Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Terugrijden vanuit Milaan  (gelezen 6872 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

eriktiel

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 201
  • Merk Vouwwagen: jamet
  • Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vw
Re: Terugrijden vanuit Milaan
« Reactie #15 Gepost op: oktober 08, 2017, 10:21:13 pm »

niks boeken! ik rij altijd tot 17-18 uur. Even wat eten en via booking . com kijken wat er op een uur rijden nog vrij is. Boeken, verder eten en rijden weer.. Uur later stap je een hotel binnen. Als je van te voren boekt ga je tegen de tijd rijden. Je zal en moet dat hotel halen. En als je niet weet waar je stopt rij je in alle rust en zie je wel.
Gelogd
Jamet Louisiana. Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vouwwagen!

astridG

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 244
  • Merk Vouwwagen: trigano alpha 2011, ex-odyssee, ex-spacer
Re: Terugrijden vanuit Milaan
« Reactie #16 Gepost op: oktober 09, 2017, 10:49:36 am »

in reactie op eriktiel:
afgelopen zomer hebben wij zoiets gedaan, vanwege de stromende regen en slechte voorspellingen boekten we toen we onderweg waren, via Booking.com een kamer in een Chambre d' hôte, aangegeven dat we tussen 8 en 9 uur 's avonds zouden aankomen. Rond half negen daar, was er niemand. Hond blafte wel maar er werd niet open gedaan. Gebeld met doorgekregen telefoonnummer, kregen we de voicemail. Gasten hadden nog een ander telefoonnummer, geen gehoor. Als we met de klantenservice van Booking.com wilde bellen ging dat 80 CT per minuut kosten, dat hebben we maar even niet gedaan. Ondertussen googelen naar een ander hotel, deze zaten inmiddels allemaal vol of waren schrikbarend duur. Uiteindelijk hebben we rond half 10 een camping gevonden waar we nog terecht konden, gelukkig was het inmiddels droog. 
Volgende ochtend werden we gebeld door het hotel en later door Booking en is het geld weer teruggestort.
Maar ik zou dit dus niet mee willen maken als ik in mijn eentje onderweg was. Het valt in het hoogseizoen echt niet altijd mee om aan het begin van de avond nog een hotel te vinden.
Gelogd

eriktiel

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 201
  • Merk Vouwwagen: jamet
  • Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vw
Re: Terugrijden vanuit Milaan
« Reactie #17 Gepost op: oktober 09, 2017, 10:16:45 pm »

ok, dat heb ik nog nooit meegemaakt gelukkig. Ik doe het al 7 jaar zo.
Gelogd
Jamet Louisiana. Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vouwwagen!
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal