Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: vakantie boeken  (gelezen 7597 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

famprima

  • Gast
Re:vakantie boeken
« Reactie #15 Gepost op: augustus 20, 2010, 10:58:00 pm »

We hebben nog nooit geboekt. We kijken thuis waar het leuk is, bekijken de omgeving via google maps en gaan die kant op. Er is altijd wel een camping met een plekkie vrij.

Idem. Het lijkt me best lastig om geboekt te hebben, er aan te komen en te denken: blééééeghhhh.
Gelogd

Alberik

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 365
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Holtkamper Nano
Re:vakantie boeken
« Reactie #16 Gepost op: augustus 20, 2010, 11:01:54 pm »

We rijden naareen verre bestemming meerdere dagen. De 1e nacht is vaak een overnachtingscamping, dan hoeven we de volgende dag niet zo ver meer te rijden. Als je vroeg in de middag op een camping aankomt is er vaak nog wel plek of heb je nog tijd om ergens anders heen te rijden. Mijn motto is altijd vroeg vertrekken, vroeg aankomen. Met een Jametic ben je snel weer op pad.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:vakantie boeken
« Reactie #17 Gepost op: augustus 20, 2010, 11:10:33 pm »

Toch wel een tijd van te voren. We zoeken een (hopelijk) leuke camping en dan maar hopen dat ze nog plek hebben. Dit jaar in januari onze favoriet gemaild..... vol. Tja eerder wil ik echt niet reserveren maar in Zeeland is het lastig als je dicht bij het strand wilt staan en niet elk jaar op dezelfde.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:vakantie boeken
« Reactie #18 Gepost op: augustus 20, 2010, 11:30:35 pm »

Walcheren is voor mij altijd nr 1 geweest. Het zuiderstrand of het westerstrand tussen Vlissingen en West-kapelle
Gelogd

Chrisje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 522
Re:vakantie boeken
« Reactie #19 Gepost op: augustus 28, 2010, 12:10:29 pm »

Walcheren is voor mij altijd nr 1 geweest. Het zuiderstrand of het westerstrand tussen Vlissingen en West-kapelle

Heb je al eens het strand gezien bij Oostkapelle cq Domburg, vind ik mooier dan bij Vlissingen.
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:vakantie boeken
« Reactie #20 Gepost op: augustus 28, 2010, 12:32:16 pm »

Heb je al eens het strand gezien bij Oostkapelle cq Domburg, vind ik mooier dan bij Vlissingen.
wij ook ..vooral lekker dichtbij als je op de camping staat in oost-Kapelle  bij "Ons Buiten", dan kun je er heen lopen...plusminus 30 minuten
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2010, 12:39:11 pm door Mr Roadmaster »
Gelogd

muis

  • Gast
Re:vakantie boeken
« Reactie #21 Gepost op: augustus 28, 2010, 01:41:45 pm »

Heb je al eens het strand gezien bij Oostkapelle cq Domburg, vind ik mooier dan bij Vlissingen.
Nee, ik heb meer met het deel tussen Vlissingen en Zoutelande. Maar ik weet nog helemaal niet wat we komend jaar gaan doen qua vakantieplek.
Gelogd

waiter

  • Gast
Re:vakantie boeken
« Reactie #22 Gepost op: augustus 28, 2010, 11:14:10 pm »

Toch boeiend dat eenzelfde aantal van te voren boekt als wat op de bonnefooi aanrijdt!
De stand daarin is 11 tegen 11 ... 2 keer het gekkengetal  :#
Gelogd

Chrisje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 522
Re:vakantie boeken
« Reactie #23 Gepost op: augustus 29, 2010, 12:29:54 am »

wij ook ..vooral lekker dichtbij als je op de camping staat in oost-Kapelle  bij "Ons Buiten", dan kun je er heen lopen...plusminus 30 minuten

Ben een aantal jaren naar "in de Bongerd" geweest, vind ik een heel fijne camping
Gelogd

muis

  • Gast
Re:vakantie boeken
« Reactie #24 Gepost op: augustus 29, 2010, 12:37:56 am »

Heb hem wel op een lijstje staan nav een eerder bericht van je :J we houden hem in gedachten
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal