Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: verschil dutch design / deens design  (gelezen 3300 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Candace

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 74
  • Merk Vouwwagen: Combi camp country
verschil dutch design / deens design
« Gepost op: oktober 18, 2011, 03:00:03 pm »

Weer even een vraag over de combi camp... Je hebt een deens design en een dutch design model. De dutch model is een boog model. Maar ik zie op you tube filmpjes (en de meeste foto's) het deens model Heb ook alleen een folder gekregen van het deense model daar staat het dutch design niet in. Nou zullen de modellen wel op de beurs staan. Maar mijn vraag is, zijn ze allebei net zo makkelijk met opzetten. En is alleen de boog het enige verschil. Die boog stok zit niet in de vw,neem ik aan... bij het deense design zitten de stokken geintegreerd. Dus...heeft iemand hier ervaring, met het dutch design en het opzetten er van  of gezien tijdens bij een van jullie klapweekenden.
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:verschil dutch design / deens design
« Reactie #1 Gepost op: oktober 18, 2011, 03:43:20 pm »

Voor zover ik kan zien is het opzetten van de dutch design-voortent gelijk aan de huidige varioluifel plus een extra voorwand. De huidige varioluifel kan ipv aan de voortent ook rechtstreeks op de wagentent geritst worden. bedenk wel: als je de dutch design neemt kan er volgens mij geen extra luifel meer nog voor de voortent geplaatst worden (wat dan m.i. een pro van het deense design is).
Gelogd

Henk CC

  • Gast
Re:verschil dutch design / deens design
« Reactie #2 Gepost op: oktober 18, 2011, 04:05:23 pm »

Volgens mij is het de kleur stelling. Dutch is volgens mij de oker geel beige kleur, waarin ook de eigen modellen van Aart Kok zijn uit gevoerd.  Zowel de Country als de Valley, zijn in deze kleuren verkrijg baar.
Henk
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal