Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: (Keeskampeert)keesKampeert richt zich op 100% op gereviseerde Holtkampers  (gelezen 3996 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.173
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
(Keeskampeert)keesKampeert richt zich op 100% op gereviseerde Holtkampers
« Gepost op: februari 20, 2021, 10:27:39 am »

Er zijn verschillende redenen om voor een Refurbished (gereviseerde) Holtkamper te gaan.
Zo zal de ene een echte zo goed als nieuwe Holtkamper willen kopen voor een goede prijs en vind de ander het beter voor de wereld om de afvalberg kleiner te maken.
Maar wat de reden ook zal zijn je doet geen concessies op kwaliteit.

De vouwwagens die van het terrein gereden worden bij KeesKampeert zijn 100% nagekeken en de onderdelen die niet voldoen aan Holtkamper standaarden word vervangen.

{Persbericht}

Kees Kampeert stort zich voor 100% op gereviseerde Holtkampers.

SCHEEMDA, GRONINGEN - Jelle Holtkamp richt zich met zijn bedrijf Kees Kampeert per 2021
volledig op gereviseerde Holtkamper vouwwagens.
Normale' gebruikte wagentjes komen er nog wel in maar gaan er voortaan altijd als ‘Refurbished' of ‘SuperRefurb’ weer uit.
Eind 2020 streek Holtkamp met zijn bedrijf neer in Scheemda, Groningen.
In het nieuwe pand met in totaal 2.000 m2 buitenterrein heeft Holtkamp nu alle ruimte om zich volledig op de revisie te storten.
Voor het reviseren van vouwwagens heb je héél véél plek nodig.
We halen de vouwwagens uit elkaar en bouwen ze daarna weer op en dat gaat echt niet even in één dag.
Vaak zit je op onderdelen te wachten of moet er eerst een technisch probleem worden opgelost.
De vouwwagen moet dan zolang opengevouwen blijven staan.
Dankzij ons nieuwe pand kunnen we nu met meerdere vouwwagens tegelijk aan de gang en zien we vanzelf welke vouwwagen als eerste refurbished of superrefurb is."
Kees Kampeert blijft ook gewoon de webshop voor gebruikte Holtkamper accessoires voeren.
Dat blijft leuk om te doen en we hebben heel veel mooie accessoires in huis voor de Holtkamper Cocoon,Astro, Spacer en Flyer”, aldus Holtkamp.

Nieuw pand ontdekt vanaf de camping
In juli 2020 zat Jelle Holtkamp (42) op de camping in Noorwegen.
Holtkamp: “Nederlanders waren half juli opeens weer welkom in Noorwegen dus we twijfelden geen moment en vertrokken met de
Holtkamper vouwwagen naar Noorwegen.
In Nederland zaten alle campings toen al vol.
Toen we net een week in Noorwegen waren kreeg ik een bericht dat er een bedrijfspand te koop stond in Scheemda, op de grens met Heiligerlee.
Ik was zo enthousiast dat ik het pand bijna blind vanaf de camping wilde aankopen, maar ik ging toch eerst kijken en een paar weken later was het pand van ons.
Het is natuurlijk wel grappig dat ik het pand uitgerekend tijdens het kamperen tegenkwam.”

Circulaire vouwagens.
Holtkamp spreekt graag van ‘Refurbished' en ‘SuperRefurb’ maar je mag ook gewoon ‘gereviseerd'
zeggen: "De vouwwagen wordt bij ons helemaal uit elkaar gehaald en opnieuw opgebouwd.
Onderdelen die niet meer voldoen worden daarbij gerepareerd of vervangen.
Vaak komt er een ongebruikte tent op, dan kan hij weer een kampeerleven mee.
We noemen het ook wel circulaire vouwwagens, want de wagentjes kunnen gigantisch lang mee en ze worden dus zonder problemen hergebruikt”, aldus Holtkamp.
Vouwwagens die via de webshop zijn besteld, worden door het hele land aan huis geleverd.
Voordat de koerier voor de deur staat, ontvangt de klant een aantal instructiefilmpjes over hun vouwwagen.
De instructiefilmpjes worden speciaal per klant opgenomen.
het is dus echt maatwerk", aldus Holtkamp. “
Maar er zijn nu eenmaal ook veel mensen die de vouwwagen liever op willen halen en dat kan nu in Scheemda.
Op dit moment moet het nog buiten met Click&Collect maar er komt een moment dat het ook weer binnen mag!

Holtkamp noemt zijn nieuwe straat graag 'Kampeerboulevard A7'
Holtkamp: ”Toen ik zag dat Ron Hazenberg Campers en Noord Caravans al in dezelfde straat actief waren moest ik direct denken aan de Caravanboulevard in Heerhugowaard.
Daar heb je ook al sinds jaar en dag een cluster van kampeerbedrijven.
Mensen komen er van heinde en verre naartoe, omdat ze er van alles kunnen vinden.
Net als bij de meubelboulevard zeg maar. En onze collega’s van Ron Hazenberg Campers en Noord Carvans werken net als wij ook landelijk, dus dat komt goed uit.
Daarom noem ik onze straat tegenwoordig Kampeerboulevard A7, de website is er ook al.
Wel jammer dat we nu de lockdown hebben, maar daarna kunnen de mensen massaal de A7 pakken om onze straat te bezoeken.
Nu nog een tentenwinkel erbij en het aanbod is helemaal compleet”, aldus een enthousiaste Holtkamp.
Zodra de lockdown eindigt (en het pand af is) opent Kees Kampeert officieel haar deuren in Oost-Groningen.

Familiehistorie.
De opa (1910-1983) en tevens naamgenoot van Jelle Holtkamp startte zijn bedrijf 'HOLTKAMP' in Ter Apel.
Eerst was het een grote dorpswinkel waar ook kampeerproducten werden verkocht, later werd
het bedrijf omgedoopt in ‘Holtkamper’.
Toen zoon Bert Holtkamp (1943) al wat jaren in het bedrijf werkte bedacht hij eind jaren zeventig zijn eigen gepatenteerde ‘Holtkamper Flyer’ vouwwagen.
Het was de grote doorbraak voor het vouwwagenmerk en de dorpswinkel werd omgetoverd tot kampeershowroom.
In 2000 startte ook Jelle Holtkamp (jr). zijn kampeerloopbaan bij Holtkamper.
Inmiddels was de collectie flink uitgebreid en genoot Holtkamper bekendheid in binnen- en buitenland.
In 2017 werd Holtkamper verkocht aan de Nederlandse 'Campfire Group’. Bert Holtkamp ging met pensioen en Jelle Holtkamp ging zelfstandig verder met zijn bedrijf Kees Kampeert.

Kees Kampeert.
Grotelant 19 | 9679VA Scheemda | mail@keeskampeert.nl | www.keeskampeert.nl
Kamer van Koophandel: 62331140 | BTW Nr (VAT): NL001396467B63

{/Persbericht}
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal