Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omlaag

Auteur Topic: Wat is voor jullie de maximale prijs voor een staanplaats?  (gelezen 47877 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

xray

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 637
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL 2016
Re: Wat is voor jullie de maximale prijs voor een staanplaats?
« Reactie #30 Gepost op: juni 01, 2017, 10:16:56 am »

Dat hebben we niet echt maar we kijken er wel naar.... Maar afgelopen hemelvaart last minute besloten om weg te gaan en een camping in de buurt te zoeken. Camping de Paal is leuk hadden we gehoord maar die vroegen voor ons 300+ (60 per nacht) voor de hemelvaart vonden we iets teveel van het goede  :#
Zijn met 4 kind van 2 en 6 dus zoeken we meestal een camping met wat te doen zoals zwembad binnen of buiten, klein animatie team en wat speeltuinen op camping. Tot nu toe zijn we meestal voor 30 euro per nacht klaar. Afgelopen vakanties Week mei en hemelvaart weekend kwamen we uit op 30 per nacht. En ook de zomer vakantie komen we daar op uit, blijven wel in NL deze zomer dus hopen op mooi weer maar ook daarom binnenzwembad en speeldingen binnen.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.620
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Wat is voor jullie de maximale prijs voor een staanplaats?
« Reactie #31 Gepost op: juni 01, 2017, 10:49:26 am »

De prijs speelt niet echt mee. Wel willen we 'waar voor ons geld'. We hebben weleens gestaan op een camping waar we betaalden, voor ons gevoel, voor de camping die het over een paar jaar is. Dat voelt niet goed.

We zoeken leuke plekken, en gaan er dan heen. We mijden grote campings en ingeblikt vermaak, omdat we het niet leuk vinden. Dat drukt ook wel vaak de kosten.

Met hemelvaart op een camping gestaan voor 20 eur/nacht, voor de vakantie hebben we geboekt voor een euro of 30 geloof ik.

Ach, wij sussen de boekhouder in ons in slaap door de kosten af te zetten tegen die van een villa-met-zwembad in het hoogseizoen. Dan lijkt het of je altijd voor een prikkie op vakantie gaat ::)
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Wat is voor jullie de maximale prijs voor een staanplaats?
« Reactie #32 Gepost op: juni 01, 2017, 12:45:31 pm »

Voor ons is het eigenlijk dat als de kids mee gaan ik 40 euro wel mooi vind en bij hele hoge uitzondering 50 maar als jan en in samen gaan vinden wij 25 euro per nacht al veel.
Gelogd
Jevipro

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: Wat is voor jullie de maximale prijs voor een staanplaats?
« Reactie #33 Gepost op: juni 01, 2017, 12:54:51 pm »

Voor 2 weken hoogseizoen, 2 volwassenen en 2 kleine kinderen proberen we niet boven de € 700,- te komen. Afgelopen Hemelvaart 4 nachten €200,- was ook niet duur. We zoeken vaak een middelgrote camping uit met redelijk veel voorzieningen als b.v. een binnenzwembad/animatieteam.
Gelogd

Enidan76

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 163
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1998
Re: Wat is voor jullie de maximale prijs voor een staanplaats?
« Reactie #34 Gepost op: juni 01, 2017, 09:07:54 pm »

Ik vind max €40,= per nacht genoeg voor de zomervakantie.
De hemelvaart probeer ik altijd wat goedkoper. Afgelopen hemelvaart voor €95,= gestaan op een vekabo camping. Met een pony die verzorgt mocht worden, een zwemvijver met een bootje en een heleboel skelters hebben zij zich nog prima vermaakt. Het weer zat natuurlijk ook mee. Een mega animatieprogramma hoeft niet voor ze. Ze zijn 9 en 10 en zoeken vooral vriendjes.
Gelogd

ronijho

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 220
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte S (2018)
  • Robert is de naam..
Re: Wat is voor jullie de maximale prijs voor een staanplaats?
« Reactie #35 Gepost op: juni 02, 2017, 07:24:10 am »

Hier een gezelschap van 5, met nog kleine kids (8,4,4).

Voor ons zijn de omvang (max 150 plekken, liefst minder), het sanitair (schoon en netjes), een zwembad en een kleine kaart op de camping (patat, pizza) zo'n beetje de uitgangspunten. Ieder jaar op een ander plekje tot nu toe. Dan kijken we minder/niet naar de prijs.

Tot nu toe komen we tussen de € 40 en € 65 per nacht uit, en valt het ons ook op (net zoals Erlin) dat de vuistregel 1/3 (kampeerplek/mobilhome) heel erg vaak precies klopt! Geeft toch een lekker gevoel dat de klapper snel is terugverdiend :-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zo gaan wij in principe ook op vakantie. Al zijn onze ogen tijdens het klapweekend wel geopend. Dat was een hele mmoie camping voor een koopje. We hebben ons prima vermaakt en zullen vaker naar dit soort campings kijken. Het is een cliché, maar als de kids zich vermaken is all 60 procent van je vakantie geslaagd. Leuke buurtjes en mooi weer en het is top!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Gelogd
Carpe Diem

par

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 474
  • Merk Vouwwagen: Bürstner Premio 450 TS (o wacht dat is een caravan...)
Re: Wat is voor jullie de maximale prijs voor een staanplaats?
« Reactie #36 Gepost op: juni 02, 2017, 09:12:53 am »

We letten niet echt op de prijs. Wel kijken we of wij de prijs redelijk vinden ten opzichte van wat de camping te bieden heeft en wat wij op dat moment willen. Zo hebben we in Italie voor €70,- per nacht gestaan en staan we nu in Denemarken voor €20,-.
Gelogd

weep

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 397
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1999
Re: Wat is voor jullie de maximale prijs voor een staanplaats?
« Reactie #37 Gepost op: juni 02, 2017, 03:28:09 pm »

Boven de 80 wordt het wel erg duur. Maar een mooie camping naar onze zin is ons echt wel een paar honderd euro extra waard. Ik boek de laatste tijd altijd twee staanplaatsen, een voor mijn oudste twee kinderen (met een grotere tent) en een voor ons beiden en de jongste. Wij zoeken dus campings waarbij de prijs vooral bepaald wordt door het aantal personen. Daardoor valt veel af, met name de hele grote campings met superdeluxe zwemparadijzen en eigen sanitair. Maar dat zoeken we sowieso niet, we zitten net een categorie daaronder: tot zo'n 300 plekken, wel veel voorzieningen, geen onderdeel van een of andere grote keten maar familiebedrijf met goede recenties.
Gelogd

Rob Moerkerken

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 314
Re: Wat is voor jullie de maximale prijs voor een staanplaats?
« Reactie #38 Gepost op: juni 02, 2017, 03:46:43 pm »

Deze zomer: € 20,50 voor twee personen en electra en hond, gedurende drie weken! ::)
Gelogd

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
Re: Wat is voor jullie de maximale prijs voor een staanplaats?
« Reactie #39 Gepost op: juni 02, 2017, 04:34:24 pm »

niet meer dan 65 euro p nacht want dan vind ik het niet waard.. Meestal staan we drie weken en dan tussen de 600 en 800 euro kwijt.. Maar net wat Ronijho zegt ben ik ook afgelopen weekend van mij stoel gevallen van verbazing.. zo mooie camping met mooie ligging voor een habbekrats...
wij zoeken altijd kleine camping a middelgroot... die megacampings zijn wij geen types voor
Gelogd

Kees vd Heijden

  • Gast
Re: Wat is voor jullie de maximale prijs voor een staanplaats?
« Reactie #40 Gepost op: juni 02, 2017, 05:43:07 pm »

.
« Laatst bewerkt op: juni 04, 2017, 12:15:31 pm door Kees vd Heijden »
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: Wat is voor jullie de maximale prijs voor een staanplaats?
« Reactie #41 Gepost op: juni 03, 2017, 12:02:52 am »

Pardon? Een vakantiepark vergelijken met een concentratiekamp?
Gelogd

xray

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 637
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL 2016
Re: Wat is voor jullie de maximale prijs voor een staanplaats?
« Reactie #42 Gepost op: juni 03, 2017, 01:37:28 pm »

Inderdaad een rare vergelijking.....


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gelogd

katjakley

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 119
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte S
Re: Wat is voor jullie de maximale prijs voor een staanplaats?
« Reactie #43 Gepost op: juni 03, 2017, 03:01:51 pm »

Ik ga er vannuit dat Kees wat anders bedoeld dan ie zegt idd...

Onze max hangt sterk af van het land, maar we proberen naar gemiddelde campings te gaan met onze kids 8 en 6. In Spanje zaten we vond ik aan de hoge kant 45 euro maar dat was voor Spanje erg goedkoop. In Nederland proberen we rond de 35 euro te zitten omdat we toch altijd wel iets voor de kids willen aan indoor (speeltuin of zwembad) omdat we vaak in het voorseizoen gaan (mei vakantie). Voor deze prijs is er echter niet veel te krijgen in NL. Als het in mei lekker is volstaat ook kleine camping ook maar we gaan vaak een maand (de weekeinden) en dan weet je dat niet altijd. In de zomer gaan we naar Griekenland, ik heb gezien dat de campings daar rond de 30 liggen. 


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gelogd

Kees vd Heijden

  • Gast
Re: Wat is voor jullie de maximale prijs voor een staanplaats?
« Reactie #44 Gepost op: juni 03, 2017, 11:51:38 pm »

.
« Laatst bewerkt op: juni 04, 2017, 12:15:52 pm door Kees vd Heijden »
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal