Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7   Omlaag

Auteur Topic: Welke holtkamper  (gelezen 38832 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thasala

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 132
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro S 2009
Re: Welke holtkamper
« Reactie #90 Gepost op: juli 24, 2014, 05:49:57 pm »

Kleine correctie de Astro S is wel uitbreidbaar. Wij hebben er gewoon een extra slaapcabine van ca 1.2 bij 2 meter aan. Alleen is de voortent een luifel waarvoor nog een luifel kan.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #91 Gepost op: juli 25, 2014, 08:58:18 am »

Ow, dat was wat ik van de site van Holtkamper begreep. Verder heb ik geen kaas gegeten van de Astro........
Ik heb Holtkamper eens gebeld met wat vragen mbt de aero (en waarom flyer/spacer niet meer op de huidige prijslijst staan). Ik werd vriendelijk te woord gestaan, dus meet dergelijke vragen kun je ook even een belletje plegen met Holtkamper, die kunnen je vragen exact beantwoorden!!!
Gelogd

Wijgaankamperen

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #92 Gepost op: juli 26, 2014, 10:21:31 am »

Mag ik hier nog een vraag aan toevoegen: wie kamperen hier met het airco membraan systeem, en wat vinden jullie daarvan de toegevoegde waarde? Gebruiken jullie het vaak? Is het echt veel koeler?
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.966
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Welke holtkamper
« Reactie #93 Gepost op: juli 26, 2014, 10:44:12 am »

Werkt perfect het airco systeem van hk.
Scheelt echt een paar c
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

EdwinMerks

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #94 Gepost op: juli 26, 2014, 01:40:59 pm »

Hier ook zo. Scheelt zeker een stuk.
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.966
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Wijgaankamperen

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #96 Gepost op: juli 28, 2014, 04:35:44 pm »

Gezien http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/vouwwagens/m831369788-holtkamper-astro-2003-softtop-editie.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618

Merci, die hadden wij inderdaad ook al gespot.. nadelen zijn dat hij geen membrane doek heeft, en geen holtkamper koelkastje. Beide willen we toch wel graag.

We zijn toch aan het kijken naar een iets hoger segment, 6000/7000 euro. Dan hebben we meer kans om al onze wensen af te vinken.
Gelogd

Wijgaankamperen

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #97 Gepost op: augustus 20, 2014, 11:55:09 pm »

Voor allen die gereageerd hebben, bedankt voor het meedenken en de waardevolle suggesties!

Wij hebben vandaag onze klapper op kunnen halen  :>
Het is uiteindelijk een spacer membrane expedition geworden uit 2007 met james cook kitchen en een hele rits (letterlijk en figuurlijk  :P) aan opties geworden.

We zijn er erg blij mee en hopen er jaren plezier van te hebben.
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #98 Gepost op: augustus 21, 2014, 12:02:42 am »


Voor allen die gereageerd hebben, bedankt voor het meedenken en de waardevolle suggesties!

Wij hebben vandaag onze klapper op kunnen halen  :>
Het is uiteindelijk een spacer membrane expedition geworden uit 2007 met james cook kitchen en een hele rits (letterlijk en figuurlijk  :P) aan opties geworden.

We zijn er erg blij mee en hopen er jaren plezier van te hebben.

Heb ik zien staan op mp volgens mij. Mooie kar. Wij hebben exact dezelfde gehad. Veel plezier met de Spacer en gefeliciteerd!
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #99 Gepost op: augustus 21, 2014, 07:01:02 pm »

Dikke proficiat! Je zal er zeker geen spijt van hebben.
Ik denk dat ik hem op MP gezien heb.
Gelogd

rvesan

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #100 Gepost op: augustus 21, 2014, 07:40:06 pm »

Mag ik hier nog een vraag aan toevoegen: wie kamperen hier met het airco membraan systeem, en wat vinden jullie daarvan de toegevoegde waarde? Gebruiken jullie het vaak? Is het echt veel koeler?
Vorig jaar een week rond de 38 graden gehad. Met het membrane airco systeem ging je op het heetst van de dag voor je plezier binnen zitten. Was gevoelsmatig zelfs koeler dan onder de boom. Dit jaar niet nodig gehad, maar bij vochtig weer komt de bovenste laag ook automatisch los van de onderste laag en dat voorkomt kondensvorming.
Gelogd

benner

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 60
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer
  • Spacerfan
Re: Welke holtkamper
« Reactie #101 Gepost op: augustus 21, 2014, 09:00:24 pm »

Gaaf hoor, gefeliciteerd!! Wij hebben sinds 1 jaar een Spacer(2005) en zijn er echt heel blij mee, makkelijk opzetten en inpakken, zeer geschikt om mee rond te trekken en top kwaliteit. Wij hebben geen membraam functie, maar wat je niet hebt kun je ook niet missen. Als wij ooit voor een andere klapper gaan zal het wel iets worden met mebraam functie, want de verhalen klinken erg goed.
Veel plezier met de Spacer!!!  Groet   Maarten
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Welke holtkamper
« Reactie #102 Gepost op: augustus 28, 2014, 09:50:35 am »

Ah, fijn dat het gelukt is!! Ik heb de Spacer ook zien staan (vind het ook nog steeds een mooie wagen!!, twijfel alleen of 'ie groot genoeg is voor met onze 3 kleine kids en we wachten nog altijd op een geldpot).
Veel klapplezier!!!
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal