Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor  (gelezen 18923 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

roland

  • Gast
produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Gepost op: oktober 11, 2009, 06:19:43 pm »

De nieuwste OUTDOOR's hebben duidelijk last van "kinderziektes". Zo zitten de bevestigingsnoppen voor de binnenschort niet op de juiste plaats, zitten de noppen (aan de buitenkant) voor het vastmaken van de vensterafdekkingen niet op de juiste plaats. De stiksels van de ritsen zijn ondermaats, slecht gestikt. Hierdoor komen de ritsen zo los!! Leuk hoor zo'n spiksplinternieuwe vouwwagen!!! En van garantie heeft men blijkbaar nog niet gehoord in Rotterdam!!! ik mag de wagen eventjes binnenbrengen en men zal er wel een of ander lapmiddeltje tegenaan gooien!!
Dus ... leuke car, maar slechte afwerking!!
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #1 Gepost op: oktober 11, 2009, 06:52:47 pm »

jammer


Toch maar een roadmaster overwegen....wel wat duurder maar ja dan heb je ook wat >:(
Gelogd

muis

  • Gast
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #2 Gepost op: oktober 11, 2009, 07:23:14 pm »

Is deze van 2009?
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.269
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #3 Gepost op: oktober 11, 2009, 08:07:22 pm »

Kom kom niet zo negatief.
Kijk ik ben het met je eens dat dit niet netjes is voor een vouwwagenmerk die al zolang op de markt is.
Maar hebben ze je al verteld hoe ze het gaan oplossen dan?
Want als ze hun best doen kunnen ze dit best netjes oplossen.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #4 Gepost op: oktober 11, 2009, 08:49:08 pm »

Het enige juiste wat ze kunnen doen is een nieuwe tent plaatsen.
Heb je al contact met de importeur opgenomen?

Bij onze Tago hebben we 2x een nieuwe tent gekregen vanwege productie foutjes, zonder morren, zonder gezeur.
Gelogd

screech

  • Gast
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #5 Gepost op: oktober 11, 2009, 09:35:08 pm »

Dat verwacht je inderdaad niet bij een nieuwe wagen.
Hopelijk gaan ze het netjes voor je oplossen, want dit gaat anders geen goede reclame worden voor ze.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.634
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #6 Gepost op: oktober 12, 2009, 02:29:32 pm »

Het enige juiste wat ze kunnen doen is een nieuwe tent plaatsen.

Lijkt me wat voorbarig. Juist het openhouden van alle mogelijkheden helpt om tot een zinvolle oplossing te komen. Direct roepen dat iets de enige oplossing is, beperkt de goodwill en de creativiteit van de leverancier.

Juist nu heeft men alle tijd (het seizoen is immers afgelopen) om op het gemak naar een voor alle partijen acceptabele oplossing te zoeken.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #7 Gepost op: oktober 12, 2009, 05:12:59 pm »

Lijkt me wat voorbarig. Juist het openhouden van alle mogelijkheden helpt om tot een zinvolle oplossing te komen. Direct roepen dat iets de enige oplossing is, beperkt de goodwill en de creativiteit van de leverancier.

Juist nu heeft men alle tijd (het seizoen is immers afgelopen) om op het gemak naar een voor alle partijen acceptabele oplossing te zoeken.

Bij een wagen die net nieuw is moet de tent gewoon goed zijn. nieuwe stukken tentdoek er in zetten of zaken losmaken en ergens anders weer vast maken laat altijd zichtbare sporen na.
Je hebt gewoon recht op een goed produkt.

Gelogd

roland

  • Gast
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #8 Gepost op: oktober 12, 2009, 08:58:54 pm »

ja, dit is de laatste nieuwe, model 2009
nee, ik heb er geen flauw idee van hoe ze gaan "herstellen" (ik wil dus ook geen geknoei!)
eigenlijk vind ik ook dat een exact juiste tent hier op z'n plaats zou zijn
wagen werd gekocht bij vervat rotterdam en de klachten werden ook naar hen doorgespeeld
Gelogd

fish

  • Gast
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #9 Gepost op: oktober 12, 2009, 09:46:26 pm »

Vervat lost over het algemeen klachten netjes op.
Gelogd

Didi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 279
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon XL met MKK
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #10 Gepost op: oktober 13, 2009, 01:52:45 pm »

Dit soort essentiële klachten zouden er eigenlijk in beginsel al niet moeten zijn.......maar ik sta er niet van te kijken dat dit juist bij een Jamet gebeurd. Bij zijn broertjes Raclet en Trigano zul je dit minder snel tegenkomen.
Gelogd
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos

screech

  • Gast
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #11 Gepost op: oktober 13, 2009, 02:19:23 pm »

Dit soort essentiële klachten zouden er eigenlijk in beginsel al niet moeten zijn.......maar ik sta er niet van te kijken dat dit juist bij een Jamet gebeurd. Bij zijn broertjes Raclet en Trigano zul je dit minder snel tegenkomen.

Verklaar je even nader graag. Waarom zou dit bij Raclet en Trigano minder snel gebeuren.
Waar gewerkt word, daar worden fouten gemaakt. Dus dat kan bij elke dealer gebeuren toch? Het is alleen niet netjes.
Dan gaat het er nu dus om hoe de betreffende dealer het op gaat lossen. Dit soort zaken bepaald of iemand juist wel of niet merkentrouw word. Een fout(je) kan altijd, maar als de fout uitstekend wordt opgelost zal je mij niet horen klagen over een dealer, maar eerder positief zijn omdat ze de problemen niet uit de weg gaan en het goed oplossen. Dus mocht je een keer ergens mee zitten, dan weet je dus wel dat jouw dealer het oplost.
Gelogd

roland

  • Gast
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #12 Gepost op: oktober 13, 2009, 03:10:51 pm »

ok, ik zet alle probleempjes netjes op een rij, mail ze nog eens door naar vervat met duidelijke vraag naar een duidelijk oplossend antwoord en laat jullie het antwoord via dit kanaal weten.
We zien wel of daar wat deftigs uit voortvloeit,
groetjes
roland
Gelogd

Joseppe

  • Gast
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #13 Gepost op: oktober 14, 2009, 12:18:03 am »

Verklaar je even nader graag. Waarom zou dit bij Raclet en Trigano minder snel gebeuren.
Waar gewerkt word, daar worden fouten gemaakt. Dus dat kan bij elke dealer gebeuren toch? Het is alleen niet netjes.
Dan gaat het er nu dus om hoe de betreffende dealer het op gaat lossen. Dit soort zaken bepaald of iemand juist wel of niet merkentrouw word. Een fout(je) kan altijd, maar als de fout uitstekend wordt opgelost zal je mij niet horen klagen over een dealer, maar eerder positief zijn omdat ze de problemen niet uit de weg gaan en het goed oplossen. Dus mocht je een keer ergens mee zitten, dan weet je dus wel dat jouw dealer het oplost.

gebeurt bij auto,s koffiezetapparaten, speelgoed etc. vroeger werden ze mischien wel nooit terug geroepen. momenteel wel. heb het zelf op mijn werk ook gehad, yunan een stokleverancier had een partij tentstokken die snel scheurden dus een hele lichting teruggehaald. Blijft mensenwerk he, dus vaak onder druk op tijd iets produceren en dan glipt er ook wel iets door de kwaliteitscontrole. Maar denk dat jamet het zeker oplost, immers de tent is toch nog nieuw, en daarnaast leren ze van de fouten.
Ergste wat er kan gebeuren en ik een keer ondervonden heb is een klant die niet terugkomt, zich eraan ergert en besluit om voor een ander merk te gaan, hiermee helpt hij zichzelf niet, maar ook de fabrikant niet ;)
Gelogd

Didi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 279
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon XL met MKK
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #14 Gepost op: oktober 14, 2009, 03:18:11 pm »

Ik ben het eens met de stelling dat waar mensen werken mensen fouten maken. Daarbij ben ik het ook eens wanneer er gesteld wordt dat de service van een merk bepaald wordt hoe men met fouten omgaat. Allemaal waar; dat betwist ik ook niet.

Maar.....na toch wel een hele hoop vouwwagens gezien en bestudeerd te hebben te hebben (zowel in het wild als in de showroom)  kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat er sprake is van een verband tussen prijs en kwaliteit. Kwaliteit in deze is onder andere bepaald door materiaalkeuze, de mate van afwerking en service/coulance afhandeling. Dit valt onder de verantwoordelijkheid van de producent. Niet van de leveranciers ? la de Vervats van deze wereld. Deze strijken de plooien glad die door de producenten gemaakt worden.... :#. En hoe beter ze kunnen gladstrijken, hoe beter wij de dealer vinden.
Maar haal dit gegeven nou niet door de war met de kwaliteit die de producent in zijn artikelen moet stoppen. Een nieuwe vouwwagen afleveren zoals op de foto..????......dan zou ik me zeer veel zorgen maken over het kwaliteitssysteem-bewakingsprocessen van de producent....
Als ik bij een Jamet dealer binnenloop ben ik persoonlijk niet onder de indruk van de wagens die ik zie. Ritsen die al stuk zijn in de showroom, speling op tentdoek in uitgeklapte toestand (en dan staat ie al op een strakke, waterpas vloer!!). Hoe staat ie dan wanneer de grond niet zo egaal is, vraag ik me dan af.....??

En wanneer ik bij bv Trigano of Roadmaster ga kijken tref ik dat alles niet aan......en dat vind ik ook niet zo gek; je betaalt er ook (behoorlijk) wat meer voor. Prijs-kwaliteit zal ik maar zeggen.....
Natuurlijk ben ik me ervan bewust dat er nu heel veel Jametbezitters hier gaan posten hoe zeer ze tevreden zijn met hun VW en dat ze zich totaal niet herkennen in mijn nadere verklaring van hierboven. En dat zal ook zeker zo zijn......fijn dat je bezit je geen (aanvangs)zorgen geeft.......Maar het valt toch niet te ontkennen dat er een causaal verband zit tussen prijs en kwaliteit...??

Gelogd
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos
Pagina's: 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal