Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Wat voor muziek vind jij leuk ?  (gelezen 13710 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gulpje

  • Gast
Re:Wat voor muziek vind jij leuk ?
« Reactie #15 Gepost op: januari 28, 2011, 06:39:59 pm »

Top 100 allertijden achtige muziek. En vooral ook red hot chili peppers, counting crows en nederpop als de dijk en Acda & de Munnik. Bij voorkeur hard in de auto en dan meezingen... :K
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:Wat voor muziek vind jij leuk ?
« Reactie #16 Gepost op: januari 28, 2011, 09:57:20 pm »

Ik hou van de jaren 70 en 80 maar ook van Nederlandstalig.
Dat laatste daar luister ik heel erg graag na als ik aan het strijken ben en dan maar lekker mee lallen heerlijk!!
Gelogd
Jevipro

PaulPaul

  • Gast
Re:Wat voor muziek vind jij leuk ?
« Reactie #17 Gepost op: mei 18, 2011, 09:54:05 pm »

Van alles als het geod gemaakt is. Géén rap( credo: als je niet kunt zingen hou dan je muil). Van Barbara Streisand tot Crosby, Stills and Nash.
Harpmuziek, sommige klassiek. Led Zeppelin tot Allman Brothers Favorieten: Joni Mitchell, James Taylor en bovenaan Pat Metheny Group (= 1 lange muziekles)

Raadseltje: klap eens (voor wie het begrijpt) tweeling los, tweeling los los, tweeling tweeling los los.
Uit welk prachtig nummer komt dat?

paul
Gelogd

kale jan

  • Gast
Re:Wat voor muziek vind jij leuk ?
« Reactie #18 Gepost op: mei 18, 2011, 10:49:33 pm »

hooftmoot FUNK :> maar ook SKA gaat er lekker in, of wat tedenken van de crooners :J en tijdens het klussen, Hazes, Drukwerk, Rob de Nijs maar vooral Boudewijn de Groot, maar er is zoveel lekkere muziek
Gelogd

mvdkant

  • Gast
Re:Wat voor muziek vind jij leuk ?
« Reactie #19 Gepost op: mei 18, 2011, 11:48:31 pm »

van alles, van nick en simon tot guns 'n roses.
top40 t/m abba

maar voornamelijk ligt mijn smaak bij hardrock en dan met name metalbands, zoals within temptation, nightwish, epica, after forever, delain, en, en, en.......
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Wat voor muziek vind jij leuk ?
« Reactie #20 Gepost op: mei 19, 2011, 09:29:53 am »

Van alles als het geod gemaakt is. Géén rap( credo: als je niet kunt zingen hou dan je muil). Van Barbara Streisand tot Crosby, Stills and Nash.
Harpmuziek, sommige klassiek. Led Zeppelin tot Allman Brothers Favorieten: Joni Mitchell, James Taylor en bovenaan Pat Metheny Group (= 1 lange muziekles)

Raadseltje: klap eens (voor wie het begrijpt) tweeling los, tweeling los los, tweeling tweeling los los.
Uit welk prachtig nummer komt dat?

paul

Radetzky Mars?
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

jsteijn

  • Gast
Re:Wat voor muziek vind jij leuk ?
« Reactie #21 Gepost op: mei 19, 2011, 09:43:56 am »

Van alles als het geod gemaakt is. Géén rap( credo: als je niet kunt zingen hou dan je muil). Van Barbara Streisand tot Crosby, Stills and Nash.
Harpmuziek, sommige klassiek. Led Zeppelin tot Allman Brothers Favorieten: Joni Mitchell, James Taylor en bovenaan Pat Metheny Group (= 1 lange muziekles)

Raadseltje: klap eens (voor wie het begrijpt) tweeling los, tweeling los los, tweeling tweeling los los.
Uit welk prachtig nummer komt dat?

paul

Sluit me hier volledig bij aan en vul het aan met de categorie K3/Kabouter Plop. Noodgedwongen luisteren ivm de kids en... het is niet eens heel erg erg.

Het raadseltje.... geen idee  ::)
Gelogd

tijger

  • Gast
Re:Wat voor muziek vind jij leuk ?
« Reactie #22 Gepost op: mei 19, 2011, 11:52:40 am »

Elk jaar toch wel een dagje North Sea Jazz. Ondanks wat de naam doet denken is er veel uiteenlopende muziek te horen o.a. blues, soul en natuurlijk de jazz in alle soorten en maten.
Dit jaar zelfs 3 dagen Prince!!! :K als afsluiting, "helaas" zijn we dan voor het eerst met onzw HK flyer weg.

Barbara
Gelogd

Didi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 279
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon XL met MKK
Re:Wat voor muziek vind jij leuk ?
« Reactie #23 Gepost op: mei 19, 2011, 03:59:26 pm »

Gisteren naar de Chocabeck tour van Zucchero geweest in Ahoy. Speelde de complete Chocabeck-CD en daarna wat oude(re) liedjes. Nu ken ik hem al vanaf begin 90'er jaren en hij heeft heeeel veeel mooie (rock) liedjes op zijn repertoire. Die kon ie dus niet allemaal zingen. En dat vind ik dan weer jammer....

Maar in November de herkansing in de HMH. Hopen dat ie dan wel nummer van de CD Shake speelt.....

Gelogd
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos

tinfoil

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 64
  • Merk Vouwwagen: Pennine
  • Pennine Pullman 535 - 2006
Re:Wat voor muziek vind jij leuk ?
« Reactie #24 Gepost op: mei 19, 2011, 04:10:54 pm »

country  :J

en zelfs de kids doen mee ...

Gelogd

fam ten klei

  • Gast
Re:Wat voor muziek vind jij leuk ?
« Reactie #25 Gepost op: mei 19, 2011, 04:29:37 pm »

Hoi Ik luister de heledag naar radio veronica maar ook vindt ik Marco Bosato mooi.
Gelogd

Lagrima

  • Gast
Re:Wat voor muziek vind jij leuk ?
« Reactie #26 Gepost op: augustus 04, 2011, 01:06:23 pm »

Hoi,
voornamelijk Rockabilly, Psychobilly, Rock&Roll, Rock en Blues  :# hang van m'n humeur af... :K
maar geen R&B, Soul, rap etc, daar krijg ik uitslag/jeuk van  >:(
Gelogd

pje daan en tycho

  • Gast
Re:Wat voor muziek vind jij leuk ?
« Reactie #27 Gepost op: augustus 05, 2011, 09:54:48 am »

moge...

muziek...ja ik luister van alles.
van blof tot de wc experience tot bon jovi tot drukwerk..

overdag heb ik vaak 538 100%nl en 3 fm aan staan.

het meest hou ik van blof en anouk.
maar de 3j's en snikkel en simon kan ik ook wel waarderen
maar ook lekker stevige rock mag ik graag naar luisteren

maar ga in september ook naar een festival in Roosendaal daar komen de wc experience en BZB...

laatst nog naar de top 100 in made geweest dat is van 14:30 tot een uurtje of 1 s'nachts 100 rock nummers.
van de dijk tot metelica  tot nina hagen..HEERLIJK :>.
volgend jaar gaan we zeker weer...
Gelogd

Kooikertje

  • Gast
Re:Wat voor muziek vind jij leuk ?
« Reactie #28 Gepost op: augustus 07, 2011, 09:56:44 pm »

Heel breed. Ik kan beter zeggen waar ik niet naar luister: hardrock kan ik niet zo waarderen en met country en western heb ik ook niet zo veel op. De meest beluisterde cd's thuis op dit moment zijn: Wende Snijder, Schradinova (Room Eleven), Gare du Nord, de Blue Note Trip jazz cd's, Pink Floyd (vooral Division Bell), Santana, Signe Tollefsen (singer-songwriter) en mijn laatste ontdekkingen waar ik geen genoeg van kan krijgen zijn Elbow en Agnes Obel.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.275
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Wat voor muziek vind jij leuk ?
« Reactie #29 Gepost op: augustus 07, 2011, 10:09:51 pm »

Tja :P

Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal