Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: laagste temperatuur  (gelezen 17676 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mars

  • Gast
Re: laagste temperatuur
« Reactie #30 Gepost op: april 10, 2014, 11:15:05 pm »

Wij hebben vloerverwarming in bed, elektrische dekens.
Op tijd aanzetten, om de klammigheid uit bed te houden. Juist in het voorjaar.
Kou is minder erg, maar klam.....das niks. :(
Gelogd

PetraL

  • Gast
Re: laagste temperatuur
« Reactie #31 Gepost op: april 10, 2014, 11:21:50 pm »

Gelogd

muis

  • Gast
Re: laagste temperatuur
« Reactie #32 Gepost op: april 11, 2014, 12:03:32 am »

Warme voeten zijn voor Ineke ook heel belangrijk,alleen zijn dat helaas wel MIJN warme voeten   ..........   bbbbrrrrrrr  ...  die kouwe voeten .......
:H :H Dat helpt ook :# Edward heeft tegenwoordig een elektrische deken maar dat is mij echt te warm, blll
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: laagste temperatuur
« Reactie #33 Gepost op: april 11, 2014, 10:21:06 am »

Twee jaar geleden, het was al mei, in de ochtend was alles wit bevroren, gelukkig kwam de zon en warmde alles op...maar brrr...wat was het koud die nacht...vervelende eigenschap bij mij, ik moet dan om de haverklap plassen..... :o
Het water was ook bevroren in de jerrycan.
Gelogd

papajur

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 431
  • Cabaon Malawi 2.0
Re: laagste temperatuur
« Reactie #34 Gepost op: april 11, 2014, 09:08:48 pm »

Wat zijn we met zijn allen bikkels :O

Wij hebben ook wel eens op een berijpt veld gestaan.
Goede slaapzak is het halve werk.
Wijntje/biertje de andere helft.
Gelogd
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Jerome

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 812
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: laagste temperatuur
« Reactie #35 Gepost op: april 11, 2014, 09:33:01 pm »

S'nachts mag het koud zijn, zo rond het vriespunt. Maar overdag is een graad of 10 toch wel het minimum. Liever een graad of 15, dan is het goed te hebben.
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: laagste temperatuur
« Reactie #36 Gepost op: mei 03, 2014, 09:02:14 pm »

Na afgelopen week is het weer bevestigd: wij zijn en blijven mooiweerkampeerdersO0 Geen regen en kou meer voor ons. Wel onze Malawi uitbreid kunnen testen.:P Voor de kinderen maakt het niks uit, maar ik zit toch liever zonder winterjas en buiten de tent mijn boekje te lezen. 8)
Gelogd

PetraL

  • Gast
Re: laagste temperatuur
« Reactie #37 Gepost op: mei 03, 2014, 10:36:43 pm »

Na afgelopen week is het weer bevestigd: wij zijn en blijven mooiweerkampeerdersO0 Geen regen en kou meer voor ons. Wel onze Malawi uitbreid kunnen testen.:P Voor de kinderen maakt het niks uit, maar ik zit toch liever zonder winterjas en buiten de tent mijn boekje te lezen. 8)

Me too!
Gelogd

jelijn

  • Gast
Re: laagste temperatuur
« Reactie #38 Gepost op: mei 05, 2014, 10:18:14 pm »

Wij hebben (op dit jaar na) altijd voorseizoenen gestaan. Eerst pas vanaf half/eind april maar later vanaf 28 mrt/ 1 april. Tja en dan wil het 's nachts nog wel eens vriezen ;-) Warme slaapzak en/of dekbed, fleecedekentje om op te liggen, thermisch ondergoed en een kruikje bij de kinderen. Ze klagen eigenlijk nooit over de kou. Enige dat echt koud wordt is het puntje van mijn neus :H.
Temperaturen overdag.......alles van sneeuwbuien (met kacheltje en fleecevest goed te doen) tot hittegolven (met bikini ook goed te doen) :P
Gelogd

PetraL

  • Gast
Re: laagste temperatuur
« Reactie #39 Gepost op: mei 05, 2014, 10:20:36 pm »

 :H
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: laagste temperatuur
« Reactie #40 Gepost op: mei 05, 2014, 11:59:47 pm »

In de Ardennen afgelopen donderdag een koude dag gehad. Was miezerig en veel wind. Was rond de 11 graden overdag en in de nacht toch wel rond het vriespunt denk ik. Maar kacheltje aan en kruik in bed deed wonderen. Ik heb niet eens mijn elektrische deken gebruikt(meer uit luiheid).
Gelogd

peremaki

  • Gast
Re: laagste temperatuur
« Reactie #41 Gepost op: mei 07, 2014, 09:14:06 pm »

In de meivakantie was het 's nachts 2 keer onder de 0 graden. Met koude voeten en neus wil het slapen niet echt lukken! Was afzien, zeker als je voor het eerst kampeert! De volgende avond voor het slapen een lekker glas  W: (of 2 of 3) en ik sliep als een  :O
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal