Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Opbergkasten  (gelezen 6902 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nikkel1964

  • Gast
Opbergkasten
« Gepost op: mei 30, 2011, 11:59:21 am »

Hallo allemaal,

Voor in de klapkar zoeken wij een handig en snel invouwbaar kledingkastje. Die zijn er te kust en te keur, maar voornamelijk in blauw, beige of grijs. Weet iemand een adres waar dergelijke campingkastjes *in het donkergroen* te krijgen zijn?

Een kastje als deze dus(of iets hoger), maar dan groen...

http://www.vrijbuiter.nl/kamperen/kampeeraccessoires/camping-meubilair/kasten-opbergen/campingkast-rome-3-2191/

Alvast bedankt!!
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Opbergkasten
« Reactie #1 Gepost op: mei 30, 2011, 12:20:45 pm »

Dit kastje is overigens niet SNEL. Je moet hem in elkaar zetten... Dat kost even.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Bosje

  • Gast
Re:Opbergkasten
« Reactie #2 Gepost op: mei 30, 2011, 01:18:11 pm »

Inderdaad zijn de meeste kasten bauw of grijs (of een combinatie :O)
Denk dat de meeste kampeerders hier ook geen moeite mee hebben, gemak telt veel meer.

misschien toch iets voor je gevonden: kasten van het merk Defa zijn in ecru met naar lijkt groene randen  :#(oa website; kampeermarkt.com)

succes met verder zoeken
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:Opbergkasten
« Reactie #3 Gepost op: mei 30, 2011, 02:07:45 pm »

De Defa-kasten ken ik, die randen zijn helaas niet groen... Voor mijzelf is het niet zo'n probleem, alleen ik ga niet over de kleuren  ::) Zo hebben wij maanden gewacht op onze groene stoelen, grijze kwamen er niet in!

Ik zoek nog even verder!
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Opbergkasten
« Reactie #4 Gepost op: mei 30, 2011, 08:05:42 pm »

Wij hebben een heel handige en snel inklapbaar (opvouwbaar) Klavertjes hebben hem ook, zo komen wij er ook weer aan. Echt superhandig

http://www.eurotrail.info/281/product.html
Gelogd

HarryV

  • Gast
Re:Opbergkasten
« Reactie #5 Gepost op: mei 30, 2011, 08:56:58 pm »

Wij hebben deze: http://eurotrail.info/395/product.html
gaan hem van de week proberen, heeft eerst een week in de huiskamer gestaan, beviel daar goed  :O
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:Opbergkasten
« Reactie #6 Gepost op: mei 30, 2011, 10:14:44 pm »

Sorry Muis en Harry: zoals ik zelf al opmerkte zijn er (handige) kasten te kust en te keur te koop, 750 meter van mijn huis staat De Vrijbuiter er zelfs vol mee. Maar het gaat dus om -zie mijn startreactie- om de kleur... Ik zoek *groene* kasten en dat zijn dit dus niet... :N
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Opbergkasten
« Reactie #7 Gepost op: mei 30, 2011, 11:10:59 pm »

Sorry Niels, ik heb over het groen heen gelezen.  Misschien gaan ze die nog maken ;)
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:Opbergkasten
« Reactie #8 Gepost op: mei 30, 2011, 11:18:18 pm »

Sorry Niels, ik heb over het groen heen gelezen.  Misschien gaan ze die nog maken ;)

Ik hoop het.. Die stoelen waar ik het over had worden dus in China geproduceerd. In het grijs, blauw en groen. De eerste twee kleuren gaan over de hele wereld heen, de groene enkel en alleen naar Nederland  ::) Vandaar dat het toen zolang duurde. Het zou me niets verbazen als andere fabrikanten de moeite geeneens nemen en "groen" maar overslaan  :X
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Opbergkasten
« Reactie #9 Gepost op: mei 30, 2011, 11:31:53 pm »

Misschien een telefoontje aan wagen naar Eurotrial, je weet maar nooit
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Opbergkasten
« Reactie #10 Gepost op: mei 31, 2011, 08:25:03 am »

Zo hebben wij maanden gewacht op onze groene stoelen, grijze kwamen er niet in!

Misschien de tent vervangen voor een blauwe?  :H Dan matcht alles weer een stuk gemakkelijker.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

PaulPaul

  • Gast
Re:Opbergkasten
« Reactie #11 Gepost op: mei 31, 2011, 08:55:12 am »

Misschien de tent vervangen voor een blauwe?  :H Dan matcht alles weer een stuk gemakkelijker.


Welk een genialiteit in de eenvoud van het advies. :H :H :H :H :H :H :H :H :H :H :H :H :H :H :H :H :H
Gelogd

jsteijn

  • Gast
Re:Opbergkasten
« Reactie #12 Gepost op: mei 31, 2011, 09:44:03 am »

Ik snap het wel hoor  :O Ik wilde ook bijvoorbeeld niet de spuuglelijke her-bekleede kussens in de wagen dus heb ze vandeweek zelf van een ander stofje voorzien. Zelfs mn handdoek/theedoek zijn keurig matchende setjes  :O

Gewoon lekker blijven zoeken, komt vanzelf een keer op je pad. Succes
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:Opbergkasten
« Reactie #13 Gepost op: mei 31, 2011, 09:48:17 am »

Misschien de tent vervangen voor een blauwe?  :H Dan matcht alles weer een stuk gemakkelijker.

Dat riep de vouwwagendealer ook... Het gaat inmiddels weer goed met hem!

Ik snap het wel hoor  :O Ik wilde ook bijvoorbeeld niet de spuuglelijke her-bekleede kussens in de wagen dus heb ze vandeweek zelf van een ander stofje voorzien. Zelfs mn handdoek/theedoek zijn keurig matchende setjes  :O

Gewoon lekker blijven zoeken, komt vanzelf een keer op je pad. Succes

Ik vond het zelf eerst een beetje t?, dat letten op de kleur. Maar ik moet mijn vrouw w?l gelijk geven, het ziet er toch domweg beter uit.

Misschien een telefoontje aan wagen naar Eurotrial, je weet maar nooit

Dat ga ik inderdaad maar eens doen
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re:Opbergkasten
« Reactie #14 Gepost op: mei 31, 2011, 11:38:00 am »

Hihi zo heeft iedereen zijn voorkeuren. Zolang mijn sokken niet rose zijn vind ik het best. :zw
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal