Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Fiets mee, of toch niet?  (gelezen 13436 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard

  • Gast
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #15 Gepost op: februari 16, 2010, 08:55:42 pm »

on topic blijven he..... >:(
Gelogd

fish

  • Gast
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #16 Gepost op: februari 16, 2010, 09:05:11 pm »

Gelogd

Emy

  • Gast
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #17 Gepost op: februari 21, 2010, 09:43:29 pm »

Wij nemen ze ook niet mee. De camping is klein en het zwemmeer is op loop-afstand. Vroegah zijn ze wel eens mee geweest (toen we nog in een huisje verbleven), maar de wegen waren nooit zo vlak als ze er vooraf uitzagen...  :I
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #18 Gepost op: februari 21, 2010, 11:33:10 pm »

ik heb geen trekhaak op mijn fiets dus blijft hij lekker staan waar hij al jaren staat(onder een dikke laag stof in de tuin)  :H :H :H
Gelogd

pronk01

  • Gast
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #19 Gepost op: februari 23, 2010, 02:16:26 am »

Neemt niemand een vouwfiets mee??? Ik heb een Brompton. Ideaal....
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #20 Gepost op: februari 23, 2010, 12:52:10 pm »

Een vouwfiets, nou je het zegt! Waarom is niemand van de VOUWwagenclub er niet eerder op gekomen om een VOUWfiets mee te nemen!
 
;)

(Is een vouwfiets niet minder makkelijk mee te nemen dan een gewone fiets?  Hmm, nu ik erover denk valt dat ook wel weer mee, omdat het gewoon een grote tas is die je op de imperial kunt vast snoeren. Best een goed idee eigenlijk.)
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

Sidecarmaniac

  • Gast
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #21 Gepost op: februari 24, 2010, 12:57:20 am »

Wie neemt er eigenlijk allemaal zijn/haar fiets mee op vakantie?
Bijna altijd gaat de fiets mee.  :J :J :J  Nou ja,... de motor-fiets dan natuurlijk.  :K
Gelogd

Steven

  • Gast
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #22 Gepost op: februari 25, 2010, 07:30:18 pm »

Bij ons hangt het van de bestemming af. Afgelopen jaar zijn wij op het fantastisch mooie eiland Ile de Ré geweest. Daar kan je perfect fietsen, zie maar 's op: http://www.youtube.com/watch?v=EFVXzi02CBg
Gelogd

waiter

  • Gast
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #23 Gepost op: februari 28, 2010, 05:50:24 am »

Ik neem in het principe geen fiets mee, meestal omdat we naar het buiitenland gaan en ik het niet veilig vindt de kinderen op de fiets te zetten in Spanje of weet ik waar. Dit omdat er meestal bergen zijn en zoals bekend zijn deze er niet in Nederland en zijn de kids dit niet gewend en zit ik niet te wachten om berg op te fietsen  :#

Als ik in Nederland ben neem ik meestal wel een fiets mee en dan is het wel makkelijk.  :)
Gelogd

Stori

  • Gast
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #24 Gepost op: maart 09, 2010, 04:43:24 pm »

Wij nemen ze altijd mee. Er zijn zelfs jaren geweest dat we 3 fietsen bij hadden voor 2 personen. Dat ging zo: in de voormiddag gingen we samen fietsen met city-bikes of hoe noem je zoiets? Vermits mijn echtgenoot naar zijn werk bijna dagelijks fietst is hij beter getraind dan ik en dan fietsten we samen aan een normaal tempo. In de namiddag ging hij dan met zijn koersfiets alleen een toer maken aan een hoger tempo dat ik niet kan volgen.
Ondertussen heeft hij me zover gekregen dat ik ook een koersfiets heb gekocht. Wel nog met een stoeltje achteraan zodat er een fietstas aan kan voor wat boodschappen. Nu ben ik verplicht om zo een fietsbroek aan te trekken op die smalle zadel. Met de nodige tegenzin, want ik heb als vrouw toch nog wel gevoel voor "schoonheid". Maar rijden dat die fiets doet, makkelijk 5 per uur sneller met dezelfde inspanning. Het is dan ook een Eddy Merckx fiets. ;)
Alleen moet ik nu weer aan het fitnessen om de eerste vakantie in het voorjaar weer mee te kunnen. Ik heb een zittend beroep en ga met de trein werken. Maar als het dan lukt is dat een zalig gevoel.
Akkoord, er zijn plaatsen in het zuiden waar fietsen je leven wagen is. En dan laten we het wel of we verkassen. Maar steden bezoeken doen we zoveel mogelijk per fiets. Zo waren we al in Sevilla en Granada, maar ook Narbonne, Beziers kwamen aan de beurt.
Wij bekijken het zo: we doen wat aan overdaad aan eten en drinken op vakantie en dat werken we er dan zo weer af. Moeten we achteraf niet op dieet. :)
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #25 Gepost op: maart 09, 2010, 05:08:59 pm »


Nu ben ik verplicht om zo een fietsbroek aan te trekken op die smalle zadel. Met de nodige tegenzin, want ik heb als vrouw toch nog wel gevoel voor "schoonheid".
daar moet dan wel een foto van geplaatst worden heee anders geloven we het niet :H O0
Gelogd

Stori

  • Gast
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #26 Gepost op: maart 10, 2010, 09:06:41 am »

Ik heb mijn man verboden daar een foto van te nemen. Je zal me dus persoonlijk ergens moeten tegenkomen. Zoveel vrouwenfietsen van Eddy Merckx heb ik in Zuid Spanje nog niet gezien.  :) Moeilijk is het dus niet.
Gelogd

Bsb2010

  • Gast
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #27 Gepost op: april 22, 2010, 09:54:24 pm »

MMmmm, voor een weekendje sleep ik geen fiets mee, die staat thuis veelal  al werkloos te zijn in mijn schuur, door zijn problematiek fietst mijn zoontje nauwelijks, al kan hij het eigenlijk wel, mijn dochtertje vind fietsen heerlijk. Denk dus dat ik in de vakanties in ieder geval voor de kids hun fiets meeneem en voor de zomervakantie die van mezelf misschien ook wel, zijn we net iets eerder op het strandje van Stroombroek en hebben we geen parkeerkosten:-) En, kunnen de kids lekker over de camping trappen op hun fietsjes.

Transport moet ik nog even over nadenken, heb een knop op de dissel waar ik mijn uitklapfietsendragertje probleemloos op kan zetten, zal alleen even vogelen zijn met het gewicht en de verdeling daarvan. Maar, de kinderfietsjes kunnen sowieso achterin mijn auto, dus wie weet neem ik, de vw staat dan waarschijnlijk toch al op zijn plek, deze zomer wel alleen mijn fietsje achterop de trekhaak mee met mijn illegaal geworden fietsendrager. :#
Gelogd

naat

  • Gast
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #28 Gepost op: april 22, 2010, 10:26:41 pm »

Als we wat meenemen, is het waarschijnlijk alleen een fietsje voor onze zoon.
Maar eerst maar eens bekijken of we alle gewone dingen meekrijgen.
Want de hond zal dit keer ook meemoeten en dat betekend dat bijna onze hele auto (agila) vol is met hond!
Dus het zal wel uitdraaien op travel light!
Gelogd

stkl

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 149
  • Merk Vouwwagen: Tago Settler -> Camplet Concorde -> AK Prestige
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #29 Gepost op: april 22, 2010, 10:31:14 pm »

Ik mis het knopje: pappa & mamma fiets mee, het kleine gespuis voor/achter op.
Da's ons plan iig. Lopen gaat in mei misschien nét en rondkijken en wijzen vanaf de grote fiets is het he-le-maal.
Ik vind het sowieso ideaal om het koekblik niet te hoeven pakken voor wat boodschappen of een ritje naar een nabij gelegen dorp / strand / whatever.
Hoe dat we de meuk gaan monteren zijn we nog niet helemaal uit.
Daar zal 'k 's een topic over maken.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal