Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen  (gelezen 17608 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

screech

  • Gast
Re:is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #15 Gepost op: juli 20, 2011, 03:34:26 pm »

 :off best handig en aardig dat die 2 dames van je zo'n beetje de deur open doen voor inbrekers!  :)

Nee, bij ons ook nooit wat gestolen, gelukkig.
Wel is een keer onze auto gestolen toen we bij een CenterParcs waren waar de auto niet bij je huisje mocht. Das ook balen, zo net op de laatste dag,...denk je in te gaan pakken en naar huis,... niet handig.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.862
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #16 Gepost op: juli 20, 2011, 05:37:05 pm »

Uit de vw of eerder de tent, nog niets. Wel ooit eens de bijna volle benzinetank leeggehaald van onze Lada. Ook Landal en de auto verplicht op een parkeerterrein buiten het park.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #17 Gepost op: juli 20, 2011, 06:39:56 pm »

 :off chips en toen was de lada NIETS meer waard :# :#
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.862
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #18 Gepost op: juli 20, 2011, 07:04:42 pm »

:off chips en toen was de lada NIETS meer waard :# :#
:H :H :H :H :H
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #19 Gepost op: juli 20, 2011, 07:20:29 pm »

Heel wat jaren geleden....... (sjezus wat worden we oud ::))

een mobieltje, een victorinox zakmes en wat etenswaren, maar die hadden we ook vergeten naar binnen te halen toen we gingen slapen, toen we wakker werden viel het op omdat de koelbox open stond.

Aangifte gedaan bij de lokale politie de telefoon verstonden ze wel maar hoe zeg je zakmes in het Frans..... uiteindelijk maar een tekeningetje gemaakt.

Een jaar later toen ik de auto ging verkopen haalde ik hem helemaal leeg en vond ik onder de achterbank een mooi rood stoffig zakmes :#
Die heb ik nu nog steeds, mooi spul toch.

Vorig jaar verdwenen de 'glow in the dark' stenen die ik bij de haringen van de scheerlijnen had gelegd, na een paar dagen waren ze allemaal verdwenen.
Die nacht bij mijn dochter een vreemde gloed in de binnentent, ik dacht eerst aan aliens maar het bleken mooie lichtgevende stenen te zijn, zij vond ze ook mooi.

En vorig jaar twee blauwe ventieldopjes van de Espace gehaald.... je kunt ze maar nodig hebben.

Uiteindelijk dus alleen maar alleen het mobieltje, wat etenswaren en twee ventieldopjes, gelukkig nooit met schade. Ik zou er helemaal ziek van zijn als ze de tent hadden opengesneden.

Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

CenC

  • Gast
Re:is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #20 Gepost op: juli 22, 2011, 01:02:43 pm »

Nee, bij ons ook nog nooit iets gestolen tijdens kampeervakantie's.  In de vw hebben we wel een kleine schuifkluisje.
Hier kan ik wat waardepapieren indoen, maar meer ook niet. Tevens hebben we een "verborgen" vakje. Maar eerlijk gezegd gebruiken we die erg weinig.
Mobieltjes, DVD speler, fototoestel, camera e.d ligt in de vakkenschort in de voortent. Wel hebben we sinds 3 jaar 2 honden in de voortent.
misschien helpt dat wel iets. Ik zou ook wel erg balen als er in het tentdoek wordt gesneden.
Wel hebben we een goede reisverzekering, maar die tot nu toe nog niet te hoeven gebruiken, gelukkig maar en dat wil ik ook graag zo houden.
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 908
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re:is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #21 Gepost op: augustus 17, 2011, 01:44:32 pm »

bij onze overburen een racefiets..... achter de klapkar.... stond nergens aan vast (wel op slot)
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #22 Gepost op: augustus 17, 2011, 02:24:08 pm »

Vrienden van ons merkten 's ochtends dat de koelkast het niet meer deed, ze dachten aan stroomstoring of een losse stecker bij de paal.
Wat bleek de hele kabel weg, dan sta je ook raar te kijken.
Hij had nog een 30 meter exemplaar liggen, die heeft ie eerst heel vaak om de wagen heengewikkeld voordat ie in de paal ging.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Bosje

  • Gast
Re:is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #23 Gepost op: augustus 17, 2011, 03:30:35 pm »

Bij ons gelukkig ook nog nooit wat gestolen.
Heb wel het klepkastje achter in de bak afsluitbaar gemaakt, middels een cilinderslotje.
In dit kastje heb ik zo'n brabantia geldkistje op de vloer vast geschroeft.

Oh ja onze waakhond (Jack Russel) ligt er ook nog voor, maar ja die heeft ook vakantie :H :H

En inderdaad de sociale controle is de belangrijkste preventie op de camping, liever dus niet een afgezonderd hoekje :K
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #24 Gepost op: augustus 17, 2011, 06:32:51 pm »

Kleding van de rekjes.
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.962
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re:is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #25 Gepost op: augustus 17, 2011, 08:27:08 pm »

Ik kampeer al vanaf kinds aan met 4 jaar ging ik al met mijn ouders mee.
Daarna zelf op een aantal keren na altijd gekampeerd.
Zover ik kan nagaan is er nog nooit wat vermist.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re:is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #26 Gepost op: augustus 17, 2011, 09:37:42 pm »

Voor mij geldt ongeveer hetzelfde, ik kampeer sinds mijn 9e en kan mij niet herinneren dat er ooit iets is gestolen. Nu hebben we de luxe van een disselbak die opslot kan, dus waardevolle spullen die we niet meenemen tijdens uitstapjes gaan daar in.

Groet,
Wijnand.
Gelogd

ArnoldusWH

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 306
  • Merk Vouwwagen: CampooZ Fat Freddy II, 2018
  • My klapper is my castle
Re: is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #27 Gepost op: juni 02, 2018, 08:09:14 am »

Zo'n vijf jaar geleden midden op een camping in Zwitserland.
Ik had voor de nacht alle waardevolle spullen in de auto gelegd en deze afgesloten.
's Morgens zag ik dat het condens deels van de voorruit was geveegd en dat de rugleuning van de achterbank naar voren was geklapt.
De rugzakken lagen op de achterbank en waren helemaal leeg gehaald. Dure camera, verrekijker en paspoorten zijn achtergelaten.
Alleen was al het contact geld meegenomen. De enige schade aan de auto was een klein klasje op de deurpost van het voorportier. Het lijkt erop dat de deur over het raam geforceerd is opengetrokken en dat men met een stok o.i.d. de vergrendeling open heeft gemaakt.
Die nacht zijn er tien auto's opengebroken. Er is direct politie gekomen en deze heeft onderzoek gedaan en bij iedereen proces verbaal opgemaakt voor de verzekering.
De auto stond pal naast de tent, ik ben een lichte slaper maar heb niets gehoord !

TIP: laat in de auto nooit ogenschijnlijk onbelangrijke spullen  als tassen, rugzakken e.d in het zicht liggen, dat trekt aandacht.
Gelogd

pwg-van-ej

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 888
Re: is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #28 Gepost op: juni 02, 2018, 08:51:11 am »

Wij hebben altijd wat slippers/schoenen staan bij de “deur” van tent en nu vouwwagen... het enige dat ooit gestolen is... is de linkerslipper van Wout.... door een vos die s’nachts over de camping liep.... :)6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

hurenkam

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 49
  • Merk Vouwwagen: Jametic Blue Style 2013
Re: is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #29 Gepost op: juni 04, 2018, 10:29:49 pm »

Met al mijn kampeertrips heb ik nog niet eerder meegemaakt dat er iets gestolen werd, echter afgelopen meivakantie is er voor het eertst iets weggehaald uit onze voortent, zelfs terwijl wij er naast lagen te slapen. We hebben er niets van gemerkt...

Er zijn verschillende rugtassen uit onze vootent naar buiten meegenomen, en daar geleegd, en uit de portemonee die in mijn opgevouwen broek zat, is alle contant geld weggehaald.
Ik was erg blij dat de credit card en bankpas niet was weggehaald, want we moesten de volgende dag vertrekken en dus afrekenen...

Gelukkig viel de schade mee, er zat ~35 euro aan contanten in de portemonee, en de tassen bevatten blijkbaar niets interessants want de inhoud is allemaal achtergelaten. Wellicht had de dief ook interesse in mijn regenjas, maar heeft hij/zij zich bedacht (verkeerde maat?), want die vond ik even verderop in het bos terug.


Mark
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal