Camping(s) Stockholm

Gestart door Renz, juni 22, 2019, 09:27:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

Renz

Ben op zoek naar een camping in/bij Stockholm. Ik kom veel berichten tegen, dat sta-plaatsen voor caravans en campers dicht op elkaar zijn. Wat zijn hier de ervaringen?

WouterR

De camping die wij destijds hadden bij Stockholm was inderdaad zo ingericht. Er paste net een caravan op de plek, met de roadmaster die we nu hebben, zou dat neer komen op alleen de wagenbak open klappen.

OhPeeCee

Kamperen bij Stockholm is wat lastig. Als je verder weg gaat staan dan is er meer plek voor je. Naar Stockholm zelf deden we met openbaar vervoer, de auto is niet betalen in Stockholm.  Ik moet wel melden dat we met een tent stonden.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

sanderv

Dit zijn wij ook aan het uitzoeken. We lopen tegen hetzelfde probleem aan. Denk dat wij ten noorden van Stockholm iets gaan zoeken en de troon pakken.

Urgje

Citaat van: sanderv op juni 22, 2019, 12:29:29 PM
Denk dat wij ten noorden van Stockholm iets gaan zoeken en de troon pakken.

Ben benieuwd wat koning Gustaaf daar van vindt....

sanderv

:# Fantastische autocorrectie... De trein dus.

Krizz

Wij hebben op de Eriksö Camping
Eriksövägen 44, 185 37 Vaxholm, Zweden
+46 8 541 301 01
https://maps.app.goo.gl/mpbKjP3qDgwkduAJ7

gestaan. Van daar uit met de veerboot/waterbussen Stockholm bezocht.
Voor een stadcamping prima.
The KubbKing is dead... long live the New King

jamaly

Hoi,

Twee jaar geleden hebben we op Farstanas camping gestaan, in Sodertalje. http://www.farstanashf.se/
Je kan de auto vlak bij het station van sodertalje parkeren, en dan met de trein naar hartje Stockholm.

Mooie camping, toiletgebouw wat het dichtst bij de ingang van de camping is is vrij nieuw, het achterste toiletgebouw aan vervanging toe. Mooi gelegen aan een meer. Plekken zijn ruim, en niet afgebakend.

Doe er je voordeel mee.

Jamalyti

sanderv

Dank, daar hebben wij misschien ook wel wat aan.