Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor  (gelezen 18922 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Didi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 279
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon XL met MKK
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #30 Gepost op: november 23, 2009, 08:03:36 pm »

.......Bij Jamet komt het voor een groot deel door het succes, ze verkopen de meeste vouwwagens in NL, .........

Is dat zo? Wie zegt dat....Jamet zelf??.. ;). Bij mijn weten wordt er geen registratie bijgehouden van verkochte vouwwagens. Caravans wel, want die moeten op kenteken worden gezet....en is er bij het RDW dus een registratie van merk en type.
In vouwwagenland is deze registratie (nog) niet verplicht......
Gelogd
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #31 Gepost op: november 23, 2009, 08:26:59 pm »

Is dat zo? Wie zegt dat....Jamet zelf??.. ;). Bij mijn weten wordt er geen registratie bijgehouden van verkochte vouwwagens. Caravans wel, want die moeten op kenteken worden gezet....en is er bij het RDW dus een registratie van merk en type.
In vouwwagenland is deze registratie (nog) niet verplicht......

Er wordt inderdaad geen registratie bijgehouden, maar als ik rond kijk naar wat ik op de weg zie en wat ik in de omgeving zie staan rond de vakantietijd dan is het percentage Jamet's toch wel aardig groot.
Welk ander merk zou er dan meer vouwwagens verkopen dan Jamet in Nederland? Ik zou het echt niet weten.
Misschien niet helemaal representatief, maar kijk eens naar de merken statistiek in dit forum...
Gelogd

Didi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 279
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon XL met MKK
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #32 Gepost op: november 25, 2009, 11:48:38 am »

.........maar als ik rond kijk naar wat ik op de weg zie en wat ik in de omgeving zie staan rond de vakantietijd dan is het percentage Jamet's toch wel aardig groot................

.........Misschien niet helemaal representatief, maar kijk eens naar de merken statistiek in dit forum...


Hmmm,

Als tegenwicht: Ik stond afgelopen jaar op een italiaanse camping waar van de 20 tenten er 6 van Karsten waren.....Ik geloof nooit dat Karsten in nederland een marktaandeel heeft. Bovendien zag ik 3 Holtkampers, 1 Roadmaster, 1 Cabanon en 2 Combi Camps......

En dus geen enkele Jamet.... ;)


Daarentegen denk ik dat je op een gemiddelde nederlandse camping dus wel weer meer Jamets tegenkomt. Waar dat aan kan liggen zullen we in een nieuw draadje over doorpraten....




« Laatst bewerkt op: november 25, 2009, 11:53:32 am door Didi »
Gelogd
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos

misskuss

  • Gast
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #33 Gepost op: mei 13, 2010, 12:01:19 pm »

Weet je, ik ben in overweging om een jametic te kopen, wil eigenlijk wel weten hoe dit verhaal is afgelopen, iemand enig idee
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #34 Gepost op: mei 13, 2010, 05:18:18 pm »

Onze nieuwe Jametic Outdoor 2010 hebben we helaas nog niet kunnen opzetten vanwege het trieste herfstweer dit voorjaar. Maar ik zal een reactie op het forum geven als dit daadwerkelijk is gebeurd. Wel een minpuntje op de nieuwe is de leeftijd van de banden. 2 jaar oud op het moment van afleveren. Daarmee zal de verkoper naar de fabrikant/importeur en heb ik nog geen reactie op gehad. Verkoper zelf vond het niet zo'n probleem meende ik uit zijn reactie te begrijpen. Maar als de wagen over 4 jaar wordt nagekeken zullen ze er wel over beginnen dat de banden 6 jaar oud zijn neem ik aan en dienen te worden vervangen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

RonaldA

  • Gast
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #35 Gepost op: mei 15, 2010, 03:24:55 pm »

Hallo Allemaal,

ook wij zijn in het bezit van onze nieuwe vouwwagen. Wij hebben onze nieuwe vouwwagen, een Jamet Arizona, op eind april bij vervat opgehaald.
Wij, zo enthousiast als we zijn, hebben de vouwwagen het zelfde weekend nog opgezet.

Alle begin is moeilijk, ook wij hebben dit ervaren. We hebben de meest comfortabele plek gezocht die we maar konden vinden  ;)
We hadden 9 cm niveau verschil aan de waterkant. Ik schat dat we anderhalf uur bezig zijn geweest met enkel de wagenbak stellen en openklappen.

Maar alles is gelukt, ook met de stokken van de voortent is het even puzzelen. Als je de bijgeleverde tekeningen aanhoudt is het allemaal goed te doen.
Na intotaal 6 uurtjes inclusief koffie en eten hebben we de vouwwagen dan eindelijk opstaan, let wel nog geen haring in de grond.....

Wij hebben snel een eerste inspectie gedaan van de vouwwagen, en alles op drie punten na perfect....
Het blijkt dat 1 van de stiknaden van de voortent heeft losgelaten, er een weeffout inzit en dat een van de klemmen van de buis in het keukendak kapot is.

Ik ben de week erna bij Vervat langs gegaan, er wordt direct aangeboden om de tent achter te laten om deze even door de naaimachine te halen. Voor het klemmetje in de buis krijgen wij direct een nieuwe plus een tweetal reserve. Een prima service bij Vervat.


Met de pinksteren gaan we hem echt uitproberen inclusief het slapen wij hebben er nu al zin in.

Iedereen mooi weer gewenst met de pinksteren ,

groeten Ronald.

« Laatst bewerkt op: mei 15, 2010, 08:10:30 pm door RonaldA »
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #36 Gepost op: mei 24, 2010, 11:03:55 am »

met pinksteren onze nieuwe Jametic getest. Ook de Adventure luifel. Geen knopen en andere dingen op verkeerde plekken zoals bij de starter van dit Topic. Het bed slaapt zelfs redelijk. Alhoewel dat na 1 nacht niet is te zeggen natuurlijk. IN ieder geval beter dan een luchtbed. Wat ik wel vervelend vond is het wiebelen van de vouwwagen als je beweegt in bed. Heeft iemand daar tips voor? Ik zal hiervoor een nieuw Topic starten.
« Laatst bewerkt op: oktober 11, 2010, 07:28:31 am door jellejawa »
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Alpe

  • Gast
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #37 Gepost op: augustus 26, 2010, 09:58:40 pm »


l vanwege Ubach (de invoerder) kreeg ik toch wel zeer ontgoochelende reacties.
groetjes, roland

Ik heb Ubach ook wel eens vragen gemaild,.... nóóit enige reactie terug mogen ontvangen!!!
 groet Alp
« Laatst bewerkt op: augustus 26, 2010, 10:01:28 pm door Alpe »
Gelogd

HarryV

  • Gast
Re:produktiefouten in de nieuwste Jametic Outdoor
« Reactie #38 Gepost op: september 12, 2010, 12:28:21 am »

Gisteren gebeld om een afspraak te maken om de Jametic outdoor 2010 op te halen, direct doorverbonden met de werkplaats, echt een persoon met liefde voor het product, heb deze man al vaker meegemaakt, (Arizona, Kentucky), neemt alle tijd.
Ga hem 1 okt ophalen, heb gezegd dat als het regent, we later komen, gezien de negatieve reacties met lekkage. ten eerste geen probleem, ten tweede zegt ie, we weten van de zwakke plekken en die controleren we op voorhand. als er iets is direct bellen met de werkplaats, we lossen het altijd op.

voor ons nu de derde vouwwaggel en niets dan lof over vervat
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal