Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Koelbox  (gelezen 14540 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Koelbox
« Reactie #30 Gepost op: december 04, 2016, 11:17:35 pm »

De outwel is in principe hetzelfde als wat je al hebt de mobicool t26. Water in je koelbox is ook iets wat je in alle koelboxen zult hebben. Belangrijkste hierbij is dat er geen luchtlekken in zitten. Als het deksel niet goed sluit zou je kunnen kijken of je hier wat aan kunt doen. Maar als dat goed is zou ik gewoon er en rooster onder in doen. Een tip van het forum is om hiervoor een verfrooster te gebruiken.
Gelogd

arnodoos

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 87
  • Merk Vouwwagen: jamet air
Re: Koelbox
« Reactie #31 Gepost op: december 05, 2016, 04:39:46 pm »

Google eens op minikoelkast! Scheelt de helft van de prijs en hebben soms zelfs een vriesvakje.
Gelogd

vic36shorty

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.637
  • we klappen tegenwoordig in een gerjak tago indian
Re: Koelbox
« Reactie #32 Gepost op: december 06, 2016, 07:50:20 am »

De outwel is in principe hetzelfde als wat je al hebt de mobicool t26. Water in je koelbox is ook iets wat je in alle koelboxen zult hebben. Belangrijkste hierbij is dat er geen luchtlekken in zitten. Als het deksel niet goed sluit zou je kunnen kijken of je hier wat aan kunt doen. Maar als dat goed is zou ik gewoon er en rooster onder in doen. Een tip van het forum is om hiervoor een verfrooster te gebruiken.
Niet alleen een verfrooster maar een gasten handdoekje onderin werkt ook
Gelogd

Fam Knijff

  • Gast
Re: Koelbox
« Reactie #33 Gepost op: december 06, 2016, 04:30:38 pm »

Google eens op minikoelkast! Scheelt de helft van de prijs en hebben soms zelfs een vriesvakje.

klopt zijn leuke dingen, maar die zijn ook wel groot. (nog groter als een mobicool). we hebben maar eentje nodig van ongeveer 26/30 liter..
Gelogd

jafu

  • Gast
Re: Koelbox
« Reactie #34 Gepost op: januari 20, 2017, 10:10:25 pm »

Wij vragen ons af of we met een gezin van 4 personen genoeg ruimte hebben aan een Mobicool B40 Hybrid?
Koel vermogen lijkt ons in orde voor een warme zomer in Nederland? Of zijn er mensen die hier andere ervaringen mee hebben.
Tips/advies is welkom!  :)
Gelogd

Sparky

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 103
  • Merk Vouwwagen: Trigano Alpha 2015
Re: Koelbox
« Reactie #35 Gepost op: januari 21, 2017, 07:05:54 am »

In de Mobicool B40 Hybride gaat best veel erin. Wel even kijken wat en hoe je het erin zet.
Maar voor vier personen gaat het net niet lukken. Koelen doet het prima, bij 32 graden kan de B40 nog goed vriezen. Mijn vrouw en ik zijn er zeer tevreden over.
Wij met ons tweeën nemen toch een tweede koelbox mee, om extra frisdrank en bier koud te hebben. Of we gebruiken de Mobicool B40 Hybride als vrieskast.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Leonard

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7
  • Merk Vouwwagen: Jamet Jametic
Re: Koelbox
« Reactie #36 Gepost op: maart 27, 2019, 04:47:02 pm »

Wij vragen ons af of we met een gezin van 4 personen genoeg ruimte hebben aan een Mobicool B40 Hybrid?
Koel vermogen lijkt ons in orde voor een warme zomer in Nederland? Of zijn er mensen die hier andere ervaringen mee hebben.
Tips/advies is welkom!  :)

Benieuw of jullie voor een alternatief zijn gegaan ivm 4 personen.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Koelbox
« Reactie #37 Gepost op: maart 31, 2019, 09:33:08 am »

Jafu is sinds 2017 niet meer online geweest.

Wij hadden met 4 personen een 40 liter koelbox, ideaal. In de keuken van de flyer zit er 1 van 30 liter, ik mis die 10 liter nog steeds
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal