Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: tweedehandsbeurs kamperen in België op 04/03/2012  (gelezen 2894 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

faba

  • Gast
tweedehandsbeurs kamperen in België op 04/03/2012
« Gepost op: februari 27, 2012, 12:21:49 am »

Weet niet of ik in de juiste afdeling zit maar heb via via vernomen dat Pasar VZW (weet niet welke organisatie dit is) een tweedehandsbeurs voor kampeer- en vrijetijdsmateriaal organiseert. Het schijnt een grote bedoening te zijn. Meer dan 9000m2 oppervlakte, voor zowel professionals als particulieren die iets willen verkopen...  Dit gaat door in de Nekkerhal in Mechelen (nog iuet gek ver voor de Nederlanders) op 04/03/2012 van 10u00 tot 17u00. Toegang 4 Euro, kind -12 jr gratis.

Op zich voor de Nederlanders geen al te groot nieuws vermoed ik  :N maar hier in België heb ik toch de indruk dat kamperen niet de standaard manier van vakantie doorbrengen is  :N. De winkels die materiaal verkopen zijn dan ook nogal dun bezaaid   :(

Gezien wij onze uitzet (voor de VW nog moeten kopen, gaan wij zeker een kijkje nemen. Zo krijgen we hopelijk meteen een beter beeld van wat er zoals op de markt is. Jullie beschrijvingen van vanalles zijn dan misschien wel accuraat en de meningen over sommige (on)handigheidjes zijn meegenomen, maar bij mij is het toch eerst zelf voelen, in de handen ronddraaien toch ook belangrijk in het vormen van mijn eigen idee  :P Natuurlijk altijd met jullie mening als ervaringsdeskundigen in mijn achterhoofd  :O

http://www.kchappykids.be/home/?q=node/33
« Laatst bewerkt op: februari 27, 2012, 06:37:59 am door Alex »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal