Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Slowakije - Cerovo - Farm & Camping Lazy  (gelezen 19929 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Slowakije - Cerovo - Farm & Camping Lazy
« Reactie #15 Gepost op: februari 12, 2015, 04:49:24 pm »

die worst foto...aaaaaah. Zitten een hoop kliekjes van de campinggasten in. Moet goed smaken!
Gelogd
live life outdoors

herrwillem

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 383
  • Merk Vouwwagen: Combi-camp Flexi T&T 2017
Re: Slowakije - Cerovo - Farm & Camping Lazy
« Reactie #16 Gepost op: augustus 17, 2015, 05:29:59 pm »

Ze heten nu schorrie & morrie
Gelogd
Voor alles is een oplossing...
Officiële sponsor van het pajottenland en zijn geuze stekers....

Wanderer200

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 471
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2015
Re: Slowakije - Cerovo - Farm & Camping Lazy
« Reactie #17 Gepost op: augustus 15, 2018, 10:38:47 am »

Deze camping trekt me wel door de grote plaatsen, plaatsen met vrij uitzicht en het feit dat je een Kampvuurtje mag stoken. Het gevoel van wildkamperen terwijl je toch op een camping staat.

Via de website verneem ik dat er tegenwoordig wel bescheiden animatie is in de vorm van een stagair die spelletjes doet etc. Leuke toevoeging!

Waar ik wat tegenop kijk is de beperkte mogelijkheid op uitstapjes. Wij zijn altijd redelijk actief met het bezoeken van musea/dierenparkjes/kastelen etc. Onze meisjes (nu 3 en 6 jaar) hebben daar ook wel aardigheid aan. Dit jaar stonden we in Karinthië en dan is er binnen een straal van 75km gewoon gigantisch veel te doen, van de 16 dagen dat we er stonden zijn we maar 3-4 dagen niet van de camping geweest.

Aan de andere kant wordt je op een camping als Lazy misschien wat meer gedwongen om rustiger aan te doen. Nu was het wel altijd zo van er is veel te doen dus we gaan ook veel doen!
Gelogd

CJ-Albert

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 138
  • Merk Vouwwagen: Gordigear Taiga
Re: Slowakije - Cerovo - Farm & Camping Lazy
« Reactie #18 Gepost op: augustus 15, 2018, 06:04:03 pm »

In een straal van 75 kilometer rond Lazy is genoeg te doen. Musea, kastelen, ruïnes, een dierentuin, klimrotsen, een verlaten dorp, diverse kruis wegen (calvary) heel veel herten en zelfs beren in de vrije natuur spotten.Dat zijn zo dingen die mij te binnen schieten van eerdere bezoeken aan deze camping....
« Laatst bewerkt op: augustus 15, 2018, 06:06:30 pm door CJ-Albert »
Gelogd

Wanderer200

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 471
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2015
Re: Slowakije - Cerovo - Farm & Camping Lazy
« Reactie #19 Gepost op: augustus 23, 2018, 07:44:22 pm »

Bedankt voor je terugkoppeling, Lazy staat  nog op nr 1.

Het lijkt erop wel op dat de camping ietsje gegroeid is. Je schrijft dat er 15 plaatsen zijn, op hun website hebben ze het over 22 plaatsen. Stelt nog niets voor natuurlijk en alleen maar wat meer kans op leuke vriendjes voor de kinderen.
Gelogd

CJ-Albert

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 138
  • Merk Vouwwagen: Gordigear Taiga
Re: Slowakije - Cerovo - Farm & Camping Lazy
« Reactie #20 Gepost op: augustus 23, 2018, 11:13:30 pm »

....Het lijkt erop wel op dat de camping ietsje gegroeid is. Je schrijft dat er 15 plaatsen zijn, op hun website hebben ze het over 22 plaatsen....

Openings-post is ook uit 2014, er zal best iets veranderd zijn in de tussentijd. Bij ons eerste bezoek was er ook nog geen zwembad en kinder-speel-eiland.
Up to date info haal je natuurlijk het beste van de hun website.
Gelogd

Wanderer200

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 471
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2015
Re: Slowakije - Cerovo - Farm & Camping Lazy
« Reactie #21 Gepost op: augustus 25, 2018, 10:54:18 am »

Was ook niet als commentaar bedoeld, ik snap dat er dingen wijzigen. Was puur een opmerking, wat mij betreft alleen maar positief dat de camping ietsje groter is geworden.
Gelogd

michielwoerden

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 92
  • Merk Vouwwagen: Combi camp venezia
Re: Slowakije - Cerovo - Farm & Camping Lazy
« Reactie #22 Gepost op: augustus 25, 2018, 01:25:56 pm »

Ik kan uit ervaring vertellen dat zelfs met 22 plekken er nog heeeeeeeel veel ruimte is......

 De stagiar/hulp zijn mensen die een aantal weken langs komen en tegen kost en inwoning klusjes doen voor 4 uur per dag. Daar zitten mensen tussen die heel leuke dingen kunnen doen met kinderen en andere die dat niet doen maar ook gasten mogen wat organiseren. Dat kan vershillen tussen voetbalwedstrijd organiseren tot aan helpen met weerwolven of gewoon leuk schminken.

Mijn conclusie... er is geen georganiseerde animatie en dat is op deze camping ook echt niet nodig

Overigen hebben wij dit jaar genoten van de varkens van vorig jaar (schorrie en morrie 2.0) en wij hopen volgend jaar te mogen genieten van stoffer en blik van dit jaar,,,,
Gelogd

Wanderer200

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 471
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2015
Re: Slowakije - Cerovo - Farm & Camping Lazy
« Reactie #23 Gepost op: december 29, 2019, 01:00:26 pm »

(ik ga er vanuit dat het de bedoeling is om een review in een bestaand topic te plaatsen)

Hierbij mijn review, we hebben afgelopen zomer 2,5 week op deze camping gestaan, en er is de laatste jaren het een en ander verbeterd aan de camping.

    * Vriendelijkheid personeel: 10
    * Sanitair: 8
    * Schoonheid van de camping zelf: 10
    * Animatie team: 10
    * Voorzieningen: 9
    * Eet gelegenheden op de camping: 8.
    * Zwembad: 9

Alles wat al positief was is positief gebleven: veel ruimte, eigen kampvuur, vriendelijke eigenaren, midden in de natuur etc.etc.
De camping is wat gegroeid omdat er nu ook ingerichte tenten of een pipowagen te huren is. De camping plaatsen zijn nog steeds mega groot, een paar tenten meer of minder merk je hier echt niet. De centrale boomgaard is erg gezellig om rond te hangen er staan picknicktafels, hangmatten, er is een ontspannen sfeer en je maakt snel een praatje met andere gasten of de eigenaren.

Ook is er sinds vorig jaar een zwembad, groot genoeg om even te zwemmen en te spelen. Heerlijk op hete dagen! verder is er een zandbak, trampolines, schommels, klimtoestel, skelters. dus eigenlijk alles wat kinderen nodig hebben

Wat de 'animatie' betreft dat is beperkt aanwezig, de kinderen kunnen elke ochtend een rondje op het paard, middags helpen met geitenmelk. En af en toe wordt er een spel georganiseerd door de vrijwilligers. Of er wordt iets georganiseerd door campinggasten zoals levend stratego of broodjesbakken bij kampvuur.

In de centrale keuken kun je Bier/fris/wijn of kaas/vlees uit de koeling pakken, je hoeft het alleen maar af te turfen op een briefje, alles gaat op goed vertrouwen, heerlijk. De groente tuin mag je gratis eten plukken wat we een aantal keren hebben gedaan, erg leuk. in het hoogseizoen kun je 2x per week 'mee eten', Je kunt van tevoren kiezen uit 2 gerechten, verwacht geen culinaire hoogstandjes maar het eten is prima en de porties ruimvoldoende. en het is spotgoedkoop.

Zijn er geen nadelen?
zeker wel, ik vond de reisafstand net teveel (1400km) om in 2 dagen te doen en er zijn nog veel slechte wegen in Slowakije. Het laatste stuk pad wat je af moet met de auto is een drama, maar ik zag op Facebook dat ze het pad deze winter verhard hebben!

Verder is het prachtig om midden in de natuur te zitten, maar dat heeft als nadeel alles is ver weg, een grote supermarkt was 30-40min rijden. En er zijn niet veel dingen te doen in de buurt, we hebben ons prima vermaakt maar je zit snel 30-60min in de auto. Boedapest is echt prachtig als je daar een nachtje in een appartement/hotel blijft.

Verder kan ik deze camping aan iedereen aanraden, imho is het iets wat je een keer gedaan moet hebben. Deze camping is met geen andere camping te vergelijken. Wij gaan niet weer terug, maar dat heeft niets met de camping te maken, we houden van afwisseling en willen elke zomer naar een ander land/regio.









« Laatst bewerkt op: december 29, 2019, 01:03:01 pm door Wanderer200 »
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal