Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Ervaringen met Campooz Lazy Jack voortent  (gelezen 13587 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re: Ervaringen met Campooz Lazy Jack voortent
« Reactie #15 Gepost op: juni 10, 2017, 05:08:46 pm »

Rijden doet hij prima. Ik denk wel dat ik een set brede spiegels koop. De tent is vrij breed en onze auto (Skoda Fabia) vrij smal. Ik kan net niet goed onder de tent door kijken en ook niet er langs. Dat gaf me een onprettig gevoel, hoewel het eigenlijke zicht nog voldoende was om veilig te manoeuvreren.

Waar je even naar kunt kijken is of het wettelijk gezien verplicht is om extra spiegels te monteren.
De afstand tussen de binnenkanten van de spiegels van de auto moet groter zijn dan de maximale breedte van de aanhanger.

Dus als je auto bijvoorbeeld 170cm tussen de spiegels is en de aanhanger is op het breedste gedeelte 175cm dan ben je wettelijk verplicht om extra spiegels te gebruiken.

[edit]
Net even gekeken. De huidige Fabia is 173cm breed. Bij de Fat Freddy II staat dat de aanhanger 177cm breed is. Dit zal zonder tent zijn denk ik? In dat geval ben je dus verplicht om met extra spiegels te rijden.
[/edit]

Disclaimer: het is niet geheel de wettelijke definitie maar bovenstaand is de vuistregel die gebruikt wordt om het eenvoudig te checken.
« Laatst bewerkt op: juni 10, 2017, 05:39:44 pm door meeder »
Gelogd

Sjappo

  • Gast
Re: Ervaringen met Campooz Lazy Jack voortent
« Reactie #16 Gepost op: juni 11, 2017, 10:34:44 pm »

Hmmm, goed punt. 177 is inclusief tent. Het bed is 175 geloof ik. Tel daar een paar cm bij op voor de tentzak (de tent stapelt op het bed) en dan kom je wel op 177.
Gelogd

Wendy-Jaco

  • Gast
Re: Ervaringen met Campooz Lazy Jack voortent
« Reactie #17 Gepost op: juni 25, 2017, 05:59:27 pm »

Nog steeds Alex? Heb twee weken geleden 2 sets besteld :)30] had ik even moeten weten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Vraagje, wij overwegen ook om een Froli systeem onder het matras te monteren. Heb je aan twee sets wel voldoende? Het bed is groter dan tweemaal de 70/80x200 per set. Ik dacht zelf om tweemaal de set + een uitbreiding te bestellen, maar als dat niet nodig is..
Hoe kom je in aanmerking voor de korting bij www.camperencaravanartikelen.nl? Kun je iets aangeven bij de bestelling?
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Ervaringen met Campooz Lazy Jack voortent
« Reactie #18 Gepost op: juni 25, 2017, 06:02:50 pm »

Voor de korting zul je eerst betalend lid moeten worden.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Wendy-Jaco

  • Gast
Re: Ervaringen met Campooz Lazy Jack voortent
« Reactie #19 Gepost op: juni 25, 2017, 06:18:20 pm »

Voor de korting zul je eerst betalend lid moeten worden.

Ha Alex,
Ik heb me al vaker afgevraagd of dit nou een club/vereniging is met alle bijbehorende rechten en plichten is, inclusief contributie. Ik kan de informatie op deze website niet lekker vinden. Vertel?!?

En ik hoop nog steeds dat iemand kan vertellen of twee Froli pakketten voldoende is voor een Campooz bed  :).
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Ervaringen met Campooz Lazy Jack voortent
« Reactie #20 Gepost op: juni 25, 2017, 06:28:02 pm »

Nee we zijn geen club en of vereniging.
Om de kosten te kunnen dekken kun je betalend lid worden en op die manier kortingen krijgen bij de sponsoren.
De sponsoren geven ons ook geen vergoedingen maar kunnen op deze manier wel wat reclame maken.
Dus dan heb je er ook wat aan om de vouwwagenclub te steunen.

word je geen betalend lid kun je gewoon net zoveel op het forum als  betalende.
We willen het voor iedereen laagdrempelig houden hier.

« Laatst bewerkt op: juni 25, 2017, 06:29:39 pm door Alex »
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Wendy-Jaco

  • Gast
Re: Ervaringen met Campooz Lazy Jack voortent
« Reactie #21 Gepost op: juni 29, 2017, 04:08:29 pm »

Nee we zijn geen club en of vereniging.
Om de kosten te kunnen dekken kun je betalend lid worden en op die manier kortingen krijgen bij de sponsoren.
De sponsoren geven ons ook geen vergoedingen maar kunnen op deze manier wel wat reclame maken.
Dus dan heb je er ook wat aan om de vouwwagenclub te steunen.

word je geen betalend lid kun je gewoon net zoveel op het forum als  betalende.
We willen het voor iedereen laagdrempelig houden hier.

Hi Alex,
Ik heb afgelopen weekend een email gestuurd naar donateur@vouwwagenclub.info, maar nog geen reactie gehad. Klopt de info uit 2009, en dus dit email adres, nog?  :)
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Ervaringen met Campooz Lazy Jack voortent
« Reactie #22 Gepost op: juni 29, 2017, 04:20:18 pm »

 Je mail hebben we  ontvangen, Alex verwerkt deze :J
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal