Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omlaag

Auteur Topic: Voortent?  (gelezen 18687 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mieke

  • Gast
Re: Voortent?
« Reactie #60 Gepost op: oktober 21, 2014, 07:20:12 am »

De discussie is niet helemaal op een lijn denk ik. Er worden appels met peren vergeleken.
Wat de een, een voortent noemt is naar mijn mening de basis tent. Een voortent is naar mijn mening een extra aanbouw of een dicht gemaakte luifel.
Ik denk er ook zo over. Net daarom viel bij ons de Cocoon af en kwamen we dus bij de HK Spacer terecht. Daar heb ik alles al over gezegd dus ik start niet opnieuw.
Gelogd

sidi

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
  • Merk Vouwwagen: Camp-Let
Re: Voortent?
« Reactie #61 Gepost op: oktober 21, 2014, 04:08:26 pm »

De Camp-let heeft officieel een voortent, maar ik zie het toch als basistent (je trekt het geheel immers in één keer uit de wagen). Alleen het "topmodel" van Camp-let, de Premium kan worden uitgerust met een aanritsbare voortent en luifel. Je kunt er zelfs meerdere voortenten aanritsen, maar dan moet je wel héééél veel meuk meenemen en dan is het voordeel van deze snelle klapper compleet verdwenen...
« Laatst bewerkt op: oktober 21, 2014, 04:17:09 pm door sidi »
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Voortent?
« Reactie #62 Gepost op: oktober 21, 2014, 04:26:49 pm »

Oh nee, dat vind ik persoonlijk echt verschrikkelijk al die extra aanbouwstukken, dan is toch de hele verhouding van de vouwwagen weg??  :X

p.s.Ik vind dit wel echt een leuk topic, al dan niet soms  :off  Ik krijg steeds meer zin in een cocoon  :J (de oplossingen bij het ontbreken van een "voortent" (wat dat dan ook mag zijn) vind ik erg vindingrijk!).
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.863
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Voortent?
« Reactie #63 Gepost op: oktober 21, 2014, 06:14:16 pm »

2 voortenten, moet er niet aan denken.
KPH. Cocoon moet je klaar voor zijn. Zeker vanwege de prijs. Maar is het genot ook wel waard. Althans dat is onze ondervinding. En de vormgeving, we wilden toch iets anders dan zo'n wit ding.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Mieke

  • Gast
Re: Voortent?
« Reactie #64 Gepost op: oktober 21, 2014, 08:01:03 pm »

Die Camplet best wel grappig lijkt meer op een tunnel of een garage voor mijn Spacer in te zetten  :#
Heb je nog een extra aanhangwagen nodig om al die extra voortenten mee te nemen. Maaar... Toch ben ik er zeker van dat hier mensen wild van zijn en blij van worden. Zoveel mensen zoveel wensen, lang leven diversiteit!
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Voortent?
« Reactie #65 Gepost op: oktober 21, 2014, 09:02:22 pm »

2 voortenten, moet er niet aan denken.
KPH. Cocoon moet je klaar voor zijn. Zeker vanwege de prijs. Maar is het genot ook wel waard. Althans dat is onze ondervinding. En de vormgeving, we wilden toch iets anders dan zo'n wit ding.

Da's net zoiets als aan kinderen beginnen, wanneer ben je er klaar voor?? Geef me eens een hint?? (p.s. de kinderen heb ik dus al, maar de cocoon nog niet  :#).
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.680
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Voortent?
« Reactie #66 Gepost op: oktober 21, 2014, 09:39:47 pm »

En de vormgeving, we wilden toch iets anders dan zo'n wit ding.
Eh, die cocoon is toch bijna helemaal wit? :#
Gelogd

mars

  • Gast
Re: Voortent?
« Reactie #67 Gepost op: oktober 21, 2014, 09:44:01 pm »

. De oplossing van MARS is eigenlijk hetzelfde principe. Mooi bedacht Mars (zit de bovenkant misschien vast met Holdon clips?)

Die clips zijn 2 delig, om bijv. grondzeil tussen te klemmen en vast te zetten met een haring.
Heb ff gegoogled en ziet er idd uit als Holdon clips.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.863
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Voortent?
« Reactie #68 Gepost op: oktober 21, 2014, 09:52:43 pm »

Da's net zoiets als aan kinderen beginnen, wanneer ben je er klaar voor?? Geef me eens een hint?? (p.s. de kinderen heb ik dus al, maar de cocoon nog niet  :#).
Als je het kunt en wilt betalen. dat laatste heeft bij ons ook een jaar of 3 geduurd. En ineens was het zover. :)
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.863
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Voortent?
« Reactie #69 Gepost op: oktober 21, 2014, 09:57:59 pm »

Eh, die cocoon is toch bijna helemaal wit? :#
Ehhh, ik bedoelde eigenlijk de wagen als tie ingeklapt is. Eerst vond ik het maar niks zo'n Holtkamper. Maar gaandeweg steeds meer verliefd op geworden. Die wat ruige uitstraling. Momenteel heb ik hetzelfde met de BMW R1200GS. Vond het een aantal jaren geleden een lelijk ding. Maar de laatste maand ben ik druk aan het zoeken naar zo'n ding. Om zijn uitstraling, kracht. En omdat het een grote motor is waar ik eindelijk goed op kan zitten. Alleen die prijs.  :( Misschien de leeftijd.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

kph

  • Gast
Re: Voortent?
« Reactie #70 Gepost op: oktober 21, 2014, 10:36:26 pm »

Momenteel heb ik hetzelfde met de BMW R1200GS. Vond het een aantal jaren geleden een lelijk ding. Maar de laatste maand ben ik druk aan het zoeken naar zo'n ding. Om zijn uitstraling, kracht. En omdat het een grote motor is waar ik eindelijk goed op kan zitten. Alleen die prijs.  :( Misschien de leeftijd.

Ach, opeens ben je er zomaar aan toe, dus over een jaar of 3.......... :P
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re: Voortent?
« Reactie #71 Gepost op: oktober 21, 2014, 11:03:06 pm »

een cocoon met afsluitbare voorluifel.
bestaat echt, is hier op 't forum vaak voorbij gekomen. :J :J
krijg er geen genoeg van. ::)
we gebruiken het niet vaak, maar als het écht nodig is, is het snel dichtgemaakt :# :# :# :#
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.863
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Voortent?
« Reactie #72 Gepost op: oktober 22, 2014, 06:31:26 am »

Ach, opeens ben je er zomaar aan toe, dus over een jaar of 3.......... :P
Zo lang gaat het niet duren. Die 3 jaar heb ik al gehad. Nu ben ik er aan toe. :# In de aanloop heb ik anderhalf jaar geleden al m'n Deauville verkocht. Afgelopen voorjaar m'n Jawa Tramp. Vooral omdat ik wegens mijn zware werk geen fut meer had om te motorrijden. Sinds een week zicht op een andere baan waarvoor ik weer op de motor naar het werk kan en veel lichter en leuker werk. :) Is alleen nog niet allemaal rond.
« Laatst bewerkt op: oktober 22, 2014, 06:37:23 am door Yella »
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal