Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: luifel aan jamet vouwwagen  (gelezen 2972 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stroop

  • Gast
luifel aan jamet vouwwagen
« Gepost op: juli 03, 2014, 03:05:43 pm »

Hallo,

Wij hebben een Jamet vouwwagen van het type Louisiana. Hierbij zit een standaard luifel met 1 zijwand.
Deze luifel vinden we aan de krappe kant. We kunnen van Jamet geen grotere gevonden krijgen
Weet iemand of het mogelijk is om een andere "bestaande" luifel aan de voortent te koppelen? en zo ja wat voor iets en waar zou je die kunnen kopen.

Groet Annemarie
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.371
Re: luifel aan jamet vouwwagen
« Reactie #1 Gepost op: juli 03, 2014, 03:43:37 pm »

Is een Tarp erbij misschien een optie?
Gelogd
Adventure Awaits

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.668
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: luifel aan jamet vouwwagen
« Reactie #2 Gepost op: juli 03, 2014, 04:23:15 pm »

Een standaard (op maat te maken) luifel wordt nauwelijks groter. Maar dat concept kan je ook laten maken, zo spannend is een luifel niet.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

stroop

  • Gast
Re: luifel aan jamet vouwwagen
« Reactie #3 Gepost op: juli 03, 2014, 04:37:32 pm »

ik bedoel niet zozeer groter maar dieper en dan de mogelijkheid om de 2 zijkanten dicht te maken.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.668
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: luifel aan jamet vouwwagen
« Reactie #4 Gepost op: juli 03, 2014, 04:42:14 pm »

Een standaard zijwand is los te koop. Hadden wij destijds ook bij onze Louisiana. Die hadden we op maat gemaakt, waardoor het geheel er tamelijk netjes uitzag.

De diepte bij luifels lijkt min of meer standaard te zijn... Een standaard luifel of een Jamet luifel bijt elkaar nauwelijks qua diepte.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk: kampeermiddel : Jamet louisiana 2013
Re: luifel aan jamet vouwwagen
« Reactie #5 Gepost op: juli 03, 2014, 06:16:13 pm »

ik bedoel niet zozeer groter maar dieper en dan de mogelijkheid om de 2 zijkanten dicht te maken.
Oke als ik je vraag goed begrijp je wilt aan de bestaande luifel (+/- van 2 mtr) verlengen met nog een luifel. Tja in theorie moet dat kunnen maar ik weet niet of de ritssluitingen dit aan kunnen. En er zal denk ook een midden stok vanwege het gewicht geplaatst moeten worden. Volgens mij zit je dan algauw aan de stokken van de voortent, uiteraard zonder uitbouw. Ik vraag mij af of dan een losse tarp zoals eerder genoemd is, toch niet handiger is.
« Laatst bewerkt op: juli 03, 2014, 06:43:51 pm door Paulvh »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal