Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Bermkeuken trigano oceane 2005 gasaansluiting  (gelezen 1170 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jurpar

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 10
  • Merk Vouwwagen: Alpen kreuser
Bermkeuken trigano oceane 2005 gasaansluiting
« Gepost op: april 22, 2022, 11:48:07 am »

Beste kampeerders,

Onze vouwwagen staat op stalling nu. Nog niet gebruikt (vorig jaar 2e hands gekocht).
Herinner me dat de gasaansluiting ontbrak in de bermkeuken. Wel een gasfles aanwezig.
Iemand een link of omschrijving van koppelingen/ slangen etc die nodig zijn voor de bermkeuken te kunnen gebruiken?
Ik kan niet zomaar even gaan kijken op de stalling en het 2e weekend van mei willen we eens gaan testkamperen.

alvast bedsnkt.
Gelogd

Jon

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.577
Re: Bermkeuken trigano oceane 2005 gasaansluiting
« Reactie #1 Gepost op: april 22, 2022, 05:26:22 pm »

Ik neem aan dat je de gasfles thuis hebt?
Gelogd
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets.

sevenup

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 190
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Bermkeuken trigano oceane 2005 gasaansluiting
« Reactie #2 Gepost op: april 22, 2022, 09:22:16 pm »

Beste kampeerders,

Onze vouwwagen staat op stalling nu. Nog niet gebruikt (vorig jaar 2e hands gekocht).
Herinner me dat de gasaansluiting ontbrak in de bermkeuken. Wel een gasfles aanwezig.
Iemand een link of omschrijving van koppelingen/ slangen etc die nodig zijn voor de bermkeuken te kunnen gebruiken?
Ik kan niet zomaar even gaan kijken op de stalling en het 2e weekend van mei willen we eens gaan testkamperen.

alvast bedsnkt.

Volgens mij zit er een buis onder het gasstel waar je een gasslang overheen kunt schuiven en vastzetten met een slangklem.
Je kunt dan een gasslang kopen met standaard koppelingen welke  op de gekozen regelaar past en dan 1 kant afknippen.
Gelogd

Jurpar

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 10
  • Merk Vouwwagen: Alpen kreuser
Re: Bermkeuken trigano oceane 2005 gasaansluiting
« Reactie #3 Gepost op: april 26, 2022, 10:21:30 am »

Ik neem aan dat je de gasfles thuis hebt?

helaas niet nee, die is (ik weet dat het niet mag) toch in de vouwwagen gebleven (vergeten eruit te laten)
Gelogd

josovich

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 23
  • Merk Vouwwagen: Jamet Air 2022
Re: Bermkeuken trigano oceane 2005 gasaansluiting
« Reactie #4 Gepost op: april 26, 2022, 11:30:56 am »

Volgens mij zit er een buis onder het gasstel waar je een gasslang overheen kunt schuiven en vastzetten met een slangklem.
Je kunt dan een gasslang kopen met standaard koppelingen welke  op de gekozen regelaar past en dan 1 kant afknippen.
Dat is inderdaad de vraag. Of het een schroefaansluiting heeft of een slangpilaar. Volgens mij is het meestal een slangpilaar. Zie ook de fotootjes op https://www.obelink.nl/advies/welke-gasfles-voor-op-de-camping.html. Daarna, welke kleur gasfles erbij zit. Zie ook: https://www.obelink.nl/advies/welk-gasdrukregelaarsetje-heb-ik-nodig.html
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal