Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: combi camp,positief/ negatief veranderd overname Aart Kok  (gelezen 2734 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Candace

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 74
  • Merk Vouwwagen: Combi camp country
combi camp,positief/ negatief veranderd overname Aart Kok
« Gepost op: oktober 17, 2011, 09:22:49 am »

Ik vroeg me af... Aart Kok heeft combi camp overgenomen. Maar is dit voor dit merk positief of juist negatief uitgepakt. En dan bedoel ik de kwaliteit. Afwerking,keuken,doek,etc. Ik snap wel dat het niet zonder reden is dat het bedrijf is overgenomen, misschien bestond het merk dan niet meer. Maar als er soms aan een goed produkt/merk gesleuteld word, ben ik benieuwd hoe het nu is met de kwaliteit van de combi camp vw's? Graag jullie ervaring.( Zoals jullie al weten zijn wij op zoek naar een vw en staat de ccc hoog op ons lijstje en wij willen het liefs nieuw, maar als de kwaliteit omlaag gegaan is kun we dus overwegen om een 2 de hands te kopen.)
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:combi camp,positief/ negatief veranderd overname Aart Kok
« Reactie #1 Gepost op: oktober 17, 2011, 09:48:03 am »

Aart Kok was al veel langer als importeur "betrokken" bij de fabricage van CC. Zo werd onder andere het tentdoek al gezamenlijk ingekocht. Ook de varioluifel van de CC is een Aart Kok-product en geen CC.

De overname is bijna een jaar terug geweest en voor zover ik weet heeft dit tot op dit moment alleen tot gevolg gehad dat er een aantal nieuwe ontwikkelingen is ingezet, bijvoorbeeld de nieuwe keukeninrichting.

Wat kwaliteit betreft: die staat bij Aartkok's eigen wagens hoog in het vaandel, ik verwacht niet dat deze bij CC nu naar beneden gaat door de overname.

Maar goed, mijn kristallen bol doet het opeens niet meer dus de tijd zal het ons leren. Zelf heb ik, ook na de presentaties die Aart Kok afgelopen seizoen gegeven heeft op de verschillende klapweekenden, er alle vertrouwen in.
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re:combi camp,positief/ negatief veranderd overname Aart Kok
« Reactie #2 Gepost op: oktober 17, 2011, 12:50:43 pm »

Ik heb niet eens een kristallen bol, maar desondanks ga ik toch ook voor goed.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal