Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: van tent naar vouwwagen.  (gelezen 2529 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maartje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 7
  • Merk Vouwwagen: heb ik nog niet
Re: van tent naar vouwwagen.
« Reactie #15 Gepost op: oktober 28, 2023, 04:27:16 pm »

Wagens met het 1-2-3 systeem zijn redelijk snel op te zetten. Maar zoals al heel vaak geschreven hier is het opzetten van de wagen maar een deel van de tijd. Wat vinden jullie daarnaast belangrijk? Als je allemaal kastjes oid gaat neerzetten kost je dat ook allemaal extra tijd.
En is die tijd zo’n straf? Het is immers vakantie. Maar het moet ook weer opgeruimd worden…..

Met de door jullie genoemde wagens heb ik geen ervaring. Wat betreft wagens met het 1-2-3 systeem heb ik wel ervaring. (Combi Camp Flexi) Je zou dan idd naar de eerder genoemde Jamet Jametic kunnen kijken, maar ook naar de Trigano Odyssee. Deze laatste bestaat er in vele bouwjaren en zijn ook goede wagens.

Het gaat er vooral over dat we ook wat door willen trekken en dan voor een dag op 3/4 op een camping willen staan en dan lijkt het ons erg vervelend om 1,5u bezig te zijn met opzetten.
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.347
Re: van tent naar vouwwagen.
« Reactie #16 Gepost op: oktober 28, 2023, 07:59:05 pm »

Het gaat er vooral over dat we ook wat door willen trekken en dan voor een dag op 3/4 op een camping willen staan en dan lijkt het ons erg vervelend om 1,5u bezig te zijn met opzetten.
Heb je die tago's die ik stuurde bekeken?   Nogmaals, voldoen echt 100% aan wat  je schrijft dat jullie zoeken
Gelogd
Adventure Awaits

Jon

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.573
Re: van tent naar vouwwagen.
« Reactie #17 Gepost op: oktober 29, 2023, 01:59:54 am »

Opzetten is ook kamperen :#
Gelogd
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets.

Maartje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 7
  • Merk Vouwwagen: heb ik nog niet
Re: van tent naar vouwwagen.
« Reactie #18 Gepost op: oktober 29, 2023, 09:00:25 am »

Heb je die tago's die ik stuurde bekeken?   Nogmaals, voldoen echt 100% aan wat  je schrijft dat jullie zoeken

Ja heb ik naar gekeken. Alleen kreeg ik geen melding dus er staat er nu nog maar 1 op. Deze staat wel erg ver weg voor ons om hem te gaan bekijken. Ik heb hem als zoekopdracht aan staan in de hoop dat er 1 dichterbij komt. Dank je voor de tip
Gelogd

Maartje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 7
  • Merk Vouwwagen: heb ik nog niet
Re: van tent naar vouwwagen.
« Reactie #19 Gepost op: oktober 29, 2023, 09:01:45 am »

Zoek je een 123 klapper met veel ruimte zou je ook nog kunnen kijken naar de Trigano Olympe. Dit is een wel een dubbelklapper maar met het 1-2-3 systeem. Al weet ik niet zeker of je er een kunt vinden onder de €3000.

Dit is wel een erg mooie maar maar 1 gevonden idd ruim boven budget maar wel erg mooi 🙈
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re: van tent naar vouwwagen.
« Reactie #20 Gepost op: januari 08, 2024, 08:22:10 pm »

hahaha,
je hebt niets aan deze info...
maar wij gaan weer terug naar tent-kamperen.
de vouwwagen wordt steeds minder gebruikt.
gaan meer naar natuurkampings en voor tentplaatsen zijn vaak de mooiste plekjes.

we waren eerst gestart met diverse de waardtenten, toen naar HK klapper, en nu weer terug naar de waard en atomatent.(nu zonder kids)
de klapper verkopen we (nog) niet.

succes met de overwegingen

Gelogd

Rijksen

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 560
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive
Re: van tent naar vouwwagen.
« Reactie #21 Gepost op: januari 09, 2024, 08:03:34 am »

deze is uit 2007 en 6 keer gebruikt geven de mensen die hem verkopen aan.

En juist dit maakt het beoordelen op leeftijd zo lastig. Deze wagen is dus 16 jaar oud maar eigenlijk pas 10 jaar als je er vanuit gaat dat je vouwwagen toch minimaal 1x per jaar uit de stalling haalt. Een jaar gebruik ziet er bij iedereen ook anders uit afgezien van hoe mensen verchillend omgaan met de wagen. Dit is voor een gebruikte wagen wel een mooi verhaal en zou in jullie situatie zeker een optie zijn om eens nader te bekijken.
« Laatst bewerkt op: januari 09, 2024, 02:30:04 pm door Rijksen »
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal