Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Inpakken oude Kavango  (gelezen 1644 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Laukia

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 20
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok
Inpakken oude Kavango
« Gepost op: juni 16, 2021, 08:46:27 pm »

Sinds kort zijn wij de trotse bezitters van een als nieuwe Kavango. Een prachtig exemplaar uit 2011 die met de grootste zorgvuldigheid is onderhouden. Ik verwacht een hoop mooie vakanties met ons gezin van vier. De keuze voor een tweedehands is gebaseerd op zowel levertijd van een nieuwe en de prijs. Hoewel ik opgegroeid met een oude AlpenKreuzer Super GT, is het de eerste vouwwagen voor eigen gebruik. Een paar jaar proberen en dan kijken of dit een blijvertje is, of dat we dingen missen die de nieuwe wagens wel hebben.
Een van die dingen, is het inpakgemak. Ik zal niet ontkennen dat we enigszins teleurgesteld waren door het ontbreken van het laden-lossen systeem wat op de huidige wagens zit. Of hebben we het allemaal niet goed bekeken en begrepen? Daarom mijn vraag aan de ervaren kavango/kariba kampeerders: wat is de makkelijkste manier om optimaal gebruik te maken van de laadruimte? Hoe pak je 'm in?

dank en groet
Laukia
Gelogd

Lars

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 353
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi Comfort XL LL
Re: Inpakken oude Kavango
« Reactie #1 Gepost op: juni 16, 2021, 08:53:20 pm »

Zonder laden/lossen systeem heb je maar 1 optie: open klappen. Aangezien je verder niets hoeft te doen dan dat, valt dat best mee hoor. Apparaat is in een paar minuten open, ervan uitgaande dat je dat kan doen op de plek waar hij (gestald) staat.
Gelogd

Laukia

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 20
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok
Re: Inpakken oude Kavango
« Reactie #2 Gepost op: juni 16, 2021, 09:06:30 pm »

Ik was er al een beetje bang voor. Ik zie dat ik best een eindje kan komen wanneer de keuken van de achterkant af is.
Komend weekend maar eens in zijn geheel opzetten. Zelfs dat is nog niet gebeurd. Er is nog een hoop te ontdekken en te leren. Ik ben dan ook enthousiast alle berichten op dit forum aan het doorspitten.

dank!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal