Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Fiets mee, of toch niet?  (gelezen 13437 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

famprima

  • Gast
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #30 Gepost op: mei 26, 2010, 09:59:44 am »

Ik wil heel graag de fietsen meenemen, maar we vinden de constructie van fietsen-op-iets nog steeds beetje ingewikkeld. Dan eventueel achterop auto, maar ook niet handig. Zit toch weer voor je spiegels. Dan bovenop vlovlo, maar vind ik zelf niet zo fijn, beetje eng rijden.
Bovendien - wanneer fietsen wij nou...
We willen dit jaar naar het Ertzgebergte, hahaha! fietsen... :H
keep dreaming, alexandra
Gelogd

biccie

  • Gast
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #31 Gepost op: mei 26, 2010, 10:06:55 am »

als we in nederland blijven, nemen we de fietsen wel mee, als we naar frankrijk (of ander warm land) gaan, dan laten we ze thuis. dan is het met de auto en benenwagen goed te doen.
Gelogd

Hans-K

  • Gast
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #32 Gepost op: mei 31, 2010, 12:22:04 am »

Een HEEL bekend probleem!
Onze kinderen waren afgelopen zomer 3 en 5. We hadden bedacht om 2 fietsen mee te nemen : mijn mountainbike en de stadsfiets van mijn vrouw. Bij het wegrijden uit de straat vloog de, hevig verzwaarde fiets, van mijn vrouw uit de goot en kon gewoon niet mee... Mijn mountainbike wel.

Ik heb in de 3 weken dat het kon ca 2x per week gereden en dat was HEERLIJK. Voor de rest zijn we af en toe met de auto weggeweest. Ik denk niet dat mijn vrouw erg plezierig had gefietst met al die heuveltjes en dan ook nog een kind achter- EN voorop.

Een fiets mee is heerlijk. Over kinderfietsen ben ik niet zo te spreken. Ik vind het erg angstig voor mijn verzekering als ik kleintjes met kleine fietsjes over een camping zie rijden. Laat staan op de, vaak, heuvelige wegen.

Wat wij doen dit jaar zal afhankelijk zijn van waar wij naartoe gaan. Is het redelijk vlak, dan gaan 2 of misschien 4 fietsen mee. Gaan we naar heuvelige gebieden, dan alleen mijn fiets.


U zou natuurlijk ook een andere fiets kunnen meenemen zodat uw vrouw maar een kind op de fiets neemt en u het andere kind
Gelogd

RdB

  • Gast
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #33 Gepost op: juli 13, 2010, 03:43:51 pm »

Nee, absoluut niet. Afstanden in Noorwegen te groot en hellingspercentage's vaak groot... Mochten we toch fietsen willen, huren we mountainbikes.......
Gelogd

bernie

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 284
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer parade SL. En nu Raclet Safari GL
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #34 Gepost op: september 11, 2011, 08:54:31 pm »

Onze fietsen gaan ALTIJD mee. Onze dochter gaat bij ons voor of achterop daar zij zelf nog niet kan fietsen.  :>
Gelogd

marcenjeannette

  • Gast
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #35 Gepost op: september 11, 2011, 10:02:21 pm »

als we in nederland blijven, nemen we de fietsen wel mee, als we naar frankrijk (of ander warm land) gaan, dan laten we ze thuis. dan is het met de auto en benenwagen goed te doen.
Idem hier, in Nederland gaan de fietsen wel mee, ook die van onze oudste dochter, maar naar het buitenland begin ik er niet aan. Extra brandstofkosten wegen niet op tegen een keertje huren, als we dat al doen...
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re:Fiets mee, of toch niet?
« Reactie #36 Gepost op: september 11, 2011, 10:09:02 pm »

sins we de cocoon hebben, met een trekhaak(zelf gemaakt) gaan er 2 fietsen mee. :K
de kinderen gaan sins dit jaar niet altijd mee, dus 2 fietsen voor mama en papa en de kinderen gaan (voor en achterop ha, ha) :>

zonder gekheid, er gaan nog 2 kids mee.
de fietsen gaan mee met de weekendjes weg in eigen land, de zomervakantie gaan de fietsen niet mee, dan lopen we liever. :J
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal