1 van de laatste 2010 modellen zijn geweest, omdat bij de dealer een 2011 model stond met andere stangen maar met het zelfde probleem als wij.
Gelogd

dj54

  • Gast
Re:Foto's Jamet Rondo XL
« Reactie #34 Gepost op: mei 03, 2011, 08:38:39 pm »

 Vorige week onze rondo opgehaald. Wat kleine onvokomenheden maar wordt volgende week opgelost.

De levertijden zijn volgens mij geen probleem meer of ze hebben er helemaal geen meer. En als de dealer ze wel heeft staan is de levertijd ongerveer 3 weken.
De dealers moeten in het najaar inkopen voor het jaar daarop.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal