Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Kyte Kindertent XXL  (gelezen 14069 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kemp74

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #15 Gepost op: juni 12, 2014, 10:45:28 pm »

Dat klopt inderdaad huren is duur, wij hadden ongeveer dezelfde uitgangspunten en zijn opzoek gegaan naar een cocoon. en gevonden MTT met vaste keuken onder de luifel. een variant met greenbox vonden wij niets na aanleiding van huren. succes met kiezen/ zoeken.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #16 Gepost op: juli 09, 2014, 03:52:11 pm »

Ben er net achter dat op de cocoon aero ook een kindertent XL geplaatst kan worden...............nu zeker een bezoekje aan HK deze vakantie!! Met de optie dat de luifel af te sluiten is, maakt deze ook wel tot een potentiele kanshebber!!! (had alleen van mij ook wel zonder windforce gemogen, maar die optie is er niet -> even gebeld met HK  :J ).
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #17 Gepost op: juli 09, 2014, 03:54:24 pm »

De Holtkamper flyer is trouwens uit het assortiment..............(wordt nog wel verkocht maar niet meer geproduceerd).
Gelogd

Hj

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #18 Gepost op: juli 09, 2014, 03:55:29 pm »

@KPH hij is prachtig! Is ons volgende doel! :)
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #19 Gepost op: juli 09, 2014, 05:10:28 pm »

Ik vrees dat het ook mijn doel gaat worden.............(nu maar hopen op een dikke "geldpot").........
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.265
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #20 Gepost op: juli 09, 2014, 08:37:17 pm »

De Holtkamper flyer is trouwens uit het assortiment..............(wordt nog wel verkocht maar niet meer geproduceerd).
:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? Hoe kun je iets verkopen als je hem niet kunt maken. :?:?:?:?:?:?
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Kemp74

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #21 Gepost op: juli 09, 2014, 08:49:22 pm »

Ik zeg doen een aero mooie ruime luifel zonder stokken en scheerlijnen( wij hebben overigens een exemplaar zonder windforce)
Gelogd

RickB

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 66
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon Aero Windforce 2018 special edition
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #22 Gepost op: juli 10, 2014, 01:47:41 am »

:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? Hoe kun je iets verkopen als je hem niet kunt maken. :?:?:?:?:?:?
Holtkamper gaf mij onlangs aan er nog enkele op voorraad te hebben of te kunnen assembleren uit bestaande onderdelen.

Wat mij betreft was het een fantastische klapper met een super luifel en zeer makkelijk op te zetten. Zeer belangrijke minpunten wat mij betreft: geen pack-n-go, bij opzetten moet alle bagage weer een plek worden gegeven,  fietsen of keuken op de dissel moeten eraf, zware deksel moet open. De nieuwe typen bieden veel voordelen. Toch ga ik de mijne missen.  :J
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #23 Gepost op: juli 10, 2014, 07:03:00 am »

Tja idem voor de Spacer he. Ik vind net dat robuste het fijne. Dikke klep waar fijn alles stabiel op staat, ik hou dus echt niet van die zeiltjes. Hadden wij bij de Astro ik kon er niet aan wennen :N.
Maar light is mode robust is out Mensen willen van alles light uitvoeringen cola light, chips light. Zelfs mensen in light uitvoering :#
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #24 Gepost op: juli 10, 2014, 09:28:37 am »

Ja, idd. Ik had even gebeld met Holtkamper en gevraagd op welke modellen de kindertent XL past (dus op de modulair, kyte en aero). Ik had ook gevraagd of de aero zonder windforce te verkrijgen is (hoeft van mij persoonlijk niet, betaal liever iets minder  :J ) maar ze worden dus niet meer verkocht zonder windforce. En daarnaast had ik dus gevraagd waarom de flyer niet meer op de prijslijst stond. Wordt dus idd niet meer gemaakt, nog wel verkocht omdat die waarschijnlijk al geproduceerd zijn...............Maar ik wil idd heel erg graag een pack and go en een kindertent XL voor mijn 3 kids. Een MTT keuken zou ook wel heeeeeeeeel luxe zijn.....
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #25 Gepost op: juli 10, 2014, 09:43:57 am »

Windforce was voor ons de reden om geen Aero te nemen. Overbodig en je bent veel ruimte kwijt door de blazer. Als ze zonder hadden geleverd hadden we het zeker gedaan. Nu dus een gewone Cocoon XL MTT met Masterclass besteld.
Gelogd

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 427
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #26 Gepost op: augustus 01, 2014, 03:57:28 pm »

Volgens mij staan er in de showroom nog Aero's zonder windforce (althans, dat was enige maanden geleden nog zo).
Je zou kunnen vragen of dat nog zo is en of die te zijner tijd verkocht gaan worden.
Wellicht biedt dat soelaas.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #27 Gepost op: augustus 01, 2014, 06:15:02 pm »

Dat is wel een goed idee! Ik moet nog altijd de showroom van HK bezoeken.........
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #28 Gepost op: augustus 01, 2014, 06:16:33 pm »

In de showroom in Emmen of Bunnik??
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.265
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Kyte Kindertent XXL
« Reactie #29 Gepost op: augustus 01, 2014, 08:40:00 pm »

in emmen worden ze allemaal gemaakt dus denk dat je daar de meeste kans maakt
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal