Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: (Jametic)Ruimte tussen de banken  (gelezen 8215 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.274
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
(Jametic)Ruimte tussen de banken
« Gepost op: juli 14, 2010, 10:52:24 pm »

Weet toevallig iemand hoeveel ruimte er eigenlijk tussen de banken zitten van een jametic 2005.
Misschien net genoeg voor 2 luchtbedden? :?
Zou mij een plank maken schelen en het slepen met dat ding dus.
Want wil toch wel dat de kinderen altijd voor nood in de wagen kunnen slapen bij slecht weer.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

  • Gast
Re:(Jametic)Ruimte tussen de banken
« Reactie #1 Gepost op: juli 14, 2010, 10:57:07 pm »

bedoel je dit?

Gelogd

muis

  • Gast
Re:(Jametic)Ruimte tussen de banken
« Reactie #2 Gepost op: juli 14, 2010, 10:59:44 pm »

of deze?



Dit is de De Jametic outdoor jubilee

en die hierboven is de Jametic classic@4
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.274
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:(Jametic)Ruimte tussen de banken
« Reactie #3 Gepost op: juli 15, 2010, 06:04:15 am »

Nee hier kun je niet zien hoeveel ruimte er tussen de banken zit in de wagenbak.
Als het zaterdag mooi weer in toch maar eens openklappen.
Kan ik alles even op meten maar zit nog te twijfelen of ik een plank in de wagenbak maak of niet.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

screech

  • Gast
Re:(Jametic)Ruimte tussen de banken
« Reactie #4 Gepost op: juli 15, 2010, 08:28:09 am »

maar je hebt toc 2 bedden? en maar 2 kids. Voor nood kunnen ze toch wel bij elkaar op één bed. En mogelijk één op het bed en één tussen de banken.
Waarom zou je een plank willen maken en gaan meenemen als het toch alleen maar voor nood zou zijn?   :?
Gelogd

irene1979

  • Gast
Re:(Jametic)Ruimte tussen de banken
« Reactie #5 Gepost op: juli 15, 2010, 02:37:10 pm »

Volgens mij gaan er geen twee bedden tussen passen. Ik Moet eerlijk zeggen bij ons zitten de plakken er ook bij. en had ze er eerst uitgehaald, maar heb ze nu toch weer terug gelegt , vind dat het tentdoek net wat mooier blijft liggen, en je kunt er spullen onder kwijt. en overdag kun je er ook nog spullen opleggen. S'nacht slaapt onze shih tzu in haar bench op dit bed(hoog en droog)
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.274
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:(Jametic)Ruimte tussen de banken
« Reactie #6 Gepost op: juli 15, 2010, 04:37:32 pm »

maar je hebt toc 2 bedden? en maar 2 kids. Voor nood kunnen ze toch wel bij elkaar op één bed. En mogelijk één op het bed en één tussen de banken.
Waarom zou je een plank willen maken en gaan meenemen als het toch alleen maar voor nood zou zijn?   :?
Die plank gaat over de banken heen zodat je twee keer een tweepersoonsbed creëert.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.274
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:(Jametic)Ruimte tussen de banken
« Reactie #7 Gepost op: juli 15, 2010, 04:38:47 pm »

Volgens mij gaan er geen twee bedden tussen passen. Ik Moet eerlijk zeggen bij ons zitten de plakken er ook bij. en had ze er eerst uitgehaald, maar heb ze nu toch weer terug gelegt , vind dat het tentdoek net wat mooier blijft liggen, en je kunt er spullen onder kwijt. en overdag kun je er ook nog spullen opleggen. S'nacht slaapt onze shih tzu in haar bench op dit bed(hoog en droog)
Denk dat ik dat ok maar gewoon ga doen.
Heb jij een plank uit 1 stuk.
Zit er aan te denken om er 1 te maken uit 2 stukken makkelijker weg te halen mocht het nodig zijn.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

fish

  • Gast
Re:(Jametic)Ruimte tussen de banken
« Reactie #8 Gepost op: juli 15, 2010, 06:36:13 pm »

Dat ga je niet lukken Lex. Die van ons is uit 2005. Onze porta portie staat s,nachts op die plek, dan is er links en rechts ongeveer 30 cm over. Volgens loek is hij 1 meter breed.
Maar heb  je er geen ondertentje bij gekregen? Die werd er standaard bijgeleverd.
« Laatst bewerkt op: juli 15, 2010, 06:38:27 pm door nel »
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.274
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:(Jametic)Ruimte tussen de banken
« Reactie #9 Gepost op: juli 15, 2010, 07:36:08 pm »

Die heb ik er wel bij zitten.
Maar het idee dat de kinderen onder mij slapen vind ik niet top.
Zaterdag maar even een plank halen en dan kunnen ze gewoon naast ons slapen.
Het is wat als je kleiner gaat wonen. ;)
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:(Jametic)Ruimte tussen de banken
« Reactie #10 Gepost op: juli 15, 2010, 08:21:00 pm »

93 cm in de 2010. luchtbed is toch iets van 60 cm? Onze dochter ligt ook gewoon in de ondertent onder ons. Zou niet weten waarom dat niet zou kunnen. Tenzij je je allerlei doom scenario's in het hoofd gaat halen dat de boel kan instorten enzo.
Het standaard ondertentje heeft overigens ook een debiele maat. Ze noemen het 2 persoons, maar heb nog geen luchtbed gevonden van 110 cm breed. WE kunnen zo wel mooi de bak gebruiken voor opbergen van de meegenomen troep enzo in de bankjes. Je kunt de kinderen toch ook gewoon in de voortent laten slapen mocht dit nodig zijn?
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

screech

  • Gast
Re:(Jametic)Ruimte tussen de banken
« Reactie #11 Gepost op: juli 16, 2010, 07:20:33 am »

Die plank gaat over de banken heen zodat je twee keer een tweepersoonsbed creëert.

Ik snap er niks van.  :?
Op de plaatjes in dit topic zie ik al 2 tweepersoons bedden.  Dus 1 bed voor jou en Bonny, en die andere voor één van de kids en dan je andere kind in een ondertentje. Als je het ondertentje dan onder je kind (dat op het bed slaapt) legt, dan kan jij instorten wat je wil.  :) Niks aan de hand.

Daarom snap ik niet wat je met planken moet gaan lopen zeulen.

Het is wat als je kleiner gaat wonen. ;)
Ben je niet te klein gegaan dan? Of is dit een hint voor je kids om maar eens lekker zelf op vakantie te gaan.  :# :#
Gelogd

irene1979

  • Gast
Re:(Jametic)Ruimte tussen de banken
« Reactie #12 Gepost op: juli 16, 2010, 11:33:20 am »

ik heb van de tafel die er standaard bij zit de poten er afgehaald en de pootjes netjes op de zolder gelegd , heb er 2 kleine plankjes en mijn tafel in(op liggen) een plank is voor mij net te zwaar om te tillen. Ik zou het ook niet geweldig vinden om kinderen onder ons te laten slapen. Daarom hebben wij ( hopen in de toekomst om kinderen te krijgen) die uitbouw er tweedehands bij gekocht en daar passen wel twee bedden in. Die uitbouwen staan soms op marktplaats, daar heb ik hem ook vandaan.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:(Jametic)Ruimte tussen de banken
« Reactie #13 Gepost op: juli 16, 2010, 12:24:34 pm »

Ik snap er niks van.  :?
Op de plaatjes in dit topic zie ik al 2 tweepersoons bedden.  Dus 1 bed voor jou en Bonny, en die andere voor één van de kids en dan je andere kind in een ondertentje. Als je het ondertentje dan onder je kind (dat op het bed slaapt) legt, dan kan jij instorten wat je wil.  :) Niks aan de hand.

Daarom snap ik niet wat je met planken moet gaan lopen zeulen.
 Ben je niet te klein gegaan dan? Of is dit een hint voor je kids om maar eens lekker zelf op vakantie te gaan.  :# :#


Aan de rechterkant zit een "vast" bed en links zitten bankjes waar je een bed kunt maken. De vraag is nu of er ruimte genoeg is om beide kids tussen de bankjes neer te leggen of beter een plank op de bankjes zodat je een groter bed hebt.
Gelogd

screech

  • Gast
Re:(Jametic)Ruimte tussen de banken
« Reactie #14 Gepost op: juli 16, 2010, 12:34:39 pm »

Ach so, nou snap ik het ook.

Echt een 2 persoons klapper dus.  >:( :#
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal