Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omlaag

Auteur Topic: Welke holtkamper  (gelezen 38941 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijgaankamperen

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #30 Gepost op: juli 20, 2014, 09:45:54 am »

We zijn naar Emmen geweest, met als resultaat dat mijn vriend een kyte wil  :H

Maargoed, ook de spacer van binnen gezien, en die is ook ruim genoeg. Mocht iemand nog een spacer uit 2004-2008 met keukentje voor €4000/5000 in de aanbieding hebben hou ik me aanbevolen. 8)
Astro is een goede tweede optie, maar die luifel is iets smaller, de ruime binnentent van de spacer vinden we beide toch heel fijn.
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Welke holtkamper
« Reactie #31 Gepost op: juli 20, 2014, 09:58:07 am »

In Emmen hebben ze een gebruikte Spacer met keuken staan. Vraagprijs €5995 zag ik op marktplaats. Wellicht krijg je die voor minder mee?
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #32 Gepost op: juli 20, 2014, 10:05:26 am »

Ja die had ik ook op MP gezien. Vind het een heel eerlijke prijs trouwens als je ziet wat er soms particulier nog gevraagd wordt en bij HK heb je nog waarborg. Misschien dat je niks van de prijs krijg maar bv wel een imperiaal erbij voor de fietsen te vervoeren? Als de Flyer en de Spacer toch niet meer gemaakt worden zijn ze misschien iets kwistiger met "opties" die ze nog liggen hebben...
Hebben ze hem jullie niet laten zien als jullie daar waren?
Gelogd

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.243
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
Re: Welke holtkamper
« Reactie #33 Gepost op: juli 20, 2014, 10:32:43 am »

Misschien eens een bezoekje brengen aan Aart Kok.
Deze hebben meerdere modellen die bij jullie wensen aansluiten.
Absoluut tentgevoel!
Gelogd
The cold never bothered me anyway.....

Wijgaankamperen

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #34 Gepost op: juli 20, 2014, 11:28:17 am »

We hadden de spacer inderdaad ook in emmen zien staan, we zijn alleen een beetje huiverig geworden voor een aaankoop bij holtkamper zelf: ik heb veel negatieve verhalen gehoord over hun service. Is dat terecht?  :? Of hebben jullie wel positieve ervaringen?

Hij heeft iig bijna alles wat we willen hebben, alleen het airco membrane systeem niet, hebben jullie dat en heeft dat een grote meerwaarde?
Aart kok zijn we inderdaad ook aan het bekijken en op marktplaats in de gaten aan het houden. Prachtige tenten inderdaad  WW Heeft alleen ongeveer dezelfde prijsklassen als holtkamper   :I
« Laatst bewerkt op: juli 20, 2014, 11:30:36 am door Wijgaankamperen »
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #35 Gepost op: juli 20, 2014, 12:14:54 pm »

We hadden de spacer inderdaad ook in emmen zien staan, we zijn alleen een beetje huiverig geworden voor een aaankoop bij holtkamper zelf: ik heb veel negatieve verhalen gehoord over hun service. Is dat terecht?  :? Of hebben jullie wel positieve ervaringen?

Hij heeft iig bijna alles wat we willen hebben, alleen het airco membrane systeem niet, hebben jullie dat en heeft dat een grote meerwaarde?
Aart kok zijn we inderdaad ook aan het bekijken en op marktplaats in de gaten aan het houden. Prachtige tenten inderdaad  WW Heeft alleen ongeveer dezelfde prijsklassen als holtkamper   :I

Wij hebben destijds onze Spacer ook bij Holtkamper gekocht (combinatiemodel) en hebben niets te klagen over de service (integendeel).
Nu een nieuwe Cocoon besteld die we dinsdag gaan halen. Als de service echt zo slecht was hadden we dat heus niet gedaan. Wel jammer dat de Spacer geen airco-dak heeft. Dat hebben wij toch als zeer prettig ervaren bij heet weer.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #36 Gepost op: juli 20, 2014, 02:04:00 pm »

Ik denk dat je bij een aankoop bij Holtkamper meer service krijgt dan bij een particulier via Marktplaats............ :P
Alle Holtkampers zijn trouwens ooit aangekocht bij...............Holtkamper! (moet je maar denken).

Ik wil zelf ook nog eens kijken bij aart Kok, maar idd, de prijzen liggen niet zover af dan van de Holtkampers, maar ook over Aart Kok hoor ik niet altijd even positieve berichten (ik heb even geneusd op het Zambezi forum). Dus tja...........zo heeft ieder weer z'n eigen ervaringen denk ik (zowel positief als negatief).
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #37 Gepost op: juli 20, 2014, 02:19:10 pm »

Wij hebben de onze particulier gekocht en daarna nog wat advies gevraagd via mail aan HK en ook nog wat laten opsturen, naar België zelfs. Ik ben door hen goed geholpen geweest ook al heb ik daar niet gekocht
Je hoort van elke leverancier wel positieve en negatieve verhalen. Daar kan je van op aan. HK procuceert zelf dus de verwachting liggen daar wel gevoelig hoger denk ik.
Wat KPH zegt klopt als een bus. Koop je particulier dan heb je 0 service en 0 waarborg

Wij hebben geen airco dak, ik kan niet vergelijken, kan dus niet zeggen of ik het mis.
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Welke holtkamper
« Reactie #38 Gepost op: juli 20, 2014, 03:19:10 pm »

Service van hk altijd goed hoor.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Jos Montana

  • Klap prof
  • ****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Re: Welke holtkamper
« Reactie #39 Gepost op: juli 20, 2014, 04:21:35 pm »

Wij hebben ook particulier gekocht. Voor de aankoop hebben we nog diverse vragen gesteld en zijn we in de showroom geweest. Zelfs toen de verkoper wist dat we voor particulier gingen bleef hij enthousiast en erg behulpzaam. Ook daarna nog contact gehad met Bunnik en Emmen voor wat vragen. Geen problemen gehad!
Gelogd

Wijgaankamperen

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #40 Gepost op: juli 20, 2014, 04:28:18 pm »

Klopt dat je particulier geen waarborg heb, maar particulier staat er voor €6000 wel meer te koop. En ik dacht: bij holtkamper betaal je voor service en garantie ed. (Doe ik trouwens met liefde). Maar als je die uiteindelijk niet krijgt, of zeer mondjesmaat, betaal ik liever het zelfde geld aan een particulier voor een luxer product.

Fijn dat jullie positieve ervaringen hebben, laat mij er toch anders over denken!
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #41 Gepost op: juli 20, 2014, 04:59:18 pm »

Deze Spacer staat particulier te koop en heeft alles wat je zoekt:http://link.marktplaats.nl/m825556616 je krijgt dan idd net wat meer dan bij HK.
Gelogd

thasala

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 132
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro S 2009
Re: Welke holtkamper
« Reactie #42 Gepost op: juli 20, 2014, 05:04:12 pm »

Tja dat is hetzelfde als met auto's bij de dealer betaal je meer voor o.a. de garantie en de service beurt die meegeprijsd zijn. Ik heb nu 2x een Holtkamper gekocht op marktplaats en 1x verkocht. Als je goed voorbereid (via het forum) en goed kijkt loop je weinig risico en heb je voor stukken minder geld een vouwwagen met meestal meer opties.
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Welke holtkamper
« Reactie #43 Gepost op: juli 20, 2014, 06:23:22 pm »

Deze Spacer staat particulier te koop en heeft alles wat je zoekt:http://link.marktplaats.nl/m825556616 je krijgt dan idd net wat meer dan bij HK.

Klopt. Die heb ik eerder ook aan ts getipt. Mooie en complete wagen.
Gelogd

Wijgaankamperen

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #44 Gepost op: juli 20, 2014, 06:26:40 pm »

Klopt inderdaad, ook al gemaild met een bod van 4750; maar werd volledig afgekapt. Wat vinden jullie van de prijs?
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal