Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: F: Haute Marne: Dommarien: Camping aire naturelle Municipal de La Pelletière  (gelezen 2313 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob Roos

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 9
  • Merk Vouwwagen: Zambezi Original
  • Zonder klapper, is er geen klap aan.

Camping aire naturelle Municipal de La Pelletière
Totaal aantal plaatsen: 10 Hoogte: 275 m
Adres: Route du Port
Plaats: 52190 - Dommarien Departement:Haute Marne

Perfecte stop in de omgeving van Langres

Wat een genot om weer eens op een onverpeste authentieke camping municipale de staan. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten, was voor ons een perfecte tussenstop op weg naar de Drome. Afstand Lelystad-Dommarien ongeveer 730 km.

Plus De rust van een authentiek Frans dorpje, de schoonheid van de sluisjes en het kanaal.
Min Zorg er voor dat je voldoende foerage hebt, want er is weinig tot niets vlak in de buurt te koop.
« Laatst bewerkt op: december 13, 2015, 12:58:27 pm door KenJo »
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: F: Haute Marne: Dommarien: Camping aire naturelle Municipal de La Pelletière
« Reactie #1 Gepost op: december 13, 2015, 01:01:29 pm »

Ook voor deze recensie bedankt! Ook hier heb ik voor de vindbaarheid van de camping wel de titel moeten aanpassen en ik heb hem onder recensies geplaatst ipv de topic "reizen".

Uiteraard heb ik ook deze camping op de google maps kaart gezet: campingrecensies kaart
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal