Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omlaag

Auteur Topic: Welke holtkamper  (gelezen 38950 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Welke holtkamper
« Reactie #75 Gepost op: juli 21, 2014, 09:34:38 pm »

Sinds vandaag te koop op marktplaats: Kyte XL met kindertent.

http://link.marktplaats.nl/m829976009

Ik hoop maar dat de prive-omstandigheden niet heeeeeel erg zijn.
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #76 Gepost op: juli 21, 2014, 09:35:40 pm »

Ik heb een prijslijst waar de oude prijs is doorgekrast (iets van €12450) en is veranderd in €14.495 incl windforce. Als ze de versie zonder nog hadden had ik die gekocht. Met vind ik niks en veel te duur.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #77 Gepost op: juli 21, 2014, 10:38:59 pm »

Ik heb een prijslijst waar de oude prijs is doorgekrast (iets van €12450) en is veranderd in €14.495 incl windforce. Als ze de versie zonder nog hadden had ik die gekocht. Met vind ik niks en veel te duur.

Idem!
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #78 Gepost op: juli 22, 2014, 12:30:00 pm »

Ik heb trouwens ontdekt (na een uitvoerige Holtkamper studie  I: ) dat de Aero met masterclass kitchen gewoon net zo duur is als een Kyte S (waar de keuken al bij de prijs in zit).

Hoeveel ruimte verschil zit er eigenlijk in de Kyte S en de XL? Uit het technisch overzicht van Holtkamper (kan er maar 1 vinden) wordt ik niet wijs. Is de Kyte S dan ongeveer net zo groot als de cocoon XL of bijv. de Aero? Zal op de kyte S ook de kindertent XL passen?
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Welke holtkamper
« Reactie #79 Gepost op: juli 22, 2014, 03:00:10 pm »

Op de kyte staat past ook de xl kindertent.
De achterkant waar de kindertent is bij de kyte s en xl hetzelfde.
Verschil is dat de binnenruimte kleiner is van de s,  en dus de luifel minder bruikbare ruimte heeft omdat de luifel eerder begint (gelijk met het bed) en dus de keuken in de luifel staat t.o.v. de xl.
Bij de kyte xl begint de luifel gelijk met de keuken,  dus binnenruimte groter de diepte van de keuken.
(duidelijk)
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

kph

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #80 Gepost op: juli 22, 2014, 06:15:10 pm »

Duidelijk!!  :J
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #81 Gepost op: juli 22, 2014, 06:20:44 pm »

@Wijgaankamperen: Al iets duidelijk voor je? Al wat op 't oog? Leveren de onderhandelingen op MP al iets op??
Gelogd

Diep

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 453
  • Merk Vouwwagen: Ex,Holtkamper Kyte XL
Re: Welke holtkamper
« Reactie #82 Gepost op: juli 22, 2014, 06:22:23 pm »

Hoeveel ruimte verschil zit er eigenlijk in de Kyte S en de XL? Uit het technisch overzicht van Holtkamper (kan er maar 1 vinden) wordt ik niet wijs. Is de Kyte S dan ongeveer net zo groot als de cocoon XL of bijv. de Aero? Zal op de kyte S ook de kindertent XL passen?

Hoe de verhouding zit tussen een Kyte S en de Cocoon XL of Aero weet ik niet.
Wel past er op de Kyte S een kindertent XL.

Over het verschil tussen de Kyte XL en Kyte S is al een topic "Kyte XL versus Kyte S". http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=13694.100

Wat betreft de verschillen en afmetingen afmetingen zie:  (http://vouwwagens.net/kyte/)


Gelogd

kph

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #83 Gepost op: juli 22, 2014, 07:15:18 pm »

Ja, naar die informatie was ik op zoek!!! Thanx, ik ga het topic ook eens doorpluizen......
Gelogd

Wijgaankamperen

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #84 Gepost op: juli 23, 2014, 02:09:24 pm »

@Wijgaankamperen: Al iets duidelijk voor je? Al wat op 't oog? Leveren de onderhandelingen op MP al iets op??

Hey, helaas... er staat niet super veel op marktplaats dat aan onze eisen voldoet. Of wij kunnen het niet vinden dat kan natuurlijk ook!
We wachten nog even op dé wagen!
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #85 Gepost op: juli 23, 2014, 09:46:16 pm »

Ik wacht met je mee!! Alleen hopen we voor het nieuwe jaar toch wel echt succes te hebben.......
Gelogd

Wijgaankamperen

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #86 Gepost op: juli 23, 2014, 10:26:23 pm »

Haha wij hopen eigenlijk dat we de komende weken nog mazzel hebben  :J
Gelogd

Wijgaankamperen

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #87 Gepost op: juli 24, 2014, 10:03:13 am »

De enige vraag die ik nog heb, wat is nu precies het verschil tussen de astro xl en de astro s?  :?
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #88 Gepost op: juli 24, 2014, 02:50:46 pm »

In iedeergeval heeft de Astro S een geïntegreerde luifel enheeft de Astro XL een meevouwende voortent (S heeft geen voortent)
De astro S is een 2 persoons vouwwagen en niet uitbreidbaar en de XL is uitbreidbaar tot 4/5 persoons.
Gelogd

Wijgaankamperen

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #89 Gepost op: juli 24, 2014, 04:52:49 pm »

In iedeergeval heeft de Astro S een geïntegreerde luifel enheeft de Astro XL een meevouwende voortent (S heeft geen voortent)
De astro S is een 2 persoons vouwwagen en niet uitbreidbaar en de XL is uitbreidbaar tot 4/5 persoons.

Ah merci, een geintergreerde luifel, net als de spacer zegmaar? Of nog groter? En de "meevouwende voortent" is dat inclusief de afsluiting van de voortent? Of moet je die er nog inritsen?
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal