Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: opbergzakken in de vouwwagen  (gelezen 11580 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
opbergzakken in de vouwwagen
« Gepost op: oktober 30, 2009, 10:48:13 pm »

Je ziet bij bepaalde merken en types opbergzakken die vast zitten aan het tentdoek. Het ziet er wel handig uit maar ik vraag me af of dat ook echt zo is. Dus wie heeft hier ervaring mee? Je ziet het oa bij Combi camp, Aart Kok en Gerjak Tago
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #1 Gepost op: oktober 30, 2009, 11:20:49 pm »

Je hebt het denk ik over de opbergschorten?
Bij onze Settler zaten ze er standaard bij, maar we hebben er nooit gebruik van gemaakt.
Bij de river lodge hebben we ze er wel bijgekocht, maar puur voor het uiterlijk.

Wij gebruiken ze dus niet nuttig.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #2 Gepost op: oktober 30, 2009, 11:32:15 pm »

Ja, ik denk wel dat ze zo heten. Ik dacht dat ze vast zaten op het tentdoek maar als ik je goed begrijp zijn het accesoires. Zoals op het gedeelte tussen de bedden

Gelogd

Joseppe

  • Gast
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #3 Gepost op: oktober 31, 2009, 01:07:22 am »

bij mijn canyon zit het met name in het voortent gedeelte, en maakt het deel uit van de binnenhemel/hangkast etc. Ik vind ze wel makkelijk je kan er veel in kwijt. daarnaast hebben we nog een hele zooi losse vastklikbare hangzakken om onze spullen in te doen :)
Gelogd

muis

  • Gast
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #4 Gepost op: oktober 31, 2009, 01:19:51 am »

Die hebben wij idd ook in de Conway maar ik bedoel ze meer zoals op de foto, in het midden die witte vakjes.
Gelogd

Joseppe

  • Gast
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #5 Gepost op: oktober 31, 2009, 01:55:26 am »

als het aan het buitendoek zit dat direct aan een kant zit die nat kan worden, lijkt het me niet handig, immers de gestikte naden kunnen de stiknaden door het gewicht uitrekken, daarnaast heb je contact met het buitendoek als er iets inzit wat ook lekkage kan veroorzaken. Hier moet je ook al mee oppassen met de losse inhangbare varianten, ik had bijv een schoenenzak waarbij de schoenen tegen het buitendoen iets aandrukten en dus lekkage veroorzaakten.

Zowiezo zijn ze alleen geschikt voor de wat lichtere spullen, dit om uitlubberen of erger uitscheuren te voorkomen :I
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #6 Gepost op: oktober 31, 2009, 08:29:10 am »

bij een de waard kun je ook opbergschorten bij kopen , links 1 en/of  rechts 1, wij hebben er geen gekocht, omdat dit ons niet handig lijkt,maar mochten er mensen zijn die er andere ervaringen mee hebben, dan lees ik dat graag. :h
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.281
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #7 Gepost op: oktober 31, 2009, 08:46:58 am »

Wij hebben het net zo als Joseppe en vinden het makkelijk.
Er zitten 6 van die dingen op de buiten tent en zijn handig voor sleutels batterijen en van dat soort klein spul.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

  • Gast
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #8 Gepost op: oktober 31, 2009, 09:31:13 am »

Wij hebber er wel eentje die zat ernamelijk bij de roadmaster... :O
Deze kun je gewoon bevestigen aan de stokken( buizen) dus geen schuurende delen tegen het doek o.i.d.
Hangt stevig ....dus lekker handig
Gelogd

muis

  • Gast
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #9 Gepost op: oktober 31, 2009, 01:08:07 pm »

als het aan het buitendoek zit dat direct aan een kant zit die nat kan worden, lijkt het me niet handig, immers de gestikte naden kunnen de stiknaden door het gewicht uitrekken, daarnaast heb je contact met het buitendoek als er iets inzit wat ook lekkage kan veroorzaken. Hier moet je ook al mee oppassen met de losse inhangbare varianten, ik had bijv een schoenenzak waarbij de schoenen tegen het buitendoen iets aandrukten en dus lekkage veroorzaakten.

Zowiezo zijn ze alleen geschikt voor de wat lichtere spullen, dit om uitlubberen of erger uitscheuren te voorkomen :I

Bij de settler heb je geen losse voortent dus daar zou je dan geen last van hebben.
Dat met die schoenenzak hebben wij idd ook gehad.
kijk wij hebben deze, maar die zit meteen naast de keuken en dat vind ik niet zo handig ivm evt spetters tijdens het koken
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #10 Gepost op: oktober 31, 2009, 01:52:57 pm »

Ja, ik denk wel dat ze zo heten. Ik dacht dat ze vast zaten op het tentdoek maar als ik je goed begrijp zijn het accesoires. Zoals op het gedeelte tussen de bedden



Bij de Settler op de foto zitten ze standaard bij, als je ze er af haalt ziet het er niet uit :)
Wat we meer gebruiken zijn altijd de zakjes in de slaaptent, daar gaan de telefoons in en sleutels als we slapen.
Gelogd

Joseppe

  • Gast
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #11 Gepost op: oktober 31, 2009, 09:09:42 pm »

bij een de waard kun je ook opbergschorten bij kopen , links 1 en/of  rechts 1, wij hebben er geen gekocht, omdat dit ons niet handig lijkt,maar mochten er mensen zijn die er andere ervaringen mee hebben, dan lees ik dat graag. :h

zelf maken, mooiste is van dat geplastificeerde tafelzeil dat is stevig zat, bovenin een zoom daardoor een losse tentstang of stok met aan de uiteinde's een touw dat je aan een stang kan vastknuppen. hebben wij ook, een hele grote kan veel in :)
Gelogd

muis

  • Gast
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #12 Gepost op: oktober 31, 2009, 09:15:42 pm »

 ;) Dat was ook mijn gedachte maar wilde wel eens weten of dit soort zakken handig zijn of dat niemand ze gebruikt
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #13 Gepost op: november 01, 2009, 10:22:40 am »

wij zijn van weinig zooi uitgegaan, dus we denken dat we dat niet nodig hebben, er past alleen klein grut in, dus ja wat moet ik er dan allemaal in gaan lopen douwen?  :? :? :?
Gelogd

waiter

  • Gast
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #14 Gepost op: november 01, 2009, 08:25:20 pm »

IK heb ze altijd bij mijn slaapcabine hangen, ik vind het makkelijk omdat je dan altijd je belangrijke spullen in de buurt heb mochten er eventuele vervelende mensen je in de nacht willen bezoeken.

Ik dacht overigens ook dat ze altijd standaard waren hoor.
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal