Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Mijn kampeerplaats  (gelezen 10433 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

screech

  • Gast
Re:Mijn kampeerplaats
« Reactie #15 Gepost op: september 02, 2010, 05:19:31 pm »

Wel stroom, voor de koelbox. En als we dan toch stroom hebben, ook meteen voor de waterkoker, opladers, en eventueel de kachel.  :)
Ach, ik kijk nooit van te voren of er een tv-aansluiting is. Ik wil graag géén tv op vakantie, maar als buren (=anderen) wel zitten te kijken vind ik het wel best hoor. Dan zitten we toch gezellig alleen met ons gezinnetje buiten, no problem.
Water aansluiting. Nee. Een kraantje ergens in de buurt is goed, maar niet noodzakelijk.

Oh, één voorwaarde die absoluut ingevuld moet worden: nederlandse toiletten! Op die franse dingen kan ik niet uit de voeten. (of juist wel over de voeten of op de voeten, of.... je snapt het wel!)
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Mijn kampeerplaats
« Reactie #16 Gepost op: september 02, 2010, 05:59:19 pm »

volgens mij zijn die franse dingen op retour , ik heb gehoord dat ze steeds meer gewone wereldse toiletten neer zetten. I:
Gelogd

Chrisje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 522
Re:Mijn kampeerplaats
« Reactie #17 Gepost op: september 02, 2010, 06:29:31 pm »

Wij zoeken het liefst een veldje van 100-150 vierkantemeter.
Stroom ja graag, tv aansluiting absoluut niet, watertap punt als ie er is handig anders loop ik wel naar het sanitair gebouw...


Hier sluit ik me bij aan en verder goede sanitaire voorzieningen.
voor de kids nog iets te zwemmen, meer of zo.
en in de komende jaren zal er wel een disco bij komen
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:Mijn kampeerplaats
« Reactie #18 Gepost op: september 02, 2010, 06:47:40 pm »

Bij voorkeur met stoom, ruime plek in een uithoek van de camping met vrij zicht.
Een must is wel schoon sanitair.
TV hoort er zeker niet bij. Afvoerputjes en watertappunt hoeft niet echt in de buurt. Als het wat ver is neem ik de fiets

Dat klinkt goed, behalve die fiets dan hé, die neem ik niet mee.
Gelogd

reekie

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 198
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Game Drive
Re:Mijn kampeerplaats
« Reactie #19 Gepost op: september 03, 2010, 09:38:52 am »

Wel stroom, voor de koelbox. En als we dan toch stroom hebben, ook meteen voor de waterkoker, opladers, en eventueel de kachel.  :)
Ach, ik kijk nooit van te voren of er een tv-aansluiting is. Ik wil graag géén tv op vakantie, maar als buren (=anderen) wel zitten te kijken vind ik het wel best hoor. Dan zitten we toch gezellig alleen met ons gezinnetje buiten, no problem.
Water aansluiting. Nee. Een kraantje ergens in de buurt is goed, maar niet noodzakelijk.

Ik sluit me aan bij de mening van Screech. Stroom is fijn, een kraantje met een stortbak in de buurt ook. En hoe luxe de buren hun vakantie willen invullen, mogen ze natuurlijk helemaal zelf beslissen. Zolang je maar geen overlast van elkaar hebt.
Gelogd

Hans-K

  • Gast
Re:Mijn kampeerplaats
« Reactie #20 Gepost op: september 03, 2010, 10:10:57 am »

Ik sluit me aan bij de mening van Screech. Stroom is fijn, een kraantje met een stortbak in de buurt ook. En hoe luxe de buren hun vakantie willen invullen, mogen ze natuurlijk helemaal zelf beslissen. Zolang je maar geen overlast van elkaar hebt.
Ik voel mij door deze opmerking wel wat aangesproken. Na het lezen van de reacties hier krijg ik de indruk dat ik de enige ben die er voor uit komt een TV mee te nemen.  Dat wij een tv meenemen komt doordat wij meestal lang (6 weken) op vakantie gaan. Het verbaast mij dat hier het woord overlast is gevallen. Waarom zou iemand die een TV meeneemt voor meer overlast kunnen zorgen  dan dat iemand een radio meeneemt of zelf muziek ten gehore brengt.  Ook iemand die een TV meeneemt weet dat het ongewild mee laten luisteren door de buren erg hinderlijk is en wij zorgen dan ook altijd dat de buren er geen last van hebben. Wel wil ik ook opmerken dat wanneer het Nederlands elftal moest spelen op de WK voetbal er graag meegekeken werd door de buren wat best gezellig was. 
Gelogd

Sidecarmaniac

  • Gast
Re:Mijn kampeerplaats
« Reactie #21 Gepost op: september 03, 2010, 10:11:56 am »

volgens mij zijn die franse dingen op retour , ik heb gehoord dat ze steeds meer gewone wereldse toiletten neer zetten. I:
Dat denk ik ook. Afgelopen zondag even in het kleine dorpje Le Breuil (Bourgogne) geweest op het Franse Internationale Bubblecar treffen om m'n vouwwagentje te promoten.
Het werd in de voortuin georganiseerd van Chateau du Breuil. Chateaus zijn bijna altijd erg oude gebouwen dus ik vreesde al voor super antieke toiletten.
Maar gelukkig was alle sanitair modern en prima in orde. Het bleek dat het gebouw in gebruik was voor de lokale Scouting en buiten hun weekenden verhuurd werd voor allerlei evenementen. In de catacomben waren de toiletten en douches gebouwd. Alleen de soort kleine servetjes i.p.v. een rol toilet papier vergde wat gewenning.
« Laatst bewerkt op: september 03, 2010, 01:05:38 pm door Sidecarmaniac »
Gelogd

naat

  • Gast
Re:Mijn kampeerplaats
« Reactie #22 Gepost op: september 03, 2010, 10:31:19 am »

Stroom, liefst 16 ampere en een ruime plek  en een schoon sanitair gebouw.
Water in de buurt is handig, maar als het moet lopen we daar wat verder voor.
A.u.b. geen tv-aansluiting! We hebben liever rust!
En auto's liever niet op het kampeerterrein.
Gelogd

reekie

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 198
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Game Drive
Re:Mijn kampeerplaats
« Reactie #23 Gepost op: september 03, 2010, 10:32:39 am »

Hoi, ik wil hiermee niet zeggen dat ik overlast heb van televisies. Ik vind juist dat iedereen zijn vakantie moet invullen zoals je het zelf wilt. Dat kan zijn met televisie, radio, muziekinstrumenten, kinderen, huisdieren, enz. enz..... We hebben allemaal vakantie en leven redelijk dicht op elkaar. Als je maar rekening met elkaar blijft houden. Persoonlijk heb ik geen last van tv's en andere zaken en wij gebruiken ook wel de laptop!!! gebruikt als dvd-speler voor de eigen en buurkinderen op een regenachtige dag. Maar nogmaals mijn uitspraak was zeker niet bedoeld als aanval of afkeuring. En juist in de voetbaltijd kan het juist supergezellig zijn  ;)
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re:Mijn kampeerplaats
« Reactie #24 Gepost op: september 03, 2010, 10:40:26 am »

Ik voel mij door deze opmerking wel wat aangesproken. Na het lezen van de reacties hier krijg ik de indruk dat ik de enige ben die er voor uit komt een TV mee te nemen.  Dat wij een tv meenemen komt doordat wij meestal lang (6 weken) op vakantie gaan. Het verbaast mij dat hier het woord overlast is gevallen. Waarom zou iemand die een TV meeneemt voor meer overlast kunnen zorgen  dan dat iemand een radio meeneemt of zelf muziek ten gehore brengt.  Ook iemand die een TV meeneemt weet dat het ongewild mee laten luisteren door de buren erg hinderlijk is en wij zorgen dan ook altijd dat de buren er geen last van hebben. Wel wil ik ook opmerken dat wanneer het Nederlands elftal moest spelen op de WK voetbal er graag meegekeken werd door de buren wat best gezellig was. 

Gewoon lekker je TV meenemen hoor Hans. Als jullie dat willen, dan moet je dat gewoon doen. Het is jullie vakantie.
Reekie heeft haar opmerking, die ik overigens niet als aanvallend beschouwde, al verduidelijkt en ik sluit me daar geheel bij aan.  Normaliter heb je totaal geen last van iemand z'n TV. Een heel enkele keer staat het apparaat wat hard, waardoor de hele buurt kan/moet meegenieten. Dat kun je dan beschouwen als 'overlast'. Maar nogmaals, doorgaans komt dat niet voor.

En wat je zegt, met een sport-evenement is een TV juist een perfect kampeer-verbroederings-middel  :) Ik heb het vaak gehad met de Tour de France. Dat je dan in de kantine of bij iemand in de voortent effe samen de finale van de koers ging kijken. Voor dat je het weet komt er dan een drankje en een hapje bij 'et voila' : de gezelligheid is geboren.  :#

Maar, wat je zegt, volgens mij ben jij een van de weinige klappers die een TV meeneemt.
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

Hans-K

  • Gast
Re:Mijn kampeerplaats
« Reactie #25 Gepost op: september 03, 2010, 11:22:11 am »

Gewoon lekker je TV meenemen hoor Hans. Als jullie dat willen, dan moet je dat gewoon doen. Het is jullie vakantie.
Reekie heeft haar opmerking, die ik overigens niet als aanvallend beschouwde, al verduidelijkt en ik sluit me daar geheel bij aan.  Normaliter heb je totaal geen last van iemand z'n TV. Een heel enkele keer staat het apparaat wat hard, waardoor de hele buurt kan/moet meegenieten. Dat kun je dan beschouwen als 'overlast'. Maar nogmaals, doorgaans komt dat niet voor.

En wat je zegt, met een sport-evenement is een TV juist een perfect kampeer-verbroederings-middel  :) Ik heb het vaak gehad met de Tour de France. Dat je dan in de kantine of bij iemand in de voortent effe samen de finale van de koers ging kijken. Voor dat je het weet komt er dan een drankje en een hapje bij 'et voila' : de gezelligheid is geboren.  :#

Maar, wat je zegt, volgens mij ben jij een van de weinige klappers die een TV meeneemt.
Ik was misschien wel wat kort door de bocht of mijn lontje was wat kort sorry daarvoor dan.
Maar zoals ik al zei wij gaan meestal lang van huis en misschien speelt ook onze leeftijd (62)wel mee met de beslissing om een tv mee te nemen Maar ook bij ons gaat de  labtop  mee. En mogen we elkaar eens tegen komen dan zetten we de tv uit en drinken samen gezellig een glaasje  

Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Mijn kampeerplaats
« Reactie #26 Gepost op: september 03, 2010, 09:34:23 pm »

Ik voel mij door deze opmerking wel wat aangesproken. Na het lezen van de reacties hier krijg ik de indruk dat ik de enige ben die er voor uit komt een TV mee te nemen.  Dat wij een tv meenemen komt doordat wij meestal lang (6 weken) op vakantie gaan. Het verbaast mij dat hier het woord overlast is gevallen. Waarom zou iemand die een TV meeneemt voor meer overlast kunnen zorgen  dan dat iemand een radio meeneemt of zelf muziek ten gehore brengt.  Ook iemand die een TV meeneemt weet dat het ongewild mee laten luisteren door de buren erg hinderlijk is en wij zorgen dan ook altijd dat de buren er geen last van hebben. Wel wil ik ook opmerken dat wanneer het Nederlands elftal moest spelen op de WK voetbal er graag meegekeken werd door de buren wat best gezellig was. 

ach ik heb geen radio en geen tv, en zolang de buren hem niet te hard zetten vind ik het niet erg, maar als ik het hoor, dan is mijn kampeer gevoel een beetje ondergesneeuwd, maar dat is meer opvoeding van vroeger, ik heb meegekregen dat dat er niet bij hoort, het is even een tijd van buiten zijn, en lekker even niks, lekker lezen puzzelen,en badmintonnen,sjeu de boules,enz.

maar als jij vind dat een tv er bij hoort, houd ik je niet tegen ;) 
Gelogd

jsteijn

  • Gast
Re:Mijn kampeerplaats
« Reactie #27 Gepost op: september 03, 2010, 09:36:15 pm »

Wij klappen voor het eerst, maar eerdere vakanties in een cara..... hebben wel uitgewezen dat mijn man niet zonder tv kan. Misschien is het met een klapper wat actiever en zijn er meer klusjes, maar een boek zul je hem niet mee zien, dus blijft de laptop over met een dongel er aan voor NL1-2-3. De commerciele laten we wel thuis.

Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Mijn kampeerplaats
« Reactie #28 Gepost op: september 03, 2010, 11:05:38 pm »

Wij klappen voor het eerst, maar eerdere vakanties in een cara..... hebben wel uitgewezen dat mijn man niet zonder tv kan. Misschien is het met een klapper wat actiever en zijn er meer klusjes, maar een boek zul je hem niet mee zien, dus blijft de laptop over met een dongel er aan voor NL1-2-3. De commerciele laten we wel thuis.


ik heb nog wel een progammatje als je internet hebt kan je bijna alle zenders van de wereld bekijken
Gelogd

geertje68

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 206
  • smitveld ruebist
Re:Mijn kampeerplaats
« Reactie #29 Gepost op: september 04, 2010, 01:52:12 pm »

Liefst in het bos, maar vanwege de kids toch maar aan een veldje. Stroom graag wel. Water niet noodzakelijk, en tv zelffs ongewenst! . Géén rijtjes het liefst!! O ja, en liever ook niet tussen de cara :ca
Gelogd
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal