Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Praktijk ervaring met de COMBI CAMP FLEXI? wie?  (gelezen 8280 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gm_emd

  • Gast
Praktijk ervaring met de COMBI CAMP FLEXI? wie?
« Gepost op: juli 07, 2012, 09:12:30 pm »

Geachte forum leden.

Momenteel zijn wij nog niet in het bezit van een "klapper". Maar zijn wij ons wel druk aan het orienteren om voor het seizoen 2013 een VW te kopen.

In eerste instantie gingen wij voor een Trigano Galleon, maar het opzetten van de voortent lijkt ons te veel problemen te geven, mijn vrouw is nog geen 1.65... Vervolgens kwan de Trigano Odysse in beeld.

Maar vandaag waren wij in Zeist bij Erica, en daar zagen wij de COMBI CAMP FLEXI staan, en wij waren daar eigenlijk meteen allebij "weg" van.

Wat betreft de uitrusting etc is het een  eetje plussen en minnen tussen de Trigano en de Combi Camp.
Daarom zijn wij benieuwd naar de praktijk ervaringen met de Combi Camp FLEXI??

Ik hoop dat er hier op het forum mensen zijn die een dergelijke VW bezitten en hun ervaringen met ons willen delen, alvast bedankt.

Groet

Max
Gelogd

Muilwijk

  • Gast
Re: Praktijk ervaring met de COMBI CAMP FLEXI? wie?
« Reactie #1 Gepost op: juli 07, 2012, 09:46:50 pm »

Welkom hier!
Deze wagen is nog maar net op de markt, dus veel praktijk ervaring zal er nog niet zijn.
Volgens mij ben ik hier nog niemand tegen gekomen die de wagen gekocht heeft.
Er is ook een combi camp forum, maar volgens mij heeft ook daar niemand deze wagen.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Praktijk ervaring met de COMBI CAMP FLEXI? wie?
« Reactie #2 Gepost op: juli 07, 2012, 10:01:38 pm »

Klopt deze wagen is zo nieuw dat er nog maar weinig mee op vakantie gegaan kunnen zijn.
Wat ik er van heb kunnen zien ziet er goed uit.
Maar hij heeft een hoog trigano oddesy gehalte maar die heeft een keuken erbij.
De kwaliteit zal zeker beter zijn maar of dit tegen de meerprijs op weegt zullen jullie zelf moeten inschatten
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

nikkel1964

  • Gast
Re: Praktijk ervaring met de COMBI CAMP FLEXI? wie?
« Reactie #3 Gepost op: juli 07, 2012, 10:24:34 pm »

Er is ook een combi camp forum, maar volgens mij heeft ook daar niemand deze wagen.

Dat denk ik ook, ik betwijfel of je al mensen met praktijkervaring over deze wagen zult vinden?
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Praktijk ervaring met de COMBI CAMP FLEXI? wie?
« Reactie #4 Gepost op: juli 07, 2012, 11:00:40 pm »

Ik weet dat er een aantal al verkocht zijn en dat mensen er deze vakantie mee op pad gaan en verwacht binnenkort wel wat reactie's hier op het forum :J
Qua opzetten ed is het vergelijkbaar met de Jametic, de Trigano Odyssee, de Aart Kok modellen Kariba, Kavango en met de camp-let.

De uitstraling bij de Flexi is wel echt Combi Camp :J
Gelogd

gm_emd

  • Gast
Re: Praktijk ervaring met de COMBI CAMP FLEXI? wie?
« Reactie #5 Gepost op: juli 19, 2012, 07:09:56 pm »

Beste allemaal,

Bedankt voor de reacties in dit topic, maar uiteindelijk hebben wij een totaal andere wagen gekocht. Namelijk een Raclet Safari. We kregen deze 2012 wagen zeer scherp aangeboden. En dit is zeker een wagen die zeer goed bij onze wensen aansluit. o.a een voortent die door een persoon opgezet kan worden, en een zee aan ruimte, iets wat je bij de Flexi toch wel mist.

Groet

Max
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.347
Re: Praktijk ervaring met de COMBI CAMP FLEXI? wie?
« Reactie #6 Gepost op: juli 19, 2012, 08:23:50 pm »

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee.

Geachte forum leden.

In eerste instantie gingen wij voor een Trigano Galleon, maar het opzetten van de voortent lijkt ons te veel problemen te geven, mijn vrouw is nog geen 1.65...

De mijne ook :J

Geen probleem. doet zij de haringen die zitten laag :+

Gelogd
Adventure Awaits

peertjes

  • Gast
Re: Praktijk ervaring met de COMBI CAMP FLEXI? wie?
« Reactie #7 Gepost op: november 01, 2012, 10:47:15 pm »

Ook 3 aktieve leden van de combi-camp club heb ik dezelfde vraag gesteld en of zij al Flexi ervaringen binnen de club hebben, nog niet dus.  Wordt vervolgd.

Onder 'Aart Kok' merkinformatie staat wel info over Combi-Camp Flexi Comfort, met stalen wagenbak+keuken. Omdat ze gebaseerd is op de Aart Kok Game Drive reeks (Kavango/Kampala/Kariba). Zie o.a. topic Game drive versus Tenttrailer; hiervan is praktijkervaring bekend.


De bij Aart Kok in de showroom ontmoete Country en Venezia bezitters heb ik wel uitgehoord, onder het genot van koffie en onder een Country luifel, over hun CC praktijkervaring. Aantrekkelijk.

@Alex: de CCClubleden nodigt dat iedere geinteresseerde bij hun clubkamperen te komen orienteren (of je jamatic mee mag weet ik niet)

Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Praktijk ervaring met de COMBI CAMP FLEXI? wie?
« Reactie #8 Gepost op: november 01, 2012, 11:24:31 pm »

Ook 3 aktieve leden van de combi-camp club heb ik dezelfde vraag gesteld en of zij al Flexi ervaringen binnen de club hebben, nog niet dus.

Als je ze die vraag bij Aart Kok in de showroom hebt gesteld, heb ik wel een idee wie je gesproken hebt...  ;) (nee, niet mij).

Maar zover bekend zijn er inderdaad nog steeds geen Combi-Camp clubleden met een Flexi.

Bij het clubkamperen geldt dat in principe ook andere kampeermiddelen/merken welkom zijn, mits je maar wel een 'binding' hebt met de CC-club en ook gaan qua beschikbare plaatsen de CC-wagens voor. Maar dat zal bij het voorjaarstreffen niet direct een probleem zijn.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Praktijk ervaring met de COMBI CAMP FLEXI? wie?
« Reactie #9 Gepost op: november 02, 2012, 06:49:13 am »


@Alex: de CCClubleden nodigt dat iedere geinteresseerde bij hun clubkamperen te komen orienteren (of je jamatic mee mag weet ik niet)


Was bekend alleen nooit tijd gehad om bij hun langs te gaan.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal