Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6   Omlaag

Auteur Topic: Holtkamper cocoon XL of andere?  (gelezen 28863 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn:-)

  • Gast
Re: Holtkamper cocoon XL of andere?
« Reactie #75 Gepost op: augustus 25, 2014, 10:37:44 pm »

Hallo, graag wil ik aanhaken bij de post van Ellen (pag 4). Ook wij twijfelen tussen de Cocoon XL en de modulair met kidstent eraan. Ee n ander verschil (naast de opstaande rand) is de luifel: de XL heeft zo'n sunriseluifel die volgens mij iets meer beschutting kan bieden dan de luifel van de modulair, die iets meer omhoog staat en niet te verstellen is (dacht ik, klopt dat?) Mijn vraag is of de luifel van de modulair genoeg beschutting biedt bij regen, of wordt je keuken meteen zeiknat bij regen en wind.
Dank voor het meedenken!
groet, Martijn
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Holtkamper cocoon XL of andere?
« Reactie #76 Gepost op: augustus 25, 2014, 11:01:44 pm »


Hallo, graag wil ik aanhaken bij de post van Ellen (pag 4). Ook wij twijfelen tussen de Cocoon XL en de modulair met kidstent eraan. Ee n ander verschil (naast de opstaande rand) is de luifel: de XL heeft zo'n sunriseluifel die volgens mij iets meer beschutting kan bieden dan de luifel van de modulair, die iets meer omhoog staat en niet te verstellen is (dacht ik, klopt dat?) Mijn vraag is of de luifel van de modulair genoeg beschutting biedt bij regen, of wordt je keuken meteen zeiknat bij regen en wind.
Dank voor het meedenken!
groet, Martijn

Dat was voor ons inderdaad ook een reden om voor de xl te gaan. De luifel vinden we mooier en hij is op een paar manieren te gebruiken (punt omlaag zodat er minder zon/regen binnen kan komem).
Gelogd

Martijn:-)

  • Gast
Re: Holtkamper cocoon XL of andere?
« Reactie #77 Gepost op: augustus 25, 2014, 11:06:53 pm »

Dankjewel Edwin. En werkt dat goed in de praktijk?

O ja, klopt het dat de nieuwe XL's dezelfde opengewerkte wielkasten hebben als de modulair? Ik zag een paar plaatjes langskomen. De opengewerkte wielkasten vind ik namelijk mooier (ook weer smaak dingetje, verder vrij nutteloos denk ik).
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Holtkamper cocoon XL of andere?
« Reactie #78 Gepost op: augustus 25, 2014, 11:33:22 pm »

Dankjewel Edwin. En werkt dat goed in de praktijk?

O ja, klopt het dat de nieuwe XL's dezelfde opengewerkte wielkasten hebben als de modulair? Ik zag een paar plaatjes langskomen. De opengewerkte wielkasten vind ik namelijk mooier (ook weer smaak dingetje, verder vrij nutteloos denk ik).

Wij hebben hem alleen op de hoge stand gebruikt. 1 flinke bui gehad dus was niet nodig. Wat betreft wielkasten zie foto
« Laatst bewerkt op: augustus 25, 2014, 11:36:22 pm door EdwinMerks »
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Holtkamper cocoon XL of andere?
« Reactie #79 Gepost op: augustus 26, 2014, 05:49:30 am »

Dankjewel Edwin. En werkt dat goed in de praktijk?

O ja, klopt het dat de nieuwe XL's dezelfde opengewerkte wielkasten hebben als de modulair? Ik zag een paar plaatjes langskomen. De opengewerkte wielkasten vind ik namelijk mooier (ook weer smaak dingetje, verder vrij nutteloos denk ik).
Klopt, de nieuwe wielkasten. Was voor ons ook een positieve verrassing toen we de Cocoon in juni haalden.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal