Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Keuken laatjes en inklappen ccc  (gelezen 6353 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Candace

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 74
  • Merk Vouwwagen: Combi camp country
Keuken laatjes en inklappen ccc
« Gepost op: december 17, 2011, 02:49:25 pm »

Deze vraag had/heb ik gesteld op de cc club, maar daar reageert helemaal niemand. Dus vraag ik het toch maar op dit forum. Mijn ervaring op dit forum is , dat er wel gereageerd word ;-)
 De vragen zijn ;We hebben in de keuken laatjes zitten. Nu merken we als we gereden hebben dat de laatjes open staan en dus onder het rijden tegen de deksel aan komen. We vinden het natuurlijk zonde als de laatjes dadelijk vol zit met krassen. Hebben meer mensen daar last van? Er zullen misschien meer mensen zijn die het probleem hebben met de mandjes. Maar graag tips/advies hoe we dit kunnen oplossen. En een andere vraag over het dichtmaken van de binnentent van de gastencabine. Ik heb de oplossing al gezien op dit forum( cc club forum)met het dichtmaken met ritsen, maar hebben andere mensen misschien andere oplossingen bedacht? En is het nu wel of niet mogelijk om de ccc in te klappen met luifel( zonder zijstukken), gastentent en slaapzakken op het bed ?
Als er mensen zijn op dit forum met een ander merk vw ,maar hetzelfde probleem herkennen, ook graag jullie oplossing.
Gelogd

Stori

  • Gast
Re:Keuken laatjes en inklappen ccc
« Reactie #1 Gepost op: december 17, 2011, 03:52:46 pm »

Ivm de laatjes: je zou een stuk isolatie in het deksel kunnen plakken/plaatsen ter hoogte van de laatjes zodat ze klemmen. Wij hebben zelf mandjes en die haal ik uit de gleufjes en laat ze op elkaar rusten, we hebben namelijk één lade waar de ruimte tussen de gleufjes te ruim is en die lade valt er altijd uit, zeker tijdens het rijden.

Ivm het dichtklappen: wij hebben geen gastencabine, maar klappen wel dicht met een opgemaakt bed en luifel. Maar dat is bij ons het maximum. Met mijn 3 matrassen (uitleg in het topic over opdekmatras) moet ik het donsdeken onder het bed leggen, maar dan kan de luifel er wel mee tussen.
Ik heb al wel gelezen dat er mensen zijn die de gastencabine er ook bij inklappen, maar dat zou ons niet lukken.
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:Keuken laatjes en inklappen ccc
« Reactie #2 Gepost op: december 17, 2011, 04:55:44 pm »

Zoals je weet ben ik ook actief op dat andere forum, heb alleen ?n geen laadjes ?n geen gastencabine. Dus helaas geen reactie van mijn kant  ;)
Gelogd

Henk CC

  • Gast
Re:Keuken laatjes en inklappen ccc
« Reactie #3 Gepost op: december 17, 2011, 07:29:44 pm »

Staat inmiddels ook op het CC forum :P
Henk
Gelogd

Candace

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 74
  • Merk Vouwwagen: Combi camp country
Re:Keuken laatjes en inklappen ccc
« Reactie #4 Gepost op: december 17, 2011, 10:25:28 pm »

Dank je wel, voor de reacties.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Keuken laatjes en inklappen ccc
« Reactie #5 Gepost op: december 18, 2011, 01:15:26 am »

Dat is mooi balen want de laatjes zien er wel heel mooi uit. Kun je de geleiders afstellen zodat ze iets stroever gaan?
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re:Keuken laatjes en inklappen ccc
« Reactie #6 Gepost op: december 18, 2011, 08:41:17 am »

Staat inmiddels ook op het CC forum :P
Henk

Ik kan het daar niet vinden...............
Gelogd

Henk CC

  • Gast
Re:Keuken laatjes en inklappen ccc
« Reactie #7 Gepost op: december 18, 2011, 11:08:20 am »

Het staat onder de noemer model a specifiek
Henk
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re:Keuken laatjes en inklappen ccc
« Reactie #8 Gepost op: december 18, 2011, 11:48:18 am »

Ik zag dat niet, nu toch maar even aangemeld, ......................en nu zie ik het wel

(Ik wilde me daar eigenlijk niet aanmelden omdat de activiteit redelijk laag is, ook is het niet echt zinvol om steeds 2 keer hetzelfde te melden en/of te vragen.........)
« Laatst bewerkt op: december 18, 2011, 03:39:43 pm door nunogconway »
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:Keuken laatjes en inklappen ccc
« Reactie #9 Gepost op: december 18, 2011, 11:56:10 am »

 :off

Ik wilde me daar eigemlijk niet aanmelden omdat de activiteit redelijk laag is,

Meer dan op dit forum is de activiteit daar afhankelijk van het kampeerseizoen. Je zult zien dat tegen de tijd dat de klappers weer de wei in mogen de activiteiten daar ook weer zullen toenemen. De toegevoegde waarde kan zijn: je zult daar eerder (tijdens de 'actieve' periode dan...) gebruikerservaringen specifiek voor jouw wagen ontvangen, ook kent de cc-club eigen kampeerweekenden. En dat zijn keuzes..  ;)

Gelogd

Candace

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 74
  • Merk Vouwwagen: Combi camp country
Re:Keuken laatjes en inklappen ccc
« Reactie #10 Gepost op: december 18, 2011, 02:08:43 pm »

Ik was dit forum gewent, en hier reageert altijd wel iemand. Dus ik dacht...bij de cc club zal dat ook wel zijn. Maar ik weet nu, met vragen op het cc club forum , dat ik moet wachten tot het voorjaar. Maar het leek mij handig om specifieke vragen over de cc te stellen op dat forum. Ik had inderdaad gezien dat er ook een cc weekend is. Maar volgens mij zitten daar niet veel gezinnen bij...wel op het klapweekend van dit forum, en ALS we naar een klapweekend gaan dan is het wel gezellig als er ook kinderen zijn.(we hebben zelf een dochter en zoon). Aan de andere kant voor ervaring,adviezen en wat mensen allemaal aan hun cc verbouwt hebben, is een cc weekend weer handig.
We gaan proberen om isolatieplaat in de deksel te maken. En wanneer het een keer droog is...willen we de ccc toch echt een keer openklappen en bekijken, hij staat nu in de garage en is er niet meer uit geweest.(regen,regen,regen) . En dan kunnen we ook oefenen met uit en inklappen,en wat er nou aan kan blijven zitten. Ook ben ik benieuwd naar het bed, of het niet te hard is. Zit nu wel een traagschuim toplaag op,maar het voelt nog steeds wel erg hard aan. Maar daar heb ik al het een en andere over gelezen. Ook moeten we ons nog gaan verdiepen in de gasflessen, dus nog zat te doen. En waarschijnlijk nog zat te vragen als beginneling.
Gelogd

Stori

  • Gast
Re:Keuken laatjes en inklappen ccc
« Reactie #11 Gepost op: december 18, 2011, 04:14:27 pm »

"We gaan proberen om isolatieplaat in de deksel te maken."

Even nog een bedenking mee geven: let op met het hele deksel te bekleden met isolatieplaat want boven de koelkast zou ik dat niet doen ivm met de luchtcirculatie. Een koelkast moet(als je ze laat werken tijdens het rijden) haar warmte kwijt kunnen en dat gaat niet goed lukken met isolatie op haar bovenkant.

PS: ik ben ook geregistreerd op het CC forum, maar vind het hier gezelliger.  :)
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Keuken laatjes en inklappen ccc
« Reactie #12 Gepost op: december 18, 2011, 06:20:51 pm »

En dan gaan we nu weer terug naar de keukenlaatjes ;)
Gelogd

Candace

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 74
  • Merk Vouwwagen: Combi camp country
Re:Keuken laatjes en inklappen ccc
« Reactie #13 Gepost op: december 18, 2011, 06:58:48 pm »

"We gaan proberen om isolatieplaat in de deksel te maken"

 Ik bedoel in de "klep" die voor de laatjes zit, en inderdaad niet de deksel.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal