Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »   Omlaag

Auteur Topic: welke hobby's hebben jullie?  (gelezen 95123 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 421
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: welke hobby's hebben jullie?
« Reactie #135 Gepost op: maart 24, 2015, 09:25:12 am »

Niet dat ik ook maar iets verzamel, maar waarom zou dat minder waard zijn dan doedelzak spelen? ::)
Iedere hobby is voor zijn beoefenaar toch waardevol?
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: welke hobby's hebben jullie?
« Reactie #136 Gepost op: maart 24, 2015, 04:39:23 pm »

Niet dat ik ook maar iets verzamel, maar waarom zou dat minder waard zijn dan doedelzak spelen? ::)
Iedere hobby is voor zijn beoefenaar toch waardevol?
Vind ik ook hoor. Hoe je het ook wendt of keert. mensen worden - als het goed is- een beetje gelukkiger van hun hobby. En dat is het belangrijkste. Maar toegegeven, voor de rest van de wereld is een suikerzakjes- of sigarenbandjesverzameling toch net ff iets minder interessant dan het levend houden van de klanken van een muziekinstrument waar een hele cultuur achter zit.  :)
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: welke hobby's hebben jullie?
« Reactie #137 Gepost op: maart 24, 2015, 06:20:52 pm »

Niet dat ik ook maar iets verzamel, maar waarom zou dat minder waard zijn dan doedelzak spelen? ::)
Iedere hobby is voor zijn beoefenaar toch waardevol?
Eeeuhm omdat de 48th Highlanders of Holland ceremonieel bezig zijn, ik zou niet weten hoe je dat moet doen met munten, lego, suikerzakjes of wat dan ook. In het kader van de ceremonie is zo'n hobby in mij  ogen dus waardevol. Had je het filmpje niet gekeken?  :#
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 421
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: welke hobby's hebben jullie?
« Reactie #138 Gepost op: maart 24, 2015, 08:45:58 pm »

Neuh, niet gezien. Ik respecteer iemands hobby, maar doedelzakmuziek is niet echt mijn ding.
Inderdaad ceremonieel en traditioneel, maar niet mijn muziek......

Maar, zoals ik al schreef, ik verzamel ook geen munten, postzegels, sigarenbandjes enzovoorts, ook niet mijn ding.


« Laatst bewerkt op: maart 24, 2015, 08:47:56 pm door WimS »
Gelogd

kph

  • Gast
Re: welke hobby's hebben jullie?
« Reactie #139 Gepost op: maart 24, 2015, 09:16:00 pm »

Ik vind doedelzak geweldig om naar te luisteren en te zien! De kids trouwens ook! Had die Highlanders wel eens willen bezoeken hoor  :J

Hobby's, pfffffft. Die moet ik nog ontdekken geloof ik. Nu druk met mijn 3 kleine kids (5-4-2), werk (28 uur), sport 3x per week (nee, dat laatste is geen hobby maar noodzaak). Ik ben blij als ik even een uurtje rust kan hebben voor ik zelf ga slapen. Meestal kruip ik dan achter de laptop om mailtjes, facebook en het vouwwagenforum te bekijken. O, ja, en soms om online te shoppen  :X
Wanneer deze tropenjaren met kleine kids voorbij zijn ga ik wel eens kijken welke hobby's ik kan verzinnen voor mezelf...........
Gelogd

Jootje1710

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.350
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Game Drive 2018
  • Je bent gek op klappen of niet!!
Re: welke hobby's hebben jullie?
« Reactie #140 Gepost op: maart 25, 2015, 04:15:37 pm »

Ik vind doedelzak geweldig om naar te luisteren en te zien! De kids trouwens ook! Had die Highlanders wel eens willen bezoeken hoor  :J

Via de agenda op de website www.48th-highlanders.nl kun je lezen waar we de komende anderhalve maand allemaal spelen. Veel in en rondom Apeldoorn, maar ook in 's Heerenberg, Holten (jaarlijkse herdenking op Canadese Erebegraafplaats), Wageningen, Rotterdam en Arnhem  :J
« Laatst bewerkt op: maart 26, 2015, 06:50:40 am door Jootje1710 »
Gelogd
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

kph

  • Gast
Re: welke hobby's hebben jullie?
« Reactie #141 Gepost op: maart 25, 2015, 09:25:45 pm »

Via de agenda op de website www.48th-highlanders.nl kun je lezen waar we de komende anderhalve maand allemaal spelen. Veel in en rondom Apeldoorn, maar ook in 's Heerenberg, Wageningen, Rotterdam en Arnhem  :J

 :off

@Jootje: Welke is leuk voor ons om met de kids te bezoeken (ik bedoel, welk optreden is het waard om te komen kijken vanuit Belgie? Niet dat het maar voor 10 min. is ofzo..........). Het gaat ons natuurlijk niet om de herdenking waarbij gespeeld word...dat is pure bijzaak. Gaat ons om de doeldelzakken  :). Stuur anders maar even een pb-tje..........
Gelogd

kph

  • Gast
Re: welke hobby's hebben jullie?
« Reactie #142 Gepost op: maart 25, 2015, 09:26:40 pm »

dubbele post
« Laatst bewerkt op: maart 25, 2015, 09:28:29 pm door kph »
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: welke hobby's hebben jullie?
« Reactie #143 Gepost op: maart 25, 2015, 10:31:38 pm »

Via de agenda op de website www.48th-highlanders.nl kun je lezen waar we de komende anderhalve maand allemaal spelen. Veel in en rondom Apeldoorn, maar ook in 's Heerenberg, Wageningen, Rotterdam en Arnhem  :J

Even wat foto's bekeken, mooi hoor. Hou er wel van.
Gelogd

wjoosten

  • Gast
Re: welke hobby's hebben jullie?
« Reactie #144 Gepost op: juni 05, 2015, 10:44:55 pm »

Onze hobby zijn onze 2 beagles. Wij gaan dan als de agenda het toe laat elk jaar naar een beagle wandel weekend van de beagle club. En naar het beagle big smile weekend op Schiermonnikoog. Ook op vakantie gaan onze beagles altijd mee.
Gelogd

Wuppie_84

  • Gast
Re: welke hobby's hebben jullie?
« Reactie #145 Gepost op: juni 06, 2015, 12:52:03 am »


Ik vind het heerlijk om in mijn vrije tijd taarten te maken. Vandaag bezig geweest om een Frozentaart te maken voor onze kleine meid. Verder vind ik de moestuin leuk om in te werken. Werkt erg ontspannend en dat is wel nodig met onze drie kinderen.
Gelogd

Diep

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 453
  • Merk Vouwwagen: Ex,Holtkamper Kyte XL
Re: welke hobby's hebben jullie?
« Reactie #146 Gepost op: juni 06, 2015, 07:16:16 am »

Dit was recentelijk mijn hobby. :K  Doe het nu iets rustiger aan.  :Z
Gelogd

Albertine

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 154
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer refurbished 2015
Re: welke hobby's hebben jullie?
« Reactie #147 Gepost op: juni 06, 2015, 10:47:16 am »

Vrijwilligerswerk binnen 's Heeren Loo, (voorzitten clientenraad en alles wat daarbij komt), meedoen aan NL doet, tuinieren.
Echt voor mezelf als hobby: koken. De laatste tijd aan het stoeien met de broodbakmachine  :J
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.156
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: welke hobby's hebben jullie?
« Reactie #148 Gepost op: juni 06, 2015, 11:37:22 am »

hmmm nog steeds

 www.vouwwagen.club. :P
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

vic36shorty

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.637
  • we klappen tegenwoordig in een gerjak tago indian
Re: welke hobby's hebben jullie?
« Reactie #149 Gepost op: juni 06, 2015, 11:39:13 am »

Dit was recentelijk mijn hobby. :K  Doe het nu iets rustiger aan.  :Z
Nu bungeejumping? ????
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal