Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Hoe doen jullie dat onderweg?  (gelezen 11081 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

akiwalker

  • Gast
Hoe doen jullie dat onderweg?
« Gepost op: januari 11, 2017, 01:05:41 pm »

Hoi, heb een vraagje.
Als jullie op reis zijn en willen overnachten in een hotel onderweg. Hoe doen jl dit dan? Wij zijn bang voor de wagen snachts op een hotelparking te laten staan. Mss iemand tips voor overnachting onderweg naar Italie Venetie mss iets met een bewaakte parking ofzo? Of gewoon op een camping?
Grts

Verstuurd vanaf mijn Cynus_F9_4G met Tapatalk

Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Hoe doen jullie dat onderweg?
« Reactie #1 Gepost op: januari 11, 2017, 01:24:04 pm »

Dit is een veel besproken onderwerp op dit forum, met even zo veel verschillende meningen... Dus wees voorbereid  :J

Daar komt de eerste: Wij hebben niet voor niets een snelklapper dus onderweg overnachten in hotels is uit den boze!Van te voren weten waar (ongeveer) overnachtingscampings zijn en binnen een paar minuten staat onze slaapkamer klaar.
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Hoe doen jullie dat onderweg?
« Reactie #2 Gepost op: januari 11, 2017, 01:28:10 pm »

Dit is een veel besproken onderwerp op dit forum, met even zo veel verschillende meningen... Dus wees voorbereid  :J

Daar komt de eerste: Wij hebben niet voor niets een snelklapper dus onderweg overnachten in hotels is uit den boze!Van te voren weten waar (ongeveer) overnachtingscampings zijn en binnen een paar minuten staat onze slaapkamer klaar.

+1
Gelogd
Jevipro

Jootje1710

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.350
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Game Drive 2018
  • Je bent gek op klappen of niet!!
Re: Hoe doen jullie dat onderweg?
« Reactie #3 Gepost op: januari 11, 2017, 02:06:37 pm »

Dit is een veel besproken onderwerp op dit forum, met even zo veel verschillende meningen... Dus wees voorbereid  :J

Daar komt de eerste: Wij hebben niet voor niets een snelklapper dus onderweg overnachten in hotels is uit den boze!Van te voren weten waar (ongeveer) overnachtingscampings zijn en binnen een paar minuten staat onze slaapkamer klaar.

Bij ons staat de vw niet zó snel klaar, maar wij overnachten ook gewoon op een camping  WW
Gelogd
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Jerome

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 812
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Hoe doen jullie dat onderweg?
« Reactie #4 Gepost op: januari 11, 2017, 02:10:56 pm »

Dit is een veel besproken onderwerp op dit forum, met even zo veel verschillende meningen... Dus wees voorbereid  :J

Daar komt de eerste: Wij hebben niet voor niets een snelklapper dus onderweg overnachten in hotels is uit den boze!Van te voren weten waar (ongeveer) overnachtingscampings zijn en binnen een paar minuten staat onze slaapkamer klaar.

+2
Gelogd

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 865
  • Merk Vouwwagen: vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Re: Hoe doen jullie dat onderweg?
« Reactie #5 Gepost op: januari 11, 2017, 02:16:09 pm »

Citaat
Dit is een veel besproken onderwerp op dit forum, met even zo veel verschillende meningen... Dus wees voorbereid  :J

Daar komt de eerste: Wij hebben niet voor niets een snelklapper dus onderweg overnachten in hotels is uit den boze!Van te voren weten waar (ongeveer) overnachtingscampings zijn en binnen een paar minuten staat onze slaapkamer klaar.

+3
Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

Spokey

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 68
  • Merk Vouwwagen: Baco 4000
Re: Hoe doen jullie dat onderweg?
« Reactie #6 Gepost op: januari 11, 2017, 02:35:40 pm »

Wij overnachten onderweg in een hotel (tent+bagagewagen) vorig jaar stonden er 2 vouwwagens en zelfs een caravan op de parkeerplaats. Wij gaan ook richting Venetië.
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.379
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Hoe doen jullie dat onderweg?
« Reactie #7 Gepost op: januari 11, 2017, 03:11:30 pm »

Wij overnachten eveneens op een camping. Zetten echter wel enkel het slaapgedeelte op. Ook niet echt een snelklapper maar met enkel het slaapgedeelte is dat zeker geen onoverkomelijke zaak!
Gelogd

akiwalker

  • Gast
Re: Hoe doen jullie dat onderweg?
« Reactie #8 Gepost op: januari 11, 2017, 03:54:48 pm »

Wij overnachten onderweg in een hotel (tent+bagagewagen) vorig jaar stonden er 2 vouwwagens en zelfs een caravan op de parkeerplaats. Wij gaan ook richting Venetië.
Hoi

Is dat dan een bewaakte parking? En mag ik vragen waar en welk hotel?

Grts

Verstuurd vanaf mijn Cynus_F9_4G met Tapatalk

Gelogd

imperia

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 35
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Imperia
Re: Hoe doen jullie dat onderweg?
« Reactie #9 Gepost op: januari 11, 2017, 05:18:40 pm »

Wij overnachten eveneens op een camping. Zetten echter wel enkel het slaapgedeelte op.

Gelogd
Ik vouw mijn wagen hier, ik vouw mijn wagen daar.
Ach, was het maar zomer 🌞 het hele jaar.

jackodb

  • Gast
Re: Hoe doen jullie dat onderweg?
« Reactie #10 Gepost op: januari 11, 2017, 05:52:48 pm »

Met een 'rustig-aan'-klapper nemen we meestal wel een hotel als tussenstop.

In elk geval een disselslot. En als de parking het toelaat, parkeren we de auto dusdanig dat het meenemen van de klapper erg lastig wordt.
Gelogd

Spokey

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 68
  • Merk Vouwwagen: Baco 4000
Re: Hoe doen jullie dat onderweg?
« Reactie #11 Gepost op: januari 11, 2017, 06:34:39 pm »

Hoi

Is dat dan een bewaakte parking? En mag ik vragen waar en welk hotel?

Grts

Verstuurd vanaf mijn Cynus_F9_4G met Tapatalk

Nee geen bewaakte parkeerplaats. Het is Hotel Zur Post in Rohrdorf.
Er zijn wel meerdere hotels in Duitsland die zo heten.
« Laatst bewerkt op: januari 11, 2017, 06:37:05 pm door Spokey »
Gelogd

Juttertje

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 380
  • Merk Vouwwagen: Camplet Savanne
Re: Hoe doen jullie dat onderweg?
« Reactie #12 Gepost op: januari 11, 2017, 06:40:15 pm »

Ligt aan het weer en of het heen of terug is. Verschillende keren in hotel, nu ook gepland op terugweg. Ik kijk wel even naar de parkeergelegenheden. We hebben een disselslot en wielklem. Tot nu toe goed gegaan. 
1x is geprobeerd de vouwwagen te stelen. Dit was bij tankstation net over de grens. Gelukkig zat disselslot erop! Wijze les, laten auto niet meer onbemand staan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Hoe doen jullie dat onderweg?
« Reactie #13 Gepost op: januari 11, 2017, 06:43:03 pm »

Ehh wij hebben geen vaststaand doel, we gaan rijden en zien wel waar we uitkomen. Dus is het niet een overnachting op weg naar....

Maar gewoon lekker kamperen! Soms 1 nacht meestal 2 of 3 en dan vaak nog wel een camping iets langer als dat mogeijk is.
De voortenf blijft thuis alleen de luxe luifel gaat mee!
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

kph

  • Gast
Re: Hoe doen jullie dat onderweg?
« Reactie #14 Gepost op: januari 11, 2017, 08:08:26 pm »

Wij slapen ook in hotels voor een tussen overnachting. We hebben zoveel zooi op de vouwwagen (kastjes, tafel, stoelen, fietsen etc) en wij hebben gewoon geen zin om dat allemaal te "ontpakken" voor 1 nacht.

Wij hebben nog nooit problemen gehad op parkeerplaatsen. We pakken gewoon goedkope hotels of soms een duurdere. We kijken gewoon waar parkeerplaatsen aanwezig zijn. We gebruiken dan wel een wielklem en disselslot. We hebben een dissel al die op slot zit en een dakkoffer die op slot zit. Tja, nog nooit problemen gehad tot nu toe....
« Laatst bewerkt op: januari 11, 2017, 08:10:02 pm door kph »
Gelogd
Pagina's: 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal