Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Jamet Louisiana 2011 ontbrekende stok voortent?  (gelezen 4079 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sandrake

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 103
  • Merk Vouwwagen: Jamet Louisiana
Jamet Louisiana 2011 ontbrekende stok voortent?
« Gepost op: april 09, 2011, 11:05:13 pm »

Wij hebben net een nieuwe Jamet louisiana AS outdoor gekocht. Toen we die deze namiddag probeerden op te stellen bleek in de doos met stokken voor de voortent een plan te zitten van de Jamet Dakota.
Eerste tegenvaller
Gelukkig waren het wel de juiste stokken en heb ik met behulp van dit forum wel een plan kunnen vinden.
Nu, in de aanbouw aan de voortent zit er een verkeerde stok bij. Ik heb geen verbindingsstuk tussen het basisframe van de voortent en de aanbouw van de keuken, enkel aan de voorzijde van de voortent. Op de tekening die ik zag bij één van de andere forumgebruikers is het korte stokje B links vooraan op de tekening.

Heeft er nog iemand dit probleem gehad?
Gelogd

MichaelD

  • Gast
Re:Jamet Louisiana 2011 ontbrekende stok voortent?
« Reactie #1 Gepost op: april 10, 2011, 10:25:13 am »

Hallo Sandrake,

het is lastig precies te begrijpen welke stok je bedoelt. Er er bij ons inderdaad maar een stok die de aanbouw rechtstreeks verbindt met de basistent, begrijp ik goed dat je die mist?

Misschien (waarschijnlijk?) zijn er twee verschillende versies van de voortent, aangezien ook in de tekeningen van de eerste post van dit onderwerp:

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,1083.0.html

.. te zien is dat hier ook de voorste stok van de aanbouw rond de stok van de basistent klikt, en dus niet rechtstreeks verbindt. Vooral in de tekening 'TekeningJametsimpel.JPG' zie je dit duidelijk. Dat zou ook weer kloppen met het feit dat je een andere plan bijgeleverd heb gekregen.

Groetjes,
Michael
Gelogd

Sandrake

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 103
  • Merk Vouwwagen: Jamet Louisiana
Re:Jamet Louisiana 2011 ontbrekende stok voortent?
« Reactie #2 Gepost op: april 11, 2011, 09:36:03 am »

Hallo Sandrake,

het is lastig precies te begrijpen welke stok je bedoelt. Er er bij ons inderdaad maar een stok die de aanbouw rechtstreeks verbindt met de basistent, begrijp ik goed dat je die mist?

Misschien (waarschijnlijk?) zijn er twee verschillende versies van de voortent, aangezien ook in de tekeningen van de eerste post van dit onderwerp:

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,1083.0.html

.. te zien is dat hier ook de voorste stok van de aanbouw rond de stok van de basistent klikt, en dus niet rechtstreeks verbindt. Vooral in de tekening 'TekeningJametsimpel.JPG' zie je dit duidelijk. Dat zou ook weer kloppen met het feit dat je een andere plan bijgeleverd heb gekregen.

Groetjes,
Michael

Het is inderdaad de stok links vooraan op de tekening die ontbreekt. Op het plan dat jij aanhaalt is niet de situatie te bekijken zoals het bij ons is.
Hier kan je onze situatie zien http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,1083.msg70082.html#msg70082
De onze die ontbreekt is die korte B helemaal links vooraan.
Het verkeerde plan was dat van een Dakota (met ronde voortent) en die stokken zijn het zeker niet. Het lijkt alsof er gewoon een stok uit de doos verdwenen is....
Gelogd

MichaelD

  • Gast
Re:Jamet Louisiana 2011 ontbrekende stok voortent?
« Reactie #3 Gepost op: april 11, 2011, 09:02:26 pm »

Hoi,

heel vervelend als je er zo achter komt dat het niet compleet is. Voor hetzelfde geld stond je in Frankrijk  :I

Zoals je begrijpt was het bij ons wel compleet, maar dat is al drie jaar geleden. Ik herinner me wel dat er een papiertje bij de stokken zat, waarop je de typenummers van missende onderdelen kon invullen. Blijkbaar hebben ze er bij Jamet ook niet 100% vertrouwen in.

Groetjes,
Michael
Gelogd

Sandrake

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 103
  • Merk Vouwwagen: Jamet Louisiana
Re:Jamet Louisiana 2011 ontbrekende stok voortent?
« Reactie #4 Gepost op: april 12, 2011, 12:36:52 pm »

Het blijft een frans merk vouwwagen hé.

Typische franse slag dus  ;)

Ik heb van de winkel waar we hem kochten gelukkig al antwoord gehad en ze gaan me de stok nasturen. Oef   :)

Alvast bedankt voor je reactie!
Gelogd

menm

  • Gast
Re: Jamet Louisiana 2011 ontbrekende stok voortent?
« Reactie #5 Gepost op: maart 27, 2012, 09:40:13 pm »

Wij hebben afgelopen zaterdag dezelfde vouwwagen nieuw gekocht en precies hetzelfde was het geval.
De tekening van de Dakota en het missen van een stok.
Ik heb Obelink al een mail gestuurd.

Andere vraag waar jij wellicht een antwoord op weet: Waar zit de aansluiting in de keuken voor de gasslang?
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.653
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Jamet Louisiana 2011 ontbrekende stok voortent?
« Reactie #6 Gepost op: maart 28, 2012, 09:39:23 am »

De aansluiting in de keuken zit onder het blad, helemaal tegen de achterkant van de keuken aan, je moet dus bijna in het keukenkastje liggen om het te kunnen zien. Vroeger (in onze oude 2001 Louisiana) moest je de gasslang gewoon over een buisje schuiven en afklemmen. In onze 2011 Odysée (zelfde fabriek, zelfde keuken principe) zit er een klem waarop je de gasslang kunt vastzetten.

Indien gewenst een fototje van de huidige situatie, maar ik denk dat er even in kruipen veel duidelijk maakt.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal