Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Noord-Holland: Petten : Camping Corfwater  (gelezen 3484 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bosi

  • Gast
NL: Noord-Holland: Petten : Camping Corfwater
« Gepost op: oktober 14, 2011, 12:07:35 pm »

Duin Camping Korfwater is een kleinere camping gelegen tegen het noord-hollandse plaatsje Petten en is gebouwd op het naar de natuur terug gebrachte voormalige bunkercomplex uit de atlantic wal. De camping is gelegen aan de voet van het laatste stukje van de Hondsbosche zeewering, direct aan de zee (50 meter) en met een fantatisch (bewaakt) strand op 10 minuten loop afstand.

De camping heeft 131 plaatsen welke geschikt zijn voor allerlei kampeermiddelen (echte tent en caravan velden maar ook gemengd met VW / tenten) , de plaatsen zijn terrasvormig of als  open velden met overal windbescherming. Voor de stoerdere kampeerders zijn er ook een aantal plaatsen "bovenop"de camping met een geweldig uitzicht maar wel vol op de (zee)wind

Een camping met beheerd door de eigenaar en zijn familie ondersteund door een 2-tal medewerkers, welke zeer vriendelijk en behulpzaam zijn.
Zeer moderne toilet/douche gebouwen, super schoon en zeer goed onderhouden, ruim voldoende in aantal zodat zelf in op "spits"tijden er geen wachtrijen zijn voor de douches. Speciaal voor (kleine) kinderen ingerichte douche en toilet ruimtes. Voldoende was machines en drogers en afwas mogelijkheden.

Ideaal voor gezinnen met kinderen van ca 1 tot ca 10 jaar, geen animatie team maar deze mis je ook niet (veel kinderen en voldoende speel gelegenheden)
Niet echt geschikt voor pubers
Voldoende te doen op fiets afstand, veel leuke dorpjes en plaatjes .
Supermarkt/restaurant in het dorp (ca 5 minuten met de fiets vanaf de camping)

http://www.corfwater.nl/

?Vriendelijkheid/vakkundigheid personeel:8
?Sanitair:9
?Schoonheid van de camping zelf:8
?Animatie team:nvt
?Voorzieningen:9
?Eet gelegenheden op de camping:nvt
« Laatst bewerkt op: augustus 18, 2012, 10:31:24 am door Klavertjes »
Gelogd

Swazus

  • Gast
Re: NL: Noord-Holland: Petten : Camping Corfwater
« Reactie #1 Gepost op: juli 21, 2015, 08:37:55 am »

Grappig hier zijn wij in mei van dit jaar ook nog geweest(toen nog in de sleurhut van mijn schoonouders)! Helaas was het toen niet zo geweldig weer. Inderdaad een prachtige camping onze oudste heeft het daar prima naar de zin gehad. Wij vonden het wel erg waaien daar, we stonden op een veld vlakbij de receptie, de eigenaar zei dat er ook wat beter beschutte plekken waren. We zijn vanaf daar naar o.a de goudvis geweest (speeltuin zowel binnen en als buiten) en de Holle Bolle Boom een mooi zwembad. Zou ondanks de camping er niet meer heen gaan in mei, moet echt wel wat warmer zijn vanwege de wind denk ik.

cijfers
?Vriendelijkheid/vakkundigheid personeel:8
?Sanitair:9
?Schoonheid van de camping zelf:7
?Animatie team:nvt
?Voorzieningen:7
?Eet gelegenheden op de camping:nvt
Gelogd

Mark2911

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 42
Re: NL: Noord-Holland: Petten : Camping Corfwater
« Reactie #2 Gepost op: november 20, 2016, 10:23:14 pm »

Wij zijn hier in mei 2016 geweest.
Camping stond nokje vol.
Het was keurig mooi schoon en een mooie ruime plek.
Vlak bij zee en bij het dorp.
Wat ik wel jammer vind is dat je moet betalen om je auto op de camping te parkeren en dat deze dan soms ook nog een eind bij je plek vandaan staat.
Personeel 9
Sanitair 9
Animatie nvt
Algemene indruk 8
Fijnecamping vond ik het.


Verstuurd vanaf mijn Lenovo TAB 2 A10-70F met Tapatalk

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal