Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: B: Belgisch Limburg: Bocholt: Goolderheide  (gelezen 6721 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

coinoperator

  • Gast
B: Belgisch Limburg: Bocholt: Goolderheide
« Gepost op: juli 14, 2010, 01:19:37 pm »

Een zeer grote camping met ontzettend veel vaste staanplaatsen.
Bij aankomst in de rij voor de balie lijkt alles nog erg aangenaam en mooi.
Nadat je je slagboomkaart en toegangsbewzijzen(!) hebt gekregen door de slagboom waar een soort van wachtpost alles en iedereen natelt voor je mag doorrijden...gruwel.

Bij aankomst op de kampeerplek staat de auto van een ander daar....
Kost weer een half uur en we waren al gaar.

Na onze Jamais te hebben opgezet (tis alweer een poosje terug) bleek dat je er potdikke meer dan 30 meter kabel nodig hebt om bij de stroom te komen.
Mijne was 30 meter en lag rechtover ht terrein als een snaar.

Het zeer grote verwamde zwembad is werkelijk ijs en ijskoud.
Er is ondanks de beweringen geen enkel toezicht op het zwembad.

Er is een survivalbaan die ik ook heb geprobeerd, brrr wat hoog maar de kinderen vonden 't leuk.

Uitslapen kun je vergeten, vanaf het ochtendgloren stijgen er van de vlak naast de camping gelegen luchtmachtbasis doorlopend straaljagers op, je wordt er ramgek van de herrie.

Ik heb niets tegen andre hazes, gordon, gerard joling en aanverwante figuren die van die "mooie" liederen uitkwelen....
Echt niet.
ZOLANG IK DIE ****herrie maar NIET hoef aan te horen en ontsnappen is onmogelijk.

Maar och, de dagelijks over het terrein ronkende soepboer met zijn rokende tractor zorgt ervoor dat het octaangehalte van je bloed op peil blijft, das toch mooi meegenomen.

Er is een echt heel erg grote speeltuin alleen is alles verrot en kapot.

De ws's en douches gaan vanaf elf uur savonds op slot en er is slechts 1 enkele wc nog open voor de 2000 mensen op de camping, gelukkig staan er veel bomen.

Het restaurant is redelijk maar erg duur.

Je kunt redelijk wandelen in de omgeving.

Trek je eigen conclusie en als je mijn gezeur zat bent lees je even wat anderen er van vinden op Zoover.

Website toegevoegd door moderator: http://www.goolderheide.be/
« Laatst bewerkt op: oktober 28, 2010, 09:13:39 pm door Klavertjes »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal