Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: F: Drôme: Montclar sur Gervanne: Camping aire naturelle la Truit  (gelezen 2205 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob Roos

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 9
  • Merk Vouwwagen: Zambezi Original
  • Zonder klapper, is er geen klap aan.
F: Drôme: Montclar sur Gervanne: Camping aire naturelle la Truit
« Gepost op: december 13, 2015, 11:23:25 am »

Camping aire naturelle La Truit
Totaal aantal plaatsen: 25 Hoogte: 276 m
Plaats: 26400 - Montclar sur Gervanne Departement:Drôme

Ze bestaan nog, de echte aire naturelle:

Een echte air naturelle, wat een prachtcamping. De eigenaar, Thierry Fraud, is steeds in de weer om alles netjes te houden. Dit jaar alleen maar brood (op bestelling), omdat de natuur zo laat is en zijn zelf gekweekte groenten nog niet tot volle wasdom was gekomen. Echt een plek voor rustzoekers met een omgeving waar meer dan genoeg te doen is. Zijn open air douche (daar zit geen dak op) is een wereld uitvinding. Nog even douchen voor het slapen gaan terwijl je naar de sterren kijkt. Ik wens Thierry nog vele jaren in goede gezondheid toe en dat hij zijn camping nog maar jaren mag runnen. (hij is al 81 jaar).  W:
« Laatst bewerkt op: december 13, 2015, 12:45:42 pm door KenJo »
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: F: Drôme: Montclar sur Gervanne: Camping aire naturelle la Truit
« Reactie #1 Gepost op: december 13, 2015, 12:50:37 pm »

Dank je wel voor de recensie! Ik heb voor de vindbaarheid van de camping wel de titel moeten aanpassen. Mensen zoeken namelijk vaak op streek/ gebied en daarom vermelden we die in de titel.

Normaal gesproken vraag ik om een cijfer-beoordeling, maar eigenlijk hoort dat niet bij een aire naturelle vind ik. Als je wilt dan kan je die natuurlijk wel geven

Uiteraard heb ik de camping op de google maps kaart gezet: google maps campingrecensie kaart
« Laatst bewerkt op: december 13, 2015, 12:53:30 pm door KenJo »
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal