Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omlaag

Auteur Topic: Welke holtkamper  (gelezen 38950 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EdwinMerks

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #45 Gepost op: juli 20, 2014, 07:05:45 pm »

Ik heb zelf net een spacer combinatiemodel verkocht. Tent uit 2011 en bak iets ouder dan deze (2003 of 2004). Met James Cook, overdak.
Gelogd

Wijgaankamperen

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #46 Gepost op: juli 20, 2014, 07:15:37 pm »

Had je niet even op mij kunnen wachten met de verkoop  :P

Kan je op basis van de opbrengst van jouw spacer een inschatting maken van de verkoopwaarde van het ding op marktplaats?
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Welke holtkamper
« Reactie #47 Gepost op: juli 20, 2014, 07:41:03 pm »

Da's lastig. Ik heb er een hogere prijs voor gekregen maar er zat een tent op die in 2012 voor de eerste keer was gebruikt. Mijn vraagprijs was €7300 en mijn uiteindelijke prijs lag hoger. Terwijl hij op gereserveerd stond had ik hem nog 2x voor dat bedrag kunnen verkopen. Voor deze zou ik zeggen ergens tussen de 5000 en 5500. Maar dat is mijn mening. Ik weet niet hoe anderen daar over denken.
« Laatst bewerkt op: juli 20, 2014, 07:43:50 pm door EdwinMerks »
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #48 Gepost op: juli 20, 2014, 08:59:50 pm »

Enkele dingen zijn me niet zo duidelijk, zit er een kuipzeil in en zit er een tropical binnentent in? Ik zie ze in ieder geval nergens op de foto en ook niet in de advertentie. Als deze er niet in zitten dan vind ik 5000 een redelijke prijs. Zitten ze er wel bij dan zou ik zeggen 5500.
Er zijn er voor deze prijs al wel mooiere voorbij gekomen. Als je geduld hebt komt er wel iets langs.
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #49 Gepost op: juli 20, 2014, 09:25:12 pm »

Kuipzeil zit er eigenlijk altijd wel in. Mijn voorkeur zou dan gaan naar eentje met ritsen. Tropical binnentent is wel handig ja. Ik heb er destijds €395 voor betaald (indirect want het was een gratis accessoire).
Gelogd

Wijgaankamperen

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #50 Gepost op: juli 21, 2014, 08:53:42 am »

Nouja dat sterkt mijn vermoeden dat 4750 dus geen spotbot is, ze willen er gewoon €6000 voor hebben, advertentie staat er ook al een tijd op, zeker als je het vergelijkt me andere advertenties: die zijn soms zo weg.

We wachten nog even...
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #51 Gepost op: juli 21, 2014, 09:37:10 am »

Inderdaad zeker niet te overhaastig zijn. Er komen er heus wel voorbij die beter passen.
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #53 Gepost op: juli 21, 2014, 11:32:36 am »

Spacer schieten de hoofdprijs niet meer af, zeker niet eentje van 2005 -2006.

Tja de Kyte.. Mooi, mooi. Toch zou ik hem zou kopen, we gaan te weinig met de Vouwwagen weg om er ons profijt mee te doen. Ik vind dat je daar ook rekening moet mee houden bij de aankoop. Ga je een of twee keer per jaar weg (zoals wij) dan hoef je geen dure klapper aan te schaffen.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #54 Gepost op: juli 21, 2014, 11:38:30 am »

Daarom koop ik 'm ook niet (en daarbij nog dat we (nog) niet genoeg geld hebben om er zo eentje te kopen natuurlijk). Probleem is dat ik eigenlijk niet weet hoe vaak we zullen gaan kamperen. We hebben nooit een tent of VW gehad, maar boekten meerdere keren per jaar huisjes zoals Centerparcs oid. Die willen we wel gaan vervangen daar weekendjes kamperen bij de boer oid. Dus ik kan nog niet helemaal inschatten hoe vaak we 'm gaan gebruiken.......

 :off zullen de kyte bezitters vaker op vakantie gaan dan bijv. Roadmaster bezitters??
Gelogd

Wijgaankamperen

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #55 Gepost op: juli 21, 2014, 11:51:46 am »

We willen uiteindelijk wel gebruik maken van het ding, iig 6 weken in de zomervakantie en liefst buiten de vakantie om nog 1 a 2 keer een week (of langer??)

Maar om als eerste vouwwagentje nou een kyte te kopen  :+

Ik denk dat we eerst maar eens even een goed doch goedkoper spacer'tje moeten hebben om te kijken wat ons nou precies bevalt  :J

OT: ik hoop maar dat kyte bezitters heel vaak weggaan, anders zo zonde van die kyte!!
« Laatst bewerkt op: juli 21, 2014, 12:00:26 pm door Wijgaankamperen »
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #56 Gepost op: juli 21, 2014, 12:00:36 pm »


 :off zullen de kyte bezitters vaker op vakantie gaan dan bijv. Roadmaster bezitters??
Dat weet ik niet. Het is mijn overweging. Iedereen denkt er natuurlijk anders over.
Ik koos bewust om een degelijke maar niet zo'n dure snelklapper die voldoende ruimte bood. Zo kwam ik uit na 2 probeersels bij de Spacer. Iemand anders komt misschien bij een Roadmaster uit om een totaal andere rede.

3 jaar tegen waren de Spacers nog duurder. Nu wil plots iedereen een Cocoon en worden die 2dehands duurder. Een oudere Spacer verkoper wordt moeilijk, eentje kopen daarentegen....
Gek want aan de kwaliteit van de Spacer is niets veranderd, ze zijn nog altijd even goed maar blijkbaar uit de mode.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #57 Gepost op: juli 21, 2014, 01:18:14 pm »

Opmerking of Kyte bezitters vaker of niet op vakantie gaan dan bijv. (was maar een voorbeeld) Roadmaster bezitters was niet vervelend bedoeld hoor!! Ik wil ook geen eerste vouwwagen van 18.000 euro. Ik kan met dat geld heel veel andere leuke dingen doen  :J.

Op de vraag waarom de spacers en flyers opeens veel te koop staan en iedereen een cocoon wil kan ik volgens mij wel antwoord op geven. De reden is dat deze uit de handel gaan/zijn. Beide modellen worden niet meer geproduceerd door Holtkamper. De Cocoon collectie is daarentegen uitgebreid met de modulair en de airo windforce. Zelf zou ik dus ook niet snel voor een model gaan die niet meer geproduceerd wordt (ivm het verkrijgen van onderdelen -> echter dit is geheel persoonlijk hoor). Ik vind het persoonlijk erg jammer dat de flyer en de spacer uit "de handel"  gaan. Als je nu een Holtkamper wilt die afsluitbaar is (luifel) dan kom je bij het goedkoopste model (de airo) uit en die is gelijk peperduur.......jammer.
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Welke holtkamper
« Reactie #58 Gepost op: juli 21, 2014, 01:31:37 pm »

Als kyte bezitter ga ik zeker niet vaker op vakantie.
Geniet natuurlijk erg van het gemak en ruimte van de kyte.

Op de opmerking om de kyte niet als eerste wagen te kopen kan ik zeker wel snappen.
Weet echter dat diverse personen dit wel gedaan hebben.
Hij blijft ook zijn geld waard.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

kph

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #59 Gepost op: juli 21, 2014, 01:41:30 pm »

Ik vind de kyte prachtig!! Echt waar!! En als ik heel veel geld had dan zou ik 'm zo (ook als eerste vouwwagen) kopen hoor! Ik vind het de mooiste klapper die ik tot nu toe ben tegengekomen. Lijkt me heerlijk het comfort en luxe!! Maar zoals ik al eerder schreef, helaas hebben we niet zoveel spaargeld en kan ik mijn geld echt beter besteden aan andere dingen (zelfs onze auto, die we dagelijks gebruiken is niet zo duur als de kyte). Maar mocht is de loterij winnen dan weet ik wel wat ik als eerste aan ga schaffen  :J.

En in de tussentijd zoeken we naar een goed alternatief haha!
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal