Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Kyte Kindertent XXL  (gelezen 14068 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bartmensen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 17
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro XL
Kyte Kindertent XXL
« Gepost op: juni 07, 2014, 06:40:42 pm »

Even een foto voor de mensen die twijfelen... De kindertent xxl is met 4 kleine kids echt super handig!
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #1 Gepost op: juni 07, 2014, 07:01:45 pm »

Ik baal zo enorm dat de kyte niet in ons budget past............Wow, zo'n kidstent lijkt me voor onze 3 kids echt zoooooo ideaal!!!!!

#nueveneenemmertjehalenomhetkwijloptevangen#
Gelogd

JLuttikholt

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #2 Gepost op: juni 10, 2014, 10:23:43 pm »

De tent past ook aan een cocoon iq. Misschien dat die wel in het budget past?
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #3 Gepost op: juni 10, 2014, 11:01:58 pm »

Ik ga eens googlen! Thanx voor de tip!
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #4 Gepost op: juni 10, 2014, 11:12:21 pm »

Ai, nog weinig informatie over te vinden...............een paar foto's op de website van Holtkamper (via een link hier van het forum). Ik vrees dat íe met opties (voortent?, die kindertent XL etc) toch nog heel duur uit gaat vallen. Maar goed, exact kan ik dat zeggen want ik kan geen prijs vinden van de IQ (behalve dan de kale prijs van ruim 10.000 euro).
En waar zal je dan die kindertent moeten bevestigen? Aan de achterkant? Zijkant? (ik ken allen type flyer waar je een adventuretent achter kunt hangen  :P).

Dus als iemand ergens nog uitebreidere info weet van de IQ.............let me know!

Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.634
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #5 Gepost op: juni 11, 2014, 12:26:08 pm »

Even in Bunnik kijken. Of Bert H. even bellen...
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

kph

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #6 Gepost op: juni 11, 2014, 12:30:10 pm »

"Even" naar Bunnik gaat 'm niet worden......"even" iets te ver rijden vanuit Belgie.........
Ik heb HK gemaild, maar ze zijn niet zo snel met reageren helaas..........(of ik heb gewoon superweinig geduld, kan natuurlijk ook  :P).
Gelogd

Kemp74

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #7 Gepost op: juni 11, 2014, 01:21:36 pm »

De kindertent wordt aan de achterkant geritst zelfde als bij een aero en kyte
Gelogd

JLuttikholt

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #8 Gepost op: juni 11, 2014, 03:28:14 pm »

Holtkamper is nu in het seizoen erg druk. Bellen lukt wel overigens. De prijslijst staat er tijdelijk niet op omdat er op de prijslijst nog een Cocoon S en M staan. Deze bestaan niet meer. Ook de Aero is vernieuwd en moet dus qua prijs aangepast worden.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #9 Gepost op: juni 11, 2014, 04:05:06 pm »

Nou ja, onze aanschaf staat voor alsnog gepland ergens einde van het jaar/begin volgend jaar. Dus we houden het in de gaten! Ik vrees overigens dat ik de binnentent te klein vind (ik moet wel 3 kids kwijt kunnen met evt. slecht weer.......). Hoewel er meer mensen zijn met een cocoon en 3 kids.........(maar goed, wij zijn neit het type van rondtrekken, maar van 3 weken op 1 plaats).
Maar goed, die kindertent XL is wel echt superdesuper!
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #10 Gepost op: juni 11, 2014, 05:47:38 pm »

Nou ja, onze aanschaf staat voor alsnog gepland ergens einde van het jaar/begin volgend jaar. Dus we houden het in de gaten! Ik vrees overigens dat ik de binnentent te klein vind (ik moet wel 3 kids kwijt kunnen met evt. slecht weer.......). Hoewel er meer mensen zijn met een cocoon en 3 kids.........(maar goed, wij zijn neit het type van rondtrekken, maar van 3 weken op 1 plaats).
Maar goed, die kindertent XL is wel echt superdesuper!
Voortent is ca. 3,20x2,00 meter dacht ik. Tenminste dat zijn de maten van de oude Cocoon. Daarom hebben wij de Cocoon XL, die heeft een vaste uitbouw naar achteren van ca. 1,40 meter over bijna de volle breedte. T.o.v. een kindertent is je vloeroppervlak wat groter.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

rvesan

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #11 Gepost op: juni 11, 2014, 08:30:20 pm »

... maar goed, wij zijn neit het type van rondtrekken, maar van 3 weken op 1 plaats).
Maar goed, die kindertent XL is wel echt superdesuper!
Als je langdurig op één plek kampeert kun je ook naar meer traditionele modellen kijken. Die zijn een stuk voordeliger. Al blijft het uiteraard ook een kwestie van smaak. Ik wens je veel plezier met uitzoeken.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #12 Gepost op: juni 11, 2014, 09:20:13 pm »

Tot nu toe staat de combicamp country (nog) op nr1 van de verlanglijst (tot voor kort was dat de cabanon chamonix). In de zomer staan we ergens 3 weken, maar we willen ook graag weekendjes in NL kamperen bij de boer oid, dan wil ik toch niet zo'n joekel van een tent moeten opzetten......dilemma.....We hebben al veel VW dealers bezocht, dus ik weet een beetje wat ik mooi vind ja (ik dacht cabanon mooi te vinden, maar toen had ik nog niet de CC in het echt gezien en de Holtkamper  :P). En tja, die prijsklasses........ik kan er ook voor 500,- euro van Marktplaats afhalen...... ::)
Gelogd

Kemp74

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #13 Gepost op: juni 11, 2014, 11:40:35 pm »

Kiezen blijft lastig wat ons heeft geholpen is er eerst eentje huren.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #14 Gepost op: juni 12, 2014, 09:58:37 am »

3 weken een VW huren vind ik ook nog veel geld kosten. Helemaal als ik toch zeker weet dat we er 1 gaan aanschaffen........
Ondertussen door mijn lange speurtoch weet ik een paar zaken waaraan de VW moet voldoen:
1) Ik moet al mijn kinderen kwijt kunnen in de VW (3 stuks)
2) Ik wil niet hoeven slepen met de keuken
3) Ik moet een klein beetje ruimte hebben in de tent om bij slecht weer ook te kunnen zitten met z'n allen (hoeft echt niet mega te zijn).
4) Moet in ons budget passen (max. 15.000 euro)

Dat zijn een beetje de zaken waar ik vooral op let.....
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal