Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omlaag

Auteur Topic: Nieuw model: Combi-camp Flexi  (gelezen 48950 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Muilwijk

  • Gast
Nieuw model: Combi-camp Flexi
« Gepost op: maart 22, 2012, 01:37:56 pm »

Er is/ komt een nieuw model van combi camp uit. De flexi. Foto's zijn al te zien op
www.combi-camp.nl
Met dit model vind ik het wel overduidelijk dat Aart Kok Combi-camp heeft overgenomen.
Iemand deze al op een beurs zien staan?
Dat extra bedje/slaaptentje in de voortent vind ik er wel erg knullig uit zien op de foto.

Groetjes, Irene
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Nieuw model: Combi-camp Flexi
« Reactie #1 Gepost op: maart 22, 2012, 01:40:13 pm »

Yep gezien op de beurs....
Mooie bak trouwens...
Ruim genoeg voor voor een trekkend gezin..
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Nieuw model: Combi-camp Flexi
« Reactie #2 Gepost op: maart 22, 2012, 01:44:57 pm »

Ik vond het een wagen met een hoog net-niet gehalte. Maar, dat is uiteraard een mening...

Combicamp is relatief duur, je verwacht dat het kwaliteit heeft en doordacht is. Het kwam op mij over als een dure Odyssee. In de wagenbak heb je heel veel ruimte, maar daar moet wel weer je keuken inliggen. Dat betekent altijd sjouwen. Er een een pack-n-go systeem (tenminste, zo zou het bij Holtkamper heten), maar die kosten je ook enige bagageruimte.

Wat ik mis bij de Aart-koks is het tentdoek dat rondom naar de grond gespannen is: dat zorgt voor extra comfort.

Wagen ziet er netjes uit, maar is blijkbaar gewoon niet mijn ding.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Nieuw model: Combi-camp Flexi
« Reactie #3 Gepost op: maart 22, 2012, 07:26:33 pm »

ik heb hem een paar wekeb terug in zeist zien staan.
leek idd een odyssee maar diee heeft volgens mij wel meer bagage ruimte.
ik heb er verder ook niet echt na gekeken.
we gingen eigelijk naar hk toe en dan ligt zeist ernaast.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

CCF

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 26
  • Merk Vouwwagen: Geen meer...
Re: Nieuw model: Combi-camp Flexi
« Reactie #4 Gepost op: juli 10, 2012, 10:13:14 pm »


Wagen ziet er netjes uit, maar is blijkbaar gewoon niet mijn ding.

Ben het met je eens CEO, zit geen schrijntje Combi Camp in.
Ik denk dat als de Denen zelf een nieuw model hadden uitgebracht dat het er héél anders uitgezien had.
Zo op de foto's te zien speelt het voordeel van zeer snel opzetten van de klassieke CC modellen geen rol meer bij de Flexi...

Mike
« Laatst bewerkt op: juli 10, 2012, 10:30:25 pm door CCF »
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Nieuw model: Combi-camp Flexi
« Reactie #5 Gepost op: juli 11, 2012, 12:13:04 am »

Ben het met je eens CEO, zit geen schrijntje Combi Camp in.
Ik denk dat als de Denen zelf een nieuw model hadden uitgebracht dat het er héél anders uitgezien had.
Zo op de foto's te zien speelt het voordeel van zeer snel opzetten van de klassieke CC modellen geen rol meer bij de Flexi...

Mike

Als fanatiek CC-er kan ik me alleen maar bij deze woorden aansluiten... Ik mis alles aan deze wagen wat me juist deed besluiten om één van de 'traditionele' modellen aan te schaffen. Wat mij betreft een "nee".
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re: Nieuw model: Combi-camp Flexi
« Reactie #6 Gepost op: juli 11, 2012, 09:19:45 pm »

Het is de achterkant van een Aart Kok met de voorkant van een Combi Camp. Het is een budget model voor de mensen die wel een CC willen maar hem niet kunnen/willen betalen. Dit volgens de man van Bravo. Volgens mij moet je van een premium merk geen budget modellen uitbrengen maar dat was ie niet met me eens. Een kleiner model is volgens mij prima, maar dan wel met dezelfde kwaliteit en uitstraling.
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Nieuw model: Combi-camp Flexi
« Reactie #7 Gepost op: juli 11, 2012, 10:03:44 pm »

Volgens mij moet je van een premium merk geen budget modellen uitbrengen ............

Daar sluit ik me volledig bij aan; dan haal je het gevoel van de fanatieke CC bezitters onderuit. Automerken doen dat ook niet en zoeken een goedkoop merk op (of maken er een) waar ze de 'budget- auto's' onderbrengen; zoals o.a. Renault met Dacia doet en Volkswagen met Skoda. Overigens vind ik de Flexi nu ook weer niet de aanbieding van de week, zoals Skoda dat ook niet echt meer is.

Ik zat me laatst te bedenken waarom ze bij CC bijvoorbeeld geen langere wagens maken, van mij apar met 2 bedden achter elkaar, of naast elkaar; Ik denk dat dat met dat systeem best zou moeten kunnen. Heb je ook een redelijk leefruimte en 4 vast slaapplaatsen.
« Laatst bewerkt op: juli 11, 2012, 10:06:31 pm door nunogconway »
Gelogd

wemsey

  • Gast
Re: Nieuw model: Combi-camp Flexi
« Reactie #8 Gepost op: augustus 22, 2012, 11:34:25 am »

Bij nader bestuderen ben ik erachter dat dit eigenlijk bijna dezelfde wagen is als de aart kok kariba en kavango tent trailer. Zelfs de handleiding is dezelfde voor die wagens (met fotos van aart kok modellen). Het zijn ook dezelfde aanhangers en de optielijst is identiek als die van aart kok. het enige verschil is dat de flexi 1000 euro onder de prijs zit van de aart kok kanavango en kariba.
Vind ik toch een beetje een vreemde zet van aart kok.
Gelogd

Citizen Kane

  • Gast
Re: Nieuw model: Combi-camp Flexi
« Reactie #9 Gepost op: oktober 03, 2012, 02:11:13 pm »

meng me er ook eens in ... normaal lees ik mee op de camplet afdeling.

wat de prijs betreft lijkt het op een zelfde constructie als Volkswagen en Seat (en de één die bij de ander in de magazijnen loopt te winkelen.)

Of de Denen zelf iets dergelijks uitgebracht hadden weten we natuurlijk nooit, tenzij je iemand zou kennen die daar hoofd development zou zijn geweest en je enige inzage zou kunnen geven wat de lijn der ontwikkelingen ZOU zijn geweest. Koffiedik kijken denk ik zelf.

Afgezien van het feit dat ik de wagen nooit heb gezien en alleen maar de kwaliteit van naam en foto's ken moet ik zeggen dat ik het apparaat er wel degelijk uit vind zien. Vooral mooi vind ik de ruitjes aan de achterkant van de tent, waardoor je wat meer licht in de slaapkabines krijgt. Caravans hebben dat ook.  Het hangbedje zou ik een baby nog niet inhangen denk ik (vanwege kwaliteitseisen) en voor andere kinderen is de constructie te licht. Hier valt aart toch door de mand . Ik hoop alleen maar dat deze vouwwagen de kwaliteit van de andere modellen kan evenaren.

« Laatst bewerkt op: oktober 03, 2012, 02:27:59 pm door Citizen Kane »
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Nieuw model: Combi-camp Flexi
« Reactie #10 Gepost op: oktober 03, 2012, 02:42:53 pm »

ik zag deze idd een tijdje terug al op hun site staan. Volgens mij worden er ook al voordelige 2012 modellen aangeboden bij Bravo.
Vind de tent op zich wel apart. Snap alleen niet dat de keuken in de bak opgeborgen moet worden, dat is minstens 30% van de ruimte!
Overigens heeft hij ook wel iets van de 3Dog in ingepakte stand.
Gelogd
live life outdoors

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Nieuw model: Combi-camp Flexi
« Reactie #11 Gepost op: oktober 03, 2012, 03:39:06 pm »

Ik zag er vorige week bij Erica volgens mij eentje klaar staan voor aflevering.
Moet zeggen dat het ingeklapt wel een bakkie is dat elk spoor van sfeer en stijl ontbeert...
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Nieuw model: Combi-camp Flexi
« Reactie #12 Gepost op: oktober 03, 2012, 03:57:42 pm »

Moet zeggen dat het ingeklapt wel een bakkie is dat elk spoor van sfeer en stijl ontbeert...

Uitgeklapt ook...  :N

(Ik vind het, zoals eerder gezegd, eigenlijk helemaal niets)
Gelogd

jvanderlans

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 113
  • Camp-let Savanne 2007
Nieuw model: Combi-camp Flexi
« Reactie #13 Gepost op: oktober 03, 2012, 11:26:54 pm »

Helemaal niets is wel heel weinig.

Het is wel duidelijk dat het geen CC is zoals we gewend zijn.

Je moet hem eigenlijk vergelijken met een Jametic, Odyssee of de andere Aart Kok's. Lijkt me vooral iets voor mensen die geen behoefte hebben aan een vaste keuken. Hij ziet er van buiten niet slecht uit.

Wisten jullie trouwens dat je de wagen ook als aanhanger kan gebruiken. Zien jullie het al voor je? Na de vakantie de vouwwagen uit elkaar halen en alle spullen ergens opbergen, om er vervolgens een partijtje brandhout mee te gaan rijden.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: Nieuw model: Combi-camp Flexi
« Reactie #14 Gepost op: oktober 04, 2012, 12:08:26 am »

Zien jullie het al voor je? Na de vakantie de vouwwagen uit elkaar halen en alle spullen ergens opbergen, om er vervolgens een partijtje brandhout mee te gaan rijden.
Ik zie dat nog niet zo snel gebeuren. Dan moet je dus je bed plus de tent en de bogen van de wagen afhalen (best zwaar en behoorlijk onhandelbaar) en rechtop tegen de wand van je schuur neerzetten. Dan heb je dus zowel iets tegen de wand staan als het bakkie als ruimtevreter in de garage, dat je waarschijnlijk veel minder vaak gebruikt dan je tevoren denkt. Ik denk dat er eigenlijk maar één reden is om zo'n ding te kopen dat is de lage prijs. Maar ik twijfel eerlijk gezegd ernstig aan de praktische inzetbaarheid ervan en het nut van de loskoppelbaarheid.
« Laatst bewerkt op: oktober 04, 2012, 12:10:00 am door Frankie »
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal