Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: jametic 2002 tafel/bed combinatie te krijgen??  (gelezen 6731 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bernard1978

  • Gast
jametic 2002 tafel/bed combinatie te krijgen??
« Gepost op: maart 07, 2011, 01:22:22 pm »

hallo allemaal, wij zijn sinds zaterdag trotse bezitters van een jametic uit 2002
weet iemand of hiervoor een tafel/bedcombinatie te krijgen is voor de linker (zithoek)kant?
we willen hier ook een slaapplaats voor 2 creeren, of zouden we dan toch met planken/lattenbodem een bed moeten creeren?
weet iemand toevallig uit ervaring hoe groot het gedeelte is tussen de opklapbladen van de bankjes (oftewel hoe breed een plank zou moeten zijn)?
alvast bedankt voor jullie hulp
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.281
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:jametic 2002 tafel/bed combinatie te krijgen??
« Reactie #2 Gepost op: maart 07, 2011, 02:56:36 pm »

Er is een tafel/bedcombinatie te koop bij Jamet. Wij vonden die toen te duur en hebben een plank gemaakt. De kinderen sliepen hier prima op. Eerst met schuimmatras er op en later, doordat ze meestal in een tentje sliepen, op hun selfinflating matjes.
Gelogd

bernard1978

  • Gast
Re:jametic 2002 tafel/bed combinatie te krijgen??
« Reactie #3 Gepost op: maart 07, 2011, 03:40:36 pm »

bedankt voor jullie reacties hoor :W

@ alex moet ik voor de maat van de plank 98\164 aanhouden? mag ik vragen waarom je deze niet op de volle 2m hebt genomen?
bedankt voor de moeite om mij te informeren
welke matrasmaat heb je (heb je dan de kussens eruit gehaald die erinzitten of dezelfde dikte genomen)?
klopt het dat links 140x200 is terwijl rechter slaapgedeelte 150x200 is?
gr
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.281
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:jametic 2002 tafel/bed combinatie te krijgen??
« Reactie #4 Gepost op: maart 07, 2011, 06:38:53 pm »

Ik weet niet hoe het met een 2002 zit maar bij de 2005 is het zo dat de deksels van de bankjes niet helemaal doorlopen.
En daar heb ik de plank tussen liggen.
Heb hem niet helemaal door laten lopen want dan krijg je een soort trap.
Makkelijker instappen voor de kinderen.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alberik

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 365
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Holtkamper Nano
Re:jametic 2002 tafel/bed combinatie te krijgen??
« Reactie #5 Gepost op: maart 07, 2011, 06:58:11 pm »

Wij hadden een Jametic uit 2003. De plank die ik gemaakt had was 98/160. De volle 2 meter kun je niet benutten omdat er aan het eind nog een plank(bank) zit. Hieronder zit nog opbergruimte die je bereikt door een klepje die op de vloer scharniert. Je houdt dan zoals Alex al zei soort trap over. De schuimmatras waar Lien het over had gebruikten we samen met de bankkussens. Wel hadden we de plastic flappen van de binnentent met drukkertjes aan de bank vastgezet zodat de kussens niet weg konden glijden. Later toen de kinderen meestal in een bijzettentje sliepen op selfinflating matrassen lieten we de bankkussens thuis. Wel nam ik de bedplank mee. Sliepen de kids in de wagen dan lagen ze op de selfinflating matrassen.
Gelogd

bernard1978

  • Gast
Re:jametic 2002 tafel/bed combinatie te krijgen??
« Reactie #6 Gepost op: maart 10, 2011, 08:52:19 am »

als ik het goed begrijp gaat een plank van 96cm dus precies tussen de deksels van de bankjes passen.. lengte kan ik dan zelf even kijken
weet iemand misschien nog hoe groot de ruimte tussen de banken (wielkassen) is, dit ivm hoe breed de stoelen,tafels etc kunnen zijn om nog vlak op de grond te kunnen liggen?
(onze jametic staat namelijk al reeds achter een grote caravan van mijn schoonouders in de stalling 8))
Gelogd

Alberik

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 365
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Holtkamper Nano
Re:jametic 2002 tafel/bed combinatie te krijgen??
« Reactie #7 Gepost op: maart 10, 2011, 01:52:37 pm »

Je kunt de breedte beter op 98 cm houden. Er is denk ik aan beide kanten ongeveer 2 cm ruimte waar de plank op komt te liggen. Als je hem 96 cm maakt heb je kans dat de plank eraf valt. De ruimte tussen de banken, dus op de vloer is schat ik 95 cm.
Gelogd

bernard1978

  • Gast
Re:jametic 2002 tafel/bed combinatie te krijgen??
« Reactie #8 Gepost op: maart 10, 2011, 03:03:14 pm »

ok bedankt hoor
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:jametic 2002 tafel/bed combinatie te krijgen??
« Reactie #9 Gepost op: maart 10, 2011, 06:32:47 pm »

Je kunt de breedte beter op 98 cm houden. Er is denk ik aan beide kanten ongeveer 2 cm ruimte waar de plank op komt te liggen. Als je hem 96 cm maakt heb je kans dat de plank eraf valt. De ruimte tussen de banken, dus op de vloer is schat ik 95 cm.
94 cm. en ca. 1,5 cm aan iedere zijde op het bankje. Gewoon meten bij je eigen, is het meest veilig.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

bernard1978

  • Gast
Re:jametic 2002 tafel/bed combinatie te krijgen??
« Reactie #10 Gepost op: maart 16, 2011, 09:15:31 am »

weet 1 van jullie ook hoe dik je het matras kan nemen? we willen dus aan beide kanten slapen, als ik nu aan beide kanten op 12cm dikte uit kom kan ik dan nog dichtklappen?
welke diktes hebben jullie? alvast bedankt
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:jametic 2002 tafel/bed combinatie te krijgen??
« Reactie #11 Gepost op: maart 16, 2011, 10:31:53 am »

weet 1 van jullie ook hoe dik je het matras kan nemen? we willen dus aan beide kanten slapen, als ik nu aan beide kanten op 12cm dikte uit kom kan ik dan nog dichtklappen?
welke diktes hebben jullie? alvast bedankt
Moet kunnen, want de Jametic is ook  leverbaar met een bedbodem in de wagenbak. Die ligt zo'n beetje op de bankjes met een matras van ca. 8 cm dik. De lattenbodem neemt ook een cm of 4 ruimte in. Als je dus een plank precies tussen de deksels van de bankjes maakt heb je aardig ruimte over.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

bernard1978

  • Gast
Re:jametic 2002 tafel/bed combinatie te krijgen??
« Reactie #12 Gepost op: maart 17, 2011, 10:57:04 am »

wat voor hout hebben jullie trouwens gebruikt? mdf zakt door of valt dat mee? welk dikte hout?
bedankt
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.281
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:jametic 2002 tafel/bed combinatie te krijgen??
« Reactie #13 Gepost op: maart 17, 2011, 03:35:49 pm »

Ik heb in het midden van de plank pootjes staan.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:jametic 2002 tafel/bed combinatie te krijgen??
« Reactie #14 Gepost op: maart 17, 2011, 03:41:47 pm »

Ik heb in het midden van de plank pootjes staan.
Hadden wij niet en zakte niet door.

@bernard1978
Zal manlief even vragen wat voor hout en hoe dik de plaat is (staat nog in de schuur).
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal