Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: opbergzakken in de vouwwagen  (gelezen 11579 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joseppe

  • Gast
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #15 Gepost op: november 02, 2009, 12:41:16 am »

;) Dat was ook mijn gedachte maar wilde wel eens weten of dit soort zakken handig zijn of dat niemand ze gebruikt

ik duw ze altijd vol, degene die we zelf gemaakt hebben, heeft ook flinke zakken waar niet alleen klein grut in past ;). voordeel is dat het snel bij de hand is, je niet in een bak of onder een zitbank hoeft te gaan rommelen, het lekker opruimt en daardoor de vloer ook wat meer vrij van rommel etc. is.

zo kan je ook er ideaal je badslippers en de rest van je schoenen erin kwijt :)
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #16 Gepost op: november 02, 2009, 09:22:36 am »

In onze Jamet zitten er erg veel:  Bij de keuken (op campings waar dat nodig is: toiletpapier, anti-beestjes-tennisracket, zonnebrand evt. medicijnen, zonnebrillen) Op de voorkant van de wagentent zitten er links en rechts van ingang vakken: 3 vakken met een grote klep erover. Die klep vinden we waardeloos, maar wel noodzakelijk met los staan (zonder voortent). Dat doen we nooit. In die vakken zitten de kleurpodloden etc. van de kids en alle toilettassen.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

famahbaas

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 82
  • Merk Vouwwagen: Teun ttt4 tenttrailer
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #17 Gepost op: mei 25, 2011, 04:35:42 pm »

Ik kwam gisteren een foto tegen met een handige opbergzak voor aan schuine stangen, vooral voor de snel klappers lijkt me dit wel handig.
Iemand enig idee of dit te koop is? :? of moeten we zelf creatief worden (mams of schoonmoe)?






0
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #18 Gepost op: mei 25, 2011, 04:44:47 pm »

HK heeft ze in iedergeval. En Trigano ook lijkt mij want anders zou die niet op het plaatje staan lijkt mij ;).
« Laatst bewerkt op: mei 25, 2011, 04:58:32 pm door Lien »
Gelogd

muis

  • Gast
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #19 Gepost op: mei 25, 2011, 06:30:11 pm »

Dat zijn die ik ook bedoelde, zelf maken is wat iedereen aangaf. Ik ben er nog niet aan begonnen, 't is mij nog niet duidelijk of het nou echt veel gebruikt wordt
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #20 Gepost op: mei 25, 2011, 06:58:27 pm »

Dat zijn die ik ook bedoelde, zelf maken is wat iedereen aangaf. Ik ben er nog niet aan begonnen, 't is mij nog niet duidelijk of het nou echt veel gebruikt wordt
Ik heb hem dus zelf gemaakt (zie topic Kyte) en wij gebruiken hem heel veel. Wat doen wij erin: leesboeken, entree bandjes/kaartjes voor toegang tot het zwembad (soms heb je die) telefoontjes, brillen, sleutels en alle kleine dingen die je regelmatig nodig hebt en even kwijt moet.
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #21 Gepost op: mei 25, 2011, 07:42:08 pm »

Ik heb hem dus zelf gemaakt (zie topic Kyte) en wij gebruiken hem heel veel. Wat doen wij erin: leesboeken, entree bandjes/kaartjes voor toegang tot het zwembad (soms heb je die) telefoontjes, brillen, sleutels en alle kleine dingen die je regelmatig nodig hebt en even kwijt moet.
Lien,
Ik wil voor onze cocoon ook 2 zakken maken, kan aardig knutselen maar met een naaimachine......geen ervaring mee.
Heb er wel één machine staan, heb je wat tips?
Welke naald?
welk garen?
kortom hoe ga je te werk en waar hou je rekening mee?

Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #22 Gepost op: mei 25, 2011, 09:07:39 pm »

Dit onderwerp is eigenlijk dat van mijn vrouw. Ze zweert bij het vakkenschot dat we destijds voor aardig wat pegels kochten bij onze nieuwe Astro. Is bij verkoop daarvan achter gebleven en na een kleine aanpassing hangt het ding nu aan de mast van de Kyte, net naast de keuken. Allen op te laden apparaten, de laders, de op te laden batterijen, sleutels en brillen enz.enz.: gaat in het vakkenschot. Ideaal!
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #23 Gepost op: mei 25, 2011, 09:59:12 pm »

Lien,
Ik wil voor onze cocoon ook 2 zakken maken, kan aardig knutselen maar met een naaimachine......geen ervaring mee.
Heb er wel één machine staan, heb je wat tips?
Welke naald?
welk garen?
kortom hoe ga je te werk en waar hou je rekening mee?


Onder topic Kyte staat alles beschreven (op pag. 6 en 7) :) Als je dan nog vragen hebt stel ze maar.
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #24 Gepost op: mei 25, 2011, 10:26:11 pm »

O ja, ik heb hem uiteindelijk niet met klittenband vastgezet. HK geeft een heleboel van die groene bandjes mee voor als er één stuk gaat. Die heb ik vastgestikt aan de bovenkant. Hierdoor kan ik hem nu ophangen aan de achterwand of voorwand aan die langwerpige knoopjes.
Gelogd

CenC

  • Gast
Re:opbergzakken in de vouwwagen
« Reactie #25 Gepost op: mei 26, 2011, 01:17:39 pm »

Ik vind ze ideaal die vakkenschorten. We gebruiken er 2, 1 voor klein spul zoals zonnebril, sleutels, mobieltjes, WC papier, gasaansteker e.d.
Altijd op een vaste plaatst en in principe niet naast te grijpen.
Tevens hebben we zo'n luxe vakkenschort van Holtkamper zelf voor aan de schuine stok op te hangen. Deze heb ik 2e hands van mijn zus overgenomen.
Deze komt dus in de kinderkamer (op de deksel) te hangen, voor al zijn spulletjes varierend van speelgoed, boekjes, luiers e.d.
Deze heb ik nog niet gebruikt, maar a.s. zondag gaan we een weekje weg, dus ik ben benieuwd wat er allemaal in kan.
Tevens vind ik het handig bij wateroverlast...vroeger met een Alpenkreuzer zonder vast grondzeil veel wateroverlast in de voortent gehad, dus alles gaat van mij van de vloer of in plastik bakken. Je weet maar nooit!

Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal